Spokane مدارس به ادامه تغذیه کودکان گرسنه پس از USDA گسترش فدرال چشم پوشی - Fri, 15 May 2020 PST

گرسنه دانش آموزان در اسپوکن و بقیه ملت رو برخی خوش آمدید اخبار جمعه از وزارت کشاورزی ایالات متحده. در پاسخ به

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

گرسنه دانش آموزان در اسپوکن و بقیه ملت رو برخی خوش آمدید اخبار جمعه از وزارت کشاورزی ایالات متحده.

در پاسخ به ادامه نیاز در طول COVID-19 همه گیر USDA تمدید چشم پوشی از مدرسه فدرال برنامه غذا به طوری که مدارس می توانند ادامه تغذیه دانش آموزان متاثر از ساختمان تعطیلی.

مجموعه به پایان می رسد در پایان ماه ژوئن و یا زمانی که رسمی فدرال اضطراری برای بهداشت عمومی به پایان می رسد – هر کدام که می آید دیر – کشاورزی, وزیر سانی Perdue تمدید چشم پوشی به اوت. 31.

"همانطور که ملت ما بازگشایی و مردم بازگشت به کار ما می خواهیم به ادامه انعطاف پذیر باشد پس وجود ندارد one-size-fits-all رویکرد به تغذیه کودکان و نوجوانان" پردو گفت: روز جمعه در بیانیه ای.

"گسترش این چشم پوشی در طول تابستان را تضمین می کند اپراتورهای محلی می توانید برنامه های که بهترین کت و شلوار جوامع خود و نگه داشتن کودکان تغذیه" پردو گفت.

این بدان معناست که بسیاری در اسپوکن مدارس عمومی که در آن 57 درصد از دانش آموزان دریافت رایگان و یا کاهش قیمت ناهار و که در آن وعده غذایی توزیع آغاز شد و به زودی پس از ساختمان بسته شده است.

"این خبر خوبی برای ما" گفت: Doug Wordell مدیر تغذیه خدمات برای منطقه است که خدمت کرده است 255,000 وعده های غذایی پس از 19 مارس ،

این منطقه را به طور منظم غذا تابستان خدمات برنامه آغاز خواهد شد در ژوئن 22.

"این چشم پوشی خواهد شد اجازه می دهد تا ما را به ادامه خدمت وعده های غذایی در ما موجود 24 اضطراری تغذیه سایت" Wordell گفت. "این را به استمرار و ادامه داد: خدمات برای کودکان در جامعه ما است."

"ما به دنبال شناسایی شرکای اجتماعی که به طور معمول شریک با ما در تابستان وعده غذایی برنامه اما با تمام گمنام چشم پوشی فرمت خواهد شد یک برکت و رحمت برای جامعه ما" Wordell گفت.

منطقه ارائه شده است گرفتن و رفتن وعده های غذایی – صبحانه و ناهار با هم – برای هر فرزند تا سن 18 سالگی و یا در حال حاضر ثبت نام در دبیرستان از ساعت 11 صبح تا ظهر از دوشنبه تا جمعه.

چشم پوشی اجازه می دهد تا مناطق برای ادامه خدمت به وعده های غذایی خارج از حالت عادی تنظیمات گروه در تابستان.

کودک و تغذیه, گروه های حمایت خواهید USDA به گسترش چشم پوشی تا سپتامبر. 30.

آنها ادعا می کنند که کنگره به Perdue اقتدار به دیگر فرمت تحت COVID-19 تغذيه کودک پاسخ قانون امضا شده در ماه مارس توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن