هیچ لیموناد ایستاده ؟ کشور زمان کمی ارائه می دهد کمک مالی - Sun, 26 Jul 2020 PST

به عنوان گرمای تابستان فرود نوع دیگری از کسب و کار کوچک در حال تجربه یک shutdown تحت pandemic: کودکان لیموناد

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

به عنوان گرمای تابستان فرود نوع دیگری از کسب و کار کوچک در حال تجربه یک shutdown تحت pandemic: کودکان لیموناد می ایستد.

به کمک کوچکترین از کارآفرینان در این فصل نوشیدنی های تجاری کشور زمان ارائه ایستاده لیموناد برنامه هایش.

این کشور در زمان کمک مالی صندوق امداد ارائه می دهد یک فرصت برای دریافت $100 محرک چک با انتخاب تصادفی برای بچه ها که تا به حال به نزدیک لیموناد خود را می ایستد با توجه به COVID-19. از سس هاینز شرکت ، به عنوان پدر و مادر کسب و کار اعلام برنامه بودجه در ژوئیه 15.

از طریق Aug. 12 کودکان و نوجوانان تا سن 14 سالگی با اجازه والدین می تواند وارد کنید و با ثبت نام در countrytimebailout.com. کشور زمان را انتخاب کنید از 1000 برندگان.

خانواده در ورود به مسابقه در حال خواسته به ارسال مقاله و پاسخ در مورد چگونه کودک را با استفاده از خود را "محرک بررسی به آب اقتصاد" و یک عکس از لیموناد ثبت نام کودک که قرار بود به استفاده از اما نمی تواند.

"با توجه به اجتماعی فاصله دستورالعمل لیموناد می ایستد نیست آنچه که آنها استفاده می شود و ما می خواهیم برای کمک به کودکان و نوجوانان پرورش روحیه کارآفرینی خود با ارائه یک کمک به کسانی که نمی توانند کار خود را لیموناد می ایستد این تابستان" یک شرکت انتشار اخبار گفت.

"بررسی می تواند جبران کاهش درآمد حاصل از لیموناد ایستاده و می توان ذخیره و یا بهتر رتبهدهی نشده صرف شده برای کمک به سرمایه گذاری در اقتصاد محلی است."

خانواده های ورود به برنامه نیاز به چک کردن ایمیل برای پیدا کردن اگر آنها شده است به طور تصادفی انتخاب شده و برای دریافت یک کمک مالی است که خواهد آمد با یک یادبود بررسی در پست الکترونیکی و اعتباری کارت هدیه.

در سال 2018 نام تجاری ارائه یک برنامه مشابه به نام حقوقی-Ade که کمک به کودکان در سراسر کشور پرداخت مجوز هزینه ها و جریمه در لیموناد خود را می ایستد تحت "منسوخ اجازه قوانین" این شرکت اعلام کرد.

حقوقی-Ade کمک فوری قانون در چندین ایالت از جمله ایالت کلرادو و تگزاس برای قانونی کردن لیموناد ایستاده بدون در نظر گرفتن آنها از کسب و کار است که نیاز به یک مجوز برای به کار گیرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان مسابقه به countrytimebailout.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب