لامپ کم مصرف ادمونتون اسکیموها اعلام آنها را حفظ تیم خود نام

ادمونتون—به ادمونتون اسکیموها در حال نگه داشتن تیم خود نام.این لامپ کم مصرف حق رای جمعه اعلام کرد آن را حفظ اس

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

ادمونتون—به ادمونتون اسکیموها در حال نگه داشتن تیم خود نام.

این لامپ کم مصرف حق رای جمعه اعلام کرد آن را حفظ اسکیموها نام مورد زیر "گسترده سال تحقیقاتی رسمی و تعامل برنامه با Inuit رهبران و اعضای جامعه در سراسر کانادا است."

"سازگار بازخورد تمایل برای تعامل بیشتر با باشگاه" اسکیموها در بیانیه ای گفت. "وجود دارد طیف وسیعی از دیدگاه ها در مورد نام باشگاه اما هیچ اجماع پدید آمده برای حمایت از تغییر نام.

"باشگاه است بنابراین تصمیم به حفظ نام آن است."

اما اسکیموها نیست فاش نتایج خاص از برنامه های خود را.

همچنین در روز جمعه NFL را ردسکینز واشنگتن اعلام کرد که تحت یک "بررسی دقیق" از نام مستعار خود را. در بیانیه این باشگاه گفت: حوادث اخیر در ایالات متحده و بازخورد از جامعه باعث نقد و بررسی.

اسکیموها گفت: تحقیقات خود را و تعامل برنامه "شامل جلسات با Inuit رهبران و رهبران جامعه در ایکالویت, Inuvik یلونایف و اتاوا; و تحقیقات فاز با ترکیبی از مصاحبه با Inuit در سراسر شمال و در ادمونتون و یک نظرسنجی تلفنی در میان یک گروه گسترده ای از Inuit در سراسر کانادا است."

جانیس Agrios صندلی از ادمونتون هیئت مدیره گفت: این بررسی یک تجربه یادگیری است.

"برنامه های تحقیقاتی ارائه شده این باشگاه با بسیاری از بینش" Agrios در بیانیه ای گفت. "یک کلید یادگیری برای ما بود میل از شمال جوامع به افزایش این باشگاه تعامل با آنها.

"به عنوان یک نتیجه, ما سرمایه گذاری زمان و منابع برای ایجاد یک جامعه شمال تعامل برنامه ادامه خواهد داد و به تعامل با Inuit رهبران و اعضای جامعه برای تقویت روابط بین باشگاه و Inuit جامعه است."

این CFL باشگاه گفت: تعامل برنامه برگزار شد مدرسه بازديد در Inuvik و Tuktoyaktuk در اکتبر 2019 در حالی که همچنین میزبانی خدمات جوانان برندگان جایزه که در ماه است. همچنین این شرکت در Inuvik طلوع آفتاب جشنواره در ماه ژانویه است.

به ادمونتون باشگاه اضافه شده هفت جوامع در Inuvialuit حل و فصل منطقه خواسته اند در مورد برگزاری مشابه برنامه نویسی.

"پس از راه اندازی شمال تعامل جامعه برنامه ما شده و با استقبال گسترده در جوامع است که ما بازدید" Agrios گفت. "این پیام سازگار شد 'به عقب می آیند و می آیند بیشتر است.'

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما لامپ کم مصرف ترین شمال و تیم ما می خواهم برای ادامه به ساخت روابط ما با Inuit جامعه است. این یک ابتکار مهم برای ما است."

حق رای دادن می گوید آن خواهد بود "افزایش تعامل خود را در کانادا شمالی" اما دوباره نمی ارائه جزئیات خاص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب