متس " نوح Syndergaard شکایت به اتهام پرش در برای اجاره آپارتمان پنت هاوس نیویورک

New York Mets پارچ نوح Syndergaard شده است شکایت خود را در نیویورک صاحبخانه که ادعا می کند Syndergaard نمی پرد

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

New York Mets پارچ نوح Syndergaard شده است شکایت خود را در نیویورک صاحبخانه که ادعا می کند Syndergaard نمی پرداخت اجاره در پایین منهتن پنت هاوس او برنامه ریزی برای زندگی در طول سال 2020 فصل با توجه به طرح دعوی در دادگاه فدرال به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز ،

شکایت ظ روز شنبه در منطقه جنوبی نیویورک مدعی است که Syndergaard و صاحبخانه 600 تابستان LLC توافق برای اجاره برای آپارتمان پنت هاوس از مارس 20, 2020, طریق Nov. 30, سال 2020 است. در نرخ از $27,000 (ایالات متحده) در هر ماه با توجه به شکایت پد "یک 2,700 فوت مربع دوبلکس با سه اتاق خواب و سه تراس بزرگ high-end طراحی معماری و طراح پس از اتمام."

یک کپی از اجاره نامه امضا شده توسط Syndergaard ثبت شده به عنوان شواهد. توافق شده بود اموال مشاع هیئت مدیره در فوریه. 20. اما با توجه به کت و شلوار Syndergaard, 27, "درمان اتصال اجاره مانند یک گزینه" و نه حرکت به آپارتمان و یا پرداخت.

هر شکایت صاحبخانه مطلع Syndergaard در تاریخ 17 آوریل که او قصور در اجاره نامه و بدهکار حداقل 80.000 دلار و نه از جمله هزینه های اواخر و علاقه است. او و وکلای او در پاسخ در آوریل 30, اطلاع رسانی صاحبخانه Syndergaard "به هیچ وجه قصد گرفتن اختیار از موضوع محل و صاحبخانه بدینوسیله رایگان برای re-اجاره آن را به عنوان او می بیند مناسب است."

پنت هاوس رفت و برگشت در بازار اما 600 تابستان هنوز در بر داشت یک مستاجر شکایت گفت.

البته coronavirus همه گیر شده است به تعویق افتاد فصل بیس بال به طور نامحدود. و Syndergaard نمی توانست تبادل در سال 2020 به هر حال; در مارس 24, the متس اعلام کرد right-hander بود تحت تامی جان آرنج عمل جراحی است که او دو روز بعد.

600 تابستان است که به دنبال حداقل 250.000 دلار برای نقض قرارداد به علاوه پول بیشتر به حساب "هزینه های وکیل مدافع, هزینه, و هزینه های دیگر از دادخواهی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب