روح مشاغل: رنگ-و-جرعه استودیو صاحب نگهداری مشتریان ایجاد با وجود shutdown - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

هنگامی که جکی کیسی رفت و برای اولین بار رنگ و sip در یک کلاس Pinot را پالت در ایالت آریزونا در او کمتر از حد ه

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

هنگامی که جکی کیسی رفت و برای اولین بار رنگ و sip در یک کلاس Pinot را پالت در ایالت آریزونا در او کمتر از حد هیجان زده. در واقع او پیشگیرانه خجالت در مورد مهارت های هنری.

اما پس از یک لیوان شراب و چند ساعت کیسی بود و به او افتخار نقاشی.

"این واقعا توانمند سازی و برای من آن را تقریبا درمانی" کیسی گفت: هنر ساخت.

او دوست پسر او را برای یک کلاس چندی پس از. هنگامی که او را دیدم او چقدر لذت بردم از کلاس او را تشویق به محل خود از حق رای دادن.

در حال حاضر شش سال بعد کیسی صاحب دو Pinot را در پالت مکان – یکی در مرکز شهر اسپوکان و دیگری در کار د لین.

"به نظر می رسد مانند بسیاری از بزرگسالان واقعا نمی اب شلپ شلپ کردن در هنر" کیسی گفت.

برای ایجاد هنر نزدیک تر Pinot پالت را ارائه می دهد sip-و-رنگ کلاس های که در آن شرکت کنندگان باید یک نوشیدنی و دنبال همراه به عنوان مربی آنها را می آموزد گام به گام چگونه به رنگ یک تصویر.

"این فقط شگفت انگیز آنچه شما می توانید انجام دهید زمانی که کسی به شما از طریق پیاده آن را گام به گام" کیسی گفت. "من می بینم مردم در آینده که درست مثل من. آنها فوق العاده عصبی و یا نمی دانند که آنچه آنها انجام می دهند در اینجا و در پایان شما می توانید فقط در چهره خود را که آنها بسیار افتخار از آنچه آنها ساخته شده است."

کیسی ساخته "تصمیم دشوار" به او کار د لین فروشگاه قبل از آن موظف و بسته او Spokane, محل سکونت زمانی که رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر شده "در خانه بمانند سالم" سفارش.

"این واقعا یک تصمیم سخت را به غیر روحانی کردن همه شگفت آور وفادار و زحمتکش هنرمندان" کیسی گفت.

Pinot را در پالت 18 هنرمندان محلی نه تنها دستور کلاس بلکه رنگ اصلی نقاشی است که آنها پس از آموزش دیگران به از نو خلق کردن.

به نگه داشتن کسب و کار شناور کیسی تصمیم به ارائه کلاس های آنلاین برای مشتریان به را مشغول نگه دارید در صفحه اصلی یک ایده الهام گرفته Pinot را در پالت محل در اوهایو.

در حالی که Pinot را در پالت یک حق رای دادن کیسی صاحب آن را به طور کامل و گفت: این ستاد است "بیشتر برای راهنمایی" بیش از هر چیز دیگری است.

"ما در واقع کاملا چند مردم از انجام آن (نقاشی خانه پروژه ها) بود که واقعا سرگرم کننده و تعجب آور" کیسی گفت.

با خود لوازم و رنگ های متنوع و هر یک نقاشی منحصر به فرد بود کیسی گفت.

پس از منظقه وانت اجازه داده شد کیسی شروع به ارائه کلاس های زنده. مشتریان می توانید انتخاب کنید تا یک نقاشی کیت و پیوستن به یک کلاس که در آن استاد می آموزد آنلاین زنده.

اگر مشتری نتواند زندگی می کنند هنوز هم چهار روز پس از این رویداد به کلاس. مشتریان همچنین می توانید رنگ کیت برای کلاس که در حال حاضر در دسترس آنلاین و تکمیل آنها در طول یک هفته است.

یک باد از کلاس های آنلاین است که هر کسی در هر سنی می توانند شرکت کنند کیسی گفت. به طور معمول کلاس ها در استودیو هستند و برای کسانی که 21 ساله و مسن تر به دلیل پر بار. همه سنین جلسات ماهانه در مکان های مختلف. کلاس های آنلاین اجازه مشتریان برای گرفتن بچه های خود را به تجربه یک کلاس.

"بسیاری از خانواده ها انجام شده است آنها را با هم" کیسی گفت. "بسیاری از خانواده ها شده اند و ترکیب آنها را به خانه خود-تحصیل."

کیسی قادر به بازگشایی او کار د لین فروشگاه به تازگی در کاهش ظرفیت محدود کلاس ها تا 10 شرکت کنندگان است. بازگشایی آن محل مجاز کیسی به هفت نفر از اعضای هیات. او امیدوار تر خواهد بود قادر به بازگشت به زمانی که اسپوکن محل بازگشایی.

هنگامی که واشنگتن حرکت به فاز 2 از دولت بازگشایی طرح کیسی با هدف باز او اسپوکن استودیو به کلاس حدود 20 نفر به جای معمولی 60.

"ما فقط شروع کند" کیسی گفت. "ما می خواهیم مشتریان ما را به احساس راحتی در آینده در اینجا."

و کلاس های آنلاین شده اند از جمله یک موفقیت کیسی قصد ندارد برای جلوگیری از هر زمان به زودی.

"بسیاری از مشتریان ما درخواست شده است ما را به ادامه این حتی زمانی که ما در حال باز کردن و همه چیز به حالت عادی بازگشت" کیسی گفت.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن