گرگور Chisholm: برای اولین بار بیس بال ستاره نیست چسبیده به ورزش است. شاید جکی رابینسون پیام است در نهایت گرفتن از طریق

هر سال لیگ اصلی بیس بال بزرگ تولید از جکی رابینسون روز. بازیکنان و مربیان جمع آوری به بحث در مورد میراث مردی ک

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

هر سال لیگ اصلی بیس بال بزرگ تولید از جکی رابینسون روز. بازیکنان و مربیان جمع آوری به بحث در مورد میراث مردی که شکست این رنگ مانع در سال 1947. یونیفورم پرسنل پوشیدن No. 42 رهبران جامعه به ارمغان آورد و احترامات پور در از سراسر شمال امریکا است.

اهمیت روز گسترش فراتر از ورزش است. آن را به همان اندازه مهم به تاریخ کل کشور است. هشت سال قبل از رزا پارکس کاهش یافته و به صندلی خود در اتوبوس به یک مسافر سفید رابینسون کمک به تسهیل تغییر با تبدیل شدن به اولین آفریقایی-آمریکایی ballplayer در لیگ های بزرگ.

قسمت تاسف است که در مارس 15 یکی از روزها هنگامی که بازیکنان و لیگ پرسنل احساس راحت صحبت کردن در مورد مسائل اجتماعی. در حالی که ستاره ورزشکاران از NBA, NFL, و, اخیرا, NHL به طور مرتب خبرها را برای خود باورهای سیاسی بازیکنان بیس بال به طور معمول به دنبال چوب-به-ورزشی ذهنیت که تعبیه شده در بازی را کشت.

حداقل آن استفاده می شود. بیس کد رفتار در نهایت ممکن است تغییر برای بهتر پس از حوادث غم انگیز اخیر در مینیاپولیس. مرگ جورج فلوید موجب یک جنبش است که طنین انداز بسیار است که حتی ballplayers شروع به استفاده از سیستم عامل خود را به صحبت کردن در بسیاری از آنها برای اولین بار. در سراسر لیگ ده ها ابراز نگرانی در مورد آنچه در جریان است و تمایل به گوش دادن بیشتر در آینده است.

"من می دانستم که من نمی مربوط اما تا زمانی که من تا به حال برخی از مکالمات مهم با چند تا از دوستان من من نمی دانم به حدی که من واقعا درک نمی کنند و احتمالا هرگز" Blue Jays shortstop بو ❄ در توییتر نوشت این هفته است.

"من با فروتنی از آنچه آنها به اشتراک گذاشته شده با من. ما باید به طور فعال ایستاده با مردم است. در حال حاضر که مسئله است. ما نیاز به حمایت از ما دوستان و یادگیری در مورد چگونه آنها در حال صدمه زدن به. من می دانم که در حال حاضر نمی شوم از آن همه حق است, اما من به شما در حفظ و یادگیری به دلیل سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

بازیکنان تقریبا از هر تیم باید صحبت کردن در روزهای اخیر. کانادا پارچ James Paxton از یانکی ها اذعان امتیاز سفید ساخته شده و او را "بی اعتنا به قدر ظلم و ستم." Astros سوم baseman الکس Bregman گفت: "اگر نفرت KKK من دست می دهد طرفداران و سپس من امیدوارم که من آنها را از دست بدهند." متس اول baseman پیت آلونسو بدحجابی یک فن با نوشتن "از اینجا دریافت کنید که با جهل" به عنوان بخشی از طولانی عمل متقابل به یک نظر در مورد چگونه تمام زندگی مهم نیست فقط آنهایی که سیاه و سفید. سابق آبی جی مارکوس بود پاره پاره لیگ برای انتظار نه روز به محکوم فلوید مرگ است.

تعداد صریح سخنان به ذکر است به دلیل ballplayers اغلب رفتن به طول های بزرگ برای نگه داشتن دیدگاه های خود را خصوصی. شده اند وجود دارد موارد استثنا ، Carlos Delgado infamously کاهش یافته است به ایستادن برای "God Bless America" در سال 2004 در اعتراض به جنگ در عراق است. Reggie Jackson شد یکی از برجسته تر صدای در دهه 1970 و 80 و مترقی کار ادامه داد و در دوران بازنشستگی. Cito گاستون هرگز خودداری از این موضوع در طول زمان خود را به عنوان یک بازیکن یا مدیر. اما به طور کلی نمونه هستند و چند دور بین.

وقتی NFL را khezri اولین بار در زمان یک زانو در اعتراض به خشونت پلیس علیه اقلیت ها تنها بازیکن بیس بال برای نشان دادن حمایت عمومی بود و کمتر شناخته شده اوکلند در این گیر بروس ماکسول. کریس کماندار گزارش زانو در نظر گرفته شد اما صحبت از آن توسط Tampa Bay Rays تیمی که نمی خواهم حواس پرتی. در حدود همان زمان مرگبار آدام جونز خواسته بود که چرا وجود ندارد تظاهرات در بیس بال. او پاسخ داد: "از آنجا که آن را به بازی."

آن را سخت به کشف کردن که چرا بازیکنان شده اند بنابراین تمایلی به صحبت کردن. وجود ريشه محافظه کاری در بیس بال و بی اندازه از مقدار قدرت را می توان در ایالت های جنوبی که در آن تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان و حتی صاحبان از سرچشمه. بیس بال است که ریشه در تاریخ و وجود درک فشار به پیروی از قوانین نانوشته بازی و اقامت آرام و در مورد هر چیز دیگری.

آیا باور من نیست ؟ نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است به St. Louis Cardinals outfielder Dexter فاولر یک زن و شوهر از سال پیش زمانی که او توضیح داد که چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را پیشنهاد "مسلمان" بان کی مون بود که تحت تاثیر او متولد ایران ، واکنش یکی از ترین بازی به شدت نژادپرستانه و فن پایگاه های فوری بود. فاولر گفت: "به بازگشت به جایی که شما را از آمد" توسط یک فن. دیگری جواب می گویند کاردینالز نیاز به "تجارت سیاه و سفید خود را یک--" بیش از درک اندکی به رئیس جمهور آمریکا است. فاولر بود نزدیک به اجرا خارج از شهر.

Delgado گیر با اصول خود در حالی که داشت مجبور به ترک اعتراض خود را قبل از متس نیویورک به دست آورد او در سال 2005. ماکسول حتی در لیگ های بزرگ برای دو سال کامل و او هنوز هم می شود واکنش منفی از طرفداران. آزادی بیان ممکن است وجود داشته قبل از اینکه در بازی بیس بال, اما تنها به یک حد خاص.

"من تا به حال یک مرد در رسیدن به من در سال گذشته ... در وسط از من فصل را در اینجا در مکزیک که به من گفت که او امیدوار است که من و خانواده من مرگ وحشتناک مرگ" ماکسول به تازگی گفته NBC Sports در منطقه خلیج است. "من هنوز ... سه سال و من هنوز هم آن را دریافت کنید. آن متنفرم."

اگر تظاهرات در حمایت از جورج فلوید ثابت کرده اند هر چیزی را که قدرت را می توان در اعداد است. بزرگ سوئیچ در سراسر جهان مردم را وادار به نگاه به درون و برخی از مشکل گفتگو در مورد چگونه به ایجاد تغییر است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ورزشکاران با مشخصات بالا ماهیت شغل خود را باید یک فرصت منحصر به فرد برای گسترش پیام و درخشش نور در کسانی که اغلب نادیده گرفته شده است. هیچ ballplayer است که برای حل همه مشکلات جهان را اما جکی رابینسون موجب جنبش و شاید دیگر ورزشکاران هم می توانید با گرد هم آمدن. آن را تشویق به دیدن بسیاری از ballplayers پیدا کردن صدای خود را برای اولین بار.

چوب به ورزش ؟ من فکر می کنم نیست.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب