ماراتن بوستون لغو for 1st time در 124 سال سابقه

بوستون — سازمان لغو مسابقه دو ماراتون بوستون در روز پنج شنبه برای اولین بار در تاریخ آن رکوع اجتماعی فاصله مور

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

بوستون — سازمان لغو مسابقه دو ماراتون بوستون در روز پنج شنبه برای اولین بار در تاریخ آن رکوع اجتماعی فاصله مورد نیاز از شیوع کروناویروس و پایان 124-سال اجرا است که تا به حال ادامه از طریق دو جنگ جهانی یک فوران آتشفشانی و حتی دیگر همه گیر.

در این مسابقه که به تساوی یک زمینه 30000 و در حال حاضر به تعویق افتاده است از 20 آوریل تا سپتامبر. 14 خواهد بود و جایگزین توسط یک رویداد مجازی که در آن شرکت کنندگان که به بررسی کنید که آنها زد 26.2 مایل (42.2 کیلومتر) خود را دریافت خواهد کرد خود را دان را مدال.

"روشن شد که این بحران توسعه یافته است که سپتامبر. 14 کمتر و کمتر قابل قبول" شهردار مارتی والش گفت: در یک کنفرانس خبری در خارج از شهر که در آن دوندگان به طور سنتی جمع آوری برای قبل از مسابقه ماکارونی شام.

"این یک چالش است اما نشست چالش های سختی است که آنچه در ماراتن بوستون است همه چیز در مورد" والش گفت: با استناد به پاسخ به خط پایان بمب گذاری هفت سال پیش. "این یک نماد شهر ما و ما و کشورهای مشترک المنافع را انعطاف پذیری است. پس از آن وقت را بر همه ما به حفاری های عمیق مانند یک دونده ماراتن مانند ما در سال 2013 و نگه داشتن آن روح زنده است."

اگر چه عنوان ماراتن بوستون قهرمان رقابت چند ده نخبگان ورزشکاران این رشته شامل بیش از 30000 تفریحی و خیریه runners با به عنوان بسیاری به عنوان 1 میلیون نفر در صف در طول دوره بازحمت حرکت کردن از Hopkinton به بوستون بازگشت بای. ارائه شده است که سازمان اجتماعی فاصله مشکل که حل نمی شود ،

"هیچ راهی وجود دارد برای برگزاری این مسابقه معمول فرمت بدون آوردن تعداد زیادی از مردم به نزدیکی" والش گفت. "در حالی که هدف ما و امید ما این بود که پیشرفت های حاوی ویروس و بازیابی اقتصاد ما این نوع از رویداد خواهد بود نه مسئول یا واقع بینانه در سپتامبر. 14 و یا هر زمان در این سال است."

طولانی ترین در حال اجرا سالانه ماراتن در جهان ماراتن بوستون آغاز شد و در سال 1897 زمانی 15 مردان به خود جلب کرد یک خط شروع در خاک در اشلند و رهبری برای این شهرستان به مناسبت مدرن برای اولین بار بازی های المپیک سال قبل است. در سال 1918 قالب اصلاح شد به یک رله با توجه به جنگ جهانی اول; 2013 مسابقه متوقف شد زمانی که دو بمب منفجر شد و در خط پایان چند ساعت پس از برندگان به پایان رسید اما در حالی که بسیاری تفریحی دونده بودند و هنوز هم در این دوره است.

بوستون انجمن ورزشی مدیر عامل شرکت تام Grilk گفت: در این مسابقه نیز تا به حال برای تنظیم هنگامی که درجه حرارت در طول دوره نزدیک 90 درجه فارنهایت (32 درجه سلسیوس) در سال 2012; ده سال پیش خاکستر از یک فوران آتشفشانی در ایسلند مبتنی مسافرت هوایی و جلوگیری از دوندگان از آمدن به بوستون.

"وجود دارد یک تاریخ غنی از محل اقامت و پرداختن به واقعیت است. این است که این سال را به واقعیت" Grilk گفت.

"روح بوستون و روح ماراتن بوستون است که به قوی و هوشمند باشد. هنگامی که ضرورت درایوهای شما در یک جهت ممکن است شما دوست game, شما نیاز به قدرت و حکمت و هدایت از مقامات دولتی به انجام آنچه درست است."

مسابقه برنامه ریزی شده بود در ماه آوریل در حالت تعطیل به مناسبت نبردهای لکسینگتون و کنکورد که مشخص شده شروع جنگ انقلابی. به طور سنتی, Red Sox باید برنامه ریزی خود را اولین گام برای این که صبح تا طرفداران بیس بال می تواند سرگردان به کنمور مربع پس از بازی برای دیدن دونده عبور با یک مایل به رفتن.

در اعلام تعویق در ماه مارس والش اشاره میل به نجات حدود 211 میلیون پمپ به اقتصاد این شهر در هر سال. B. A. A. و دونده ماراتن همچنین افزایش حدود 40 میلیون دلار برای خیریه.

B. A. A. گفت: کسانی که به پرداخت هزینه برای ورود به این سال مسابقه می توانید پول خود را به عقب. آنها همچنین باید یک فرصت برای شرکت در ماراتن مجازی که می توانید آنها را اجرا بین سپتامبر. 7-14. دانلود "مجازی toolkit" را شامل خواهد شد قابل چاپ خط پایان و برنده نوار.

کسانی که ارائه مدرک پایان در کمتر از 6 ساعت دریافت برنامه تی شرت مدال و دونده ماهیگیری.

در سپتامبر. 12 B. A. A. 5K نیز لغو شد.

مقدماتی بار امسال مسابقه خواهد بود واجد شرایط برای 2021 ماراتن بوستون که برای برنامه ریزی مارس 19. 125 anniversary edition قرار است در آوریل 18, 2022.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب