قاضی میله سیاتل پلیس با استفاده از گاز اشک آور زور علیه غیر خشونت آمیز معترضان - Tue, 12 Jun 2020 PST

سیاتل – یک قاضی فدرال در سیاتل شواهد نشان داده است که اداره پلیس سیاتل با استفاده از نیروی بیش از حد و نقض را

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

سیاتل – یک قاضی فدرال در سیاتل شواهد نشان داده است که اداره پلیس سیاتل با استفاده از نیروی بیش از حد و نقض رایگان-گفتار حقوق هزاران نفر از تظاهر کنندگان و صادر کرده ضابط موقت به منظور جلوگیری از افسران با استفاده از فلفل اسپری گاز اشک آور فوم نوک پرتابه یا هر نیروی دیگر علیه معترضان مسالمت آمیز.

در صدور سفارش ایالات متحده در منطقه قاضی ریچارد جونز به این نتیجه رسیدند بر اساس تصویری و شواهد دیگر "که در برخی از موارد SPD در واقع استفاده کمتر-سلاح های کشنده نامتناسب و بدون تحریک." در موارد که در آن غارت و یا خرابکاری اتفاق می افتد و قاضی گفت: پلیس باید رفته اند پس از مجرم تبدیل شده و سلاح های خود را در کل جمعیت نتیجه بودن آن است که بخش محروم هر کسی که نبود قانون شکنی از حق قانونی خود را برای جمع آوری و اعتراض.

علاوه بر این قاضی گفت: استفاده مکرر از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری و دیگر جمعیت-کنترل اقدامات توسط پلیس نگه داشته و به احتمال زیاد برخی از معترضان در خانه. "SPD استفاده از کمتر کشنده, جمعیت, کنترل سلاح که قطعا سرد سخنرانی," او گفت:.

و جونز گفت: هیچ شواهد قابل توجهی که SPD اقدامات خشونت آمیز در برابر جمعیت بودند در اقدامی تلافی جویانه برای پیام آورده است که جمعیت کثیری به خیابان ها در وهله اول: خشونت پلیس و نژادپرستی.

"استفاده بی رویه سلاح در برابر همه معترضان – نه فقط خشونت آنهایی که – پشتیبانی از استنتاج است که SPD اقدامات قابل ملاحظه ای انگیزه شاکی اعتراض به متمم اول قانون اساسی فعالیت" جونز نوشت. "پلیس نمی تواند با دخالت منظم بدون خشونت تظاهرات زیرا آنها مخالف با محتوای سخنرانی."

موقت سفارش محدود باقی خواهد ماند برای دو هفته.

منظور در یک طرح دعوی در دادگاه علیه این شهر و اداره پلیس توسط وکلای مدافع برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از واشنگتن به نمایندگی Black Lives Matter سیاتل-پادشاه شهرستان و افراد مختلف. یک جلسه برگزار شد و در شماره صبح روز جمعه و جونز حکومت در بعد از ظهر.

شهردار جنی Durkan دفتر با صدور بیانیه ای گفت Durkan "معتقد است دادگاه زده راست تعادل" در حمایت از معترضین و حفظ امنیت عمومی. این بیانیه به طور مستقیم و نه آدرس دادگاه یافته که SPD استفاده بیش از حد زور و نقض تظاهرکننده متمم اول قانون اساسی تضمین مونتاژ و آزادی بیان است.

آن ایالت که Durkan در دیدار با نمایندگان دفتر پلیس مسئوليت جامعه پلیس کمیسیون فدرال نظارت از SPD و شهرستان دفتر بازرس کل به بحث در مورد افسر پاسخگویی و نقد و بررسی بخش کنترل جمعیت اقدامات که به او اشاره شد و تایید شده توسط قاضی فدرال نظارت بر رضایت فرمان است که در محل قرار داده شد در سال 2012 پس از یک دادگستری و تحقیقات – درخواست پس از آن ایالات متحده وکیل Durkan – تعیین SPD افسران به طور معمول با استفاده از نیروی بیش از حد.

"سیاتل می تواند و باید که راه را برای ایجاد تغییرات از طریق ما نظامی پاسخگویی سیستم" شهردار در بیانیه ای گفت:.

رئیس پلیس کارمن بهترین با صدور بیانیه ای گفت: "وزارت" پشتیبانی خواهد شد و مطابق با قاضی باشد." رئیس اشاره کرد که او صادر سفارش آخر هفته گذشته محدود کردن استفاده از CS گاز اشک آور اگر چه گروه اعزام شده آن را حداقل یک بار در طی تظاهرات در سراسر شرق حوزه در کاپیتول هیل. بهترین بیانیه نیست آدرس قاضی یافته های مدنی-نقض حقوق یا.

سفارش تحسین رایگان-گفتار طرفداران مدنی و آزادی خواهان که به دنبال آن است.

"شهر باید اجازه می دهد برای آزادی بیان و آزادی اجتماعات و آن را باید آدرس پلیس پاسخگویی و استفاده بیش از حد از زور" گفت: میشل طوفان مدیر اجرایی آیتالله سیستانی از واشنگتن است. "این غیر ممکن است به انتظار پیشرفت اگر این شهر همچنان به تلاش برای به سکوت معترضان خواسته با نیروی بیش از حد."

"ما می دانیم چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم نمی صحبت کردن در برابر اشتباهات دولت" اضافه شده رابرت چانگ یک وکیل در فرد T. Korematsu مرکز که تا به حال پیوست به طرح دعوی در دادگاه. "این (موقت سفارش محدود) به رسمیت می شناسد که این بسیار مهم است برای ما دموکراسی برای مردم قادر به اعتراض بدون ترس از خشونت دولتی. شاید پس از آن تغییر خواهد آمد."

قاضی جونز اشاره کرد که "شهر و کشور را در یک بحران سطح" بیش از نه فقط مرگ جورج فلوید اما بیش از "نسل ادعای نژاد پرستی و خشونت پلیس." او گفت: روشن است که این تظاهرات که باید لرزاند آمریکا "خواهد بود و بی امان تا تغییر پلیس اصلاحات ساخته شده است" و این اعتراضات ادامه خواهد داد. او همچنین نوشت که معترضان نیاز به حفاظت از دادگاه فدرال.

"چه چیزی به ارمغان می آورد طرفین به این دادگاه امروز معترضان مسالمت آمیز تمایل به شرکت در آنها حقوق تضمین شده توسط قانون اساسی آزادی اجتماعات بدون ترس از اقدامات تلافی جویانه و یا اختلال توسط پلیس سیاتل ماموران با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری فلش بنگ دستگاه یا فوم نوک گلوله" قاضی نوشت.

جونز گفت: دادگاه باقی مانده بود به تعادل متمم اول قانون اساسی حقوق هزاران نفر از معترضان که شلوغ خیابان های مرکز شهر و در حال حاضر حل و فصل در یک "منطقه خودمختار" در اطراف رها شده در حوزه پلیس در کاپیتول هیل در برابر حوادث "زمانی که خشونت مجرم را انتخاب کنید برای اخلال قانون اساسی فعالیت های حفاظت شده."

بیش از دو هفته گذشته پلیس و جمعیت را بارها و بارها درگیر شدند و ماموران با استفاده تصادم نارنجک گلوله های لاستیکی فلفل اسپری گاز اشک آور و دیگر nonlethal جمعیت-کنترل سلاح به درجات مختلفی از اثر. برخی در بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز را تخریب ساختمان ها و آتش زدند. تعدادی از افسران پلیس مجروح شده اند توسط اشیاء پرتاب شده از جمعیت از جمله آجر بطری آب یخ زده آتش بازی و قوطی های آبجو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب