دویل McManus: تهمت می یابد غیر منتظره مرکز مقاومت: پنتاگون

واشنگتن — رهبران نظامی آمریکا در ایجاد یک خط در شن و ماسه در هفته گذشته در مرحله یک مودب اما بی تردید شورش در

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

واشنگتن — رهبران نظامی آمریکا در ایجاد یک خط در شن و ماسه در هفته گذشته در مرحله یک مودب اما بی تردید شورش در برابر انگیزه های خطرناک از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

و شورشیان ممکن است برنده.

به طور گسترده اشاره کرد سالوو آمد از سابق وزیر دفاع James N. Mattis که اعلام کرد پس از بیش از یک سال سکوت که تهمت "نیست حتی تظاهر به تلاش" برای متحد کردن مردم آمریکا است.

اما برخوردار نبود تنها مخالف — و یا حتی بیشتر مهم است.

مغلوب ساختن پیشی جستن وزیر دفاع علامت Esper رد رئیس جمهور تهدید به اعزام فعال-سربازان وظیفه به شهرهای آمریکا برای سرکوب تظاهرات که فوران پس از کشتن جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس.

روز جمعه Esper دستور داد ارتش منظم واحد بودند که با عجله به واشنگتن در اوایل این هفته برای بازگشت به پایگاه های خود را در نیویورک و کارولینای شمالی د-افزایش حس مسلح محاصره در پایتخت کشور است.

او همچنین کارگردانی سرباز گارد ملی به شهر گشت و بدون سلاح با وجود تهمت را در جهت است که آنها "به شدت مسلح است."

ژنرال Mark A. Milley رئیس ستاد مشترک ارتش نیز وزن در هشدار داد که ایالات متحده نیروهای مسلح اجازه نخواهد داد که خود را در برابر تظاهرات بدون خشونت.

هر عضو ارتش ایالات متحده سوگند سوگند به حمایت و دفاع از قانون اساسی او نوشت: فرماندهان "از جمله حق آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز."

روسای ستاد ارتش و نیروی دریایی و نیروی هوایی با صدور پیام های مشابه تقویت وفاداری خود را به قانون اساسی و متعهد به جنگ نژادپرستی در صفوف خود را.

کامل-لباس رژه افسران بازنشسته صحبت کردن به عنوان به خوبی. Milley سلف را به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ژنرال بازنشسته ارتش Martin E. Dempsey هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به استفاده از نیروهای صدمه اعتماد در نیروهای مسلح.

"شهروندان ما دشمن نیست," او نوشت.

آن لحظه ای فوق العاده — به عنوان اگر ما در جمهوری موز حکومت می شود اقتدارگرا و این کشور و رهبران نظامی تصمیم گرفت از آن کار خود را به حفظ قانون اساسی است.

این dissents از Esper و Milley دیر شد. هر دو آنها به همراه مغلوب ساختن پیشی جستن در فاجعه قدم زدن به سنت جان کلیسای اسقفی برای یک op عکس های شرم آور تصویر آنها در حال حاضر در تلاش برای پاک کردن. آنها همچنین هر دو مورد تایید اولیه تصمیم به حرکت از 1600 فعال-سربازان وظیفه به پایگاه های نزدیک به پایتخت است.

اما عمومی خود را می شکند و با شدت کینه توز رئیس جمهور هنوز هم واجد شرایط حداقل در واشنگتن به عنوان متوسط و اعمال اداری شجاعت.

بر خلاف برخوردار نیستند بازنشسته شد. آنها در اوج حرفه خود. آنها هنوز هم به صورت روزانه و چالش مدیریت رئیس جمهور خواسته است. شهرت خود را هنوز هم در رئیس جمهور رحمت است.

حداقل آنها تا هفته گذشته. و که ممکن است نقطه.

Esper و Milley باید به طور ضمنی جرأت رئیس جمهور آنها را به آتش کشیدند. که به خصوص غیر معمول عمل در واشنگتن — اما آن را به طور معمول انجام می شود در خصوصی که در آن هر کس می تواند به پایین و بدون ترس از تحقیر. این تقریبا هرگز انجام می شود ،

Esper را تمرد بود به خصوص قابل توجه از سابق Raytheon لابی به طور گسترده ای به عنوان سازگار با aide-de-اردوگاه. او در ابتدا به نظر می رسید برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن تماس برای نیروهای هفته گذشته و حتی مراجعه کننده به خیابان های واشنگتن به عنوان یک "جنگ فضایی" را به عنوان اگر آن را کشتند و یا قندهار.

اما او پس از فرار به مقاومت عظیم از پنتاگون افسران سپاه او روشن طرف.

اگر وجود دارد هر چیزی یونیفورم افسران نفرت از آن دستور به استفاده از زور برای حل یک مشکل سیاسی بدون پاک کردن اهداف نظامی. نسل فعلی آموخته است که در عراق و افغانستان است.

در این مورد آنها مواجه سناریو کابوس: آمریکا در جنگ با داعش برخورد با غیر مسلح آمریکایی غیرنظامیان اعمال حق قانونی خود برای اعتراض.

این قسمت گذاشته لخت عمیق تر تقسیم کنید.

زمانی که رئیس جمهور به کاخ سفید در سال 2017 به اعتقاد او نیروهای مسلح است که او اغلب به نام "من نظامی" شد و بخشی از فعالیت های سیاسی خود را پایه. او پر شده دولت او با بازنشسته و افسران نظامی — "من ژنرال" — از جمله Mattis.

اما ژنرال نیست به سادگی از ادای احترام و انجام سفارشات خود را. آنها اصرار بر ارائه مشاوره حرفه ای و در مواردی هل دادن به عقب.

و آنها chafed در مغلوب ساختن پیشی جستن بازی گاه به گاه تصویر از نیروهای مسلح به عنوان یکی از دارایی های شخصی سیاسی.

"من به حمایت از پلیس حمایت از ارتش, حمایت از دوچرخه سواران برای مغلوب ساختن پیشی جستن — من سخت مردم" رئیس جمهور bragged در سال 2019.

که چگونه افسران حرفه ای نقش خود را ببینید. آن را حتی یک انعکاس دقیق خود را خصوصی views; یک نظر سنجی از پرسنل نظامی سال گذشته متوجه شد که آنها تنها کمی بیشتر حمایت از رئیس جمهور غیر نظامی از رای دهندگان با 50% گفت: آنها نظر او نامطلوب.

برای ژنرال این نه تنها در مورد زیر اساسی است. این یک موضوع حفاظت از خدمات که در آن آنها ساخته شده حرفه خود.

نظامی است که بیشترین تحسین موسسه در آمریکا زندگی آنها می خواهند به آن را نگه دارید که راه. به عنوان یک موضوع عملی آنها می خواهند خود را در بودجه درخواست برای جلب حمایت دموکرات ها و همچنین خواهان.

و پس از حدود 40 درصد از خدمات اعضای افرادی هستند که رنگ آنها می دانند که آنها باید تنوع کار می کنند.

یک بن بست با Esper و Milley به شمار چالش های غیر معمول برای مغلوب ساختن پیشی جستن — به ویژه هنگامی که او به دنبال انتخاب مجدد.

او بنا به گزارش ها نمی خواهند آنها را به آتش کشیدند. اما ترک آنها را در محل باعث می شود او را نگاه کنید کمتر از قدرتمند او در طلب آن بود.

هیچ چیز می گوید: "هرج و مرج داخلی" با وضوح بیشتری نسبت به دولت و یا ماموران دستیاران امتناع را به طور کامل انجام رئیس جمهور خواسته ها و عموم ردی خطوط آنها عبور نمی خواهد.

اما اگر شما نگران هستید که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است حاضر به ترک اگر او از دست می دهد در ماه نوامبر انتخابات این است که یک چیز خوب: یک سیگنال است که او نمی تواند تعداد دفعات مشاهده نظامی به دست آوردن راه خود را. ما از جمهوری موز نشده است.

دویل McManus می نویسد یک ستون برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن