شوک آینده: چگونه MLB را coronavirus-کوتاه نجومی قرار می دهد پیچ و تاب و در Mariners' بازسازی طرح - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

بی تردید صدا – و نه به عنوان نامطلوب به عنوان یک تفنگ انفجار اما بیشتر مست از ظهور چوب پنبه از جشن شامپاین – ب

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

بی تردید صدا – و نه به عنوان نامطلوب به عنوان یک تفنگ انفجار اما بیشتر مست از ظهور چوب پنبه از جشن شامپاین – برای اولین بار آمد.

شکاف 96-mph fastball قابل توجه بشکه اوان سفید لاکی افرا بت برش از طریق عمومی جمعیت سر و صدا بودن پمپ از طریق بلندگو از T-Mobile پارک.

بخار نوین به دنبال – حداقل به ظاهر به عنوان خط رانندگی پرورشی بیش از نرده ها در سمت چپ-مرکز فقط به اندازه کافی بالا برای پاک کردن دیوار به جای قرار دادن یک سوراخ از طریق آن.

در بخش 129 خالی زمرد-و-سرخابی ورزشگاه سه نفر از چهار نفر تا حد زیادی مسئول برای دریانوردان' و جهت گیری واکنش درآمده است. لبخند خود پنهان شده بودند توسط ماسک صورت, اما آن را در یک بدن-زبان کارشناس برای ارزیابی و هیجان.

مدیر کل جری Dipoto همیشه خوش صحبت با Mariners رئیس جان استانتون که به نظر می رسد برای نگه داشتن نمره برای چهار دور بازی مربوط به خود بازیکنان است. در ضمن به طور معمول رواقی کریس لارسون شاید تاثیر گذار ترین عضو تیم اقلیت مالکیت گروه uncrossed خود اسلحه و تکیه به جلو در صندلی متحرک و پاسخ که از او – و شرکت در بحث.

اما هر گونه هیجان و یا تا آنجا که می تواند گرفته شده از یک مرحله به سطح دیگری پس از کایل Seager خاص به مرکز و کایل لوییس سوار fastball در خارج از نیمی از بشقاب حدود 20 ردیف در سمت راست میدان می ایستد. این مضحک مخالف-زمینه انفجار چهارم هومر از اردوگاه تابستانی برای Lewis.

قابل توجه بدون شک homers از بازیکنان دریانوردان اعتقاد بنیادی به فعلی خود را بازسازی ملایم اطمینان بخش لحظه های. شاید تنها اضطراب سخت و ناگهانی از ناامیدی برای کسانی که سه Mariners مدیران بود که احساس آزار دهنده: "اگر فقط این یک بازی واقعی است."

اگر نه برای بیس خاموش شدن به دلیل coronavirus مارینرز شده اند در بالتیمور که سه شنبه شب رو به یک تیم است که بیش از پنج سال گذشته بوده است و به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت بدتر از مارینرز.

آنها در نهایت به باز کردن خود را با تاخیر 60-بازی فصل شب جمعه در دقیقه خدمتکار پارک در برابر دفاع از لیگ آمریکا-قهرمان Houston Astros. سطل زباله می تواند رسوایی یا نه آستروس موفقیت است دلیل اصلی که چرا Dipoto رفت و به استانتون لارسون و تیم مدیر عامل شرکت کوین مدر و خواسته به تصویب سه تا چهار سال بازسازی طرح:

• حذف گران جانبازان از فهرستی از طریق تجارت است.

• Restock یک gutted سیستم مزرعه که دارای بدترین در بیس بال با تقریبا-MLB-آماده چشم انداز از کسانی که معاملات.

• اجازه دهید کسانی که چشم انداز رشد هم در MLB سطح.

دو بخش اول این طرح اغلب به نام "گام به عقب" بسیار به استانتون را نارضایتی شده اند اعدام با بهتر از حد انتظار موفقیت است.

اما ملوانان' 2020 قصد دارد به بازیکنان فاقد تجربه کامل 162-بازی فصل برای یادگیری, موفقیت, موفق و دوباره بجای اول برگشتن چپ چپ رفت با توجه به 3½-ماه خاموش کردن, کوتاه 60-بازی های نجومی و لغو جزئی لیگ فصل است.

چقدر باید این تیم امیدها و انتظارات برای تغییر این فصل ؟ و چه معنی آن را به صورت "گام به عقب" طرح ؟

"چیزی تغییر نکرده است." "من آن را گفته ام به بازیکنان است که من تا به حال یک گفتگو با. من آن را گفته ام در مصاحبه های عمومی. ما احساس می کنیم مثل همه گیر مجموعه ما تنها در شرایط روز اما طرح ما همان باقی می ماند. و ما در حال نزدیک شدن به 60-بازی فصل راه همان است که ما می خواهم که اگر غیر از این بود برای اولین بار از آوریل و ما در حال شروع در اول مارس و ما به دنبال در نیمه اول این فصل است. ما می خواهیم به استفاده از آن بازیکنان جوان آنها را به یک فرصت برای دریافت بهتر و آنها را تکرار خود را."

مانند بسیاری از مردم Dipoto گیر کرده بود کار از خانه در طول خاموش کردن. با گذشت هر روز او می دانست که این طرح در محل شد زخمی شدند. بازی ها و لحظات اموختنی است که با آنها لغزش دور.

"ما زندگی می کردند از طریق آن," او گفت:. "و آن را به شدت مورد اما ما کلی فکر از طریق آن تمام شد که ما به اندازه کافی جوان ما ورزشی به اندازه کافی و تمرکز ما به اندازه کافی است که ما فکر کردم این بود که به ما تاثیر می گذارد در کمتر قابل راه های طولانی مدت از آن ممکن است تیم های دیگر."

شصت و بازی است ایده آل نیست اما بهتر است از صفر بازی.

"در حالی که آن را ممکن است تاثیر طرح ما هیچ نجومی در سال 2020 خواهد بود قطعا تا به حال یک اثر در ما 2021 چشم انداز ... و شاید 2022," او گفت:. "از آنجا که در حال حاضر شما در حال تلاش برای گرفتن در توسعه, اما آنچه که ما در حال انجام است تا تصویر بزرگ متمرکز است که ما احساس نمی کند مثل این است که ما را از برنامه ما. ما فقط باید برای اقامت بیمار و وحشت نیست زیرا ما در از دست دادن یک سال در حال توسعه است که ما می توانید با گرفتن."

با بسیاری از بازسازی بینی هسته بازیکنان بازی این فصل 25 ساله یا جوانتر مسائل از قبیل سرویس بار, باشگاه, کنترل, سن, کاهش و افزایش حقوق و دستمزد کمتر مضر است. این کادر از بازیکنان جوان خدمت به عنوان یک یادآوری است که بازسازی همچنان ادامه دارد و تاکید می ماند و در دراز مدت توسعه بیش از کوتاه مدت موفقیت.

"اگر ما یک تیم است که تا به حال چند بازیکن بودند که در حال حرکت به سمت رایگان آژانس و یا که به طور موثر شروع به 30s خود را عمیق تر به 30s خود را که بیشتر مربوط به ما" Dipoto گفت. "ما احساس نمی مانند این بود که به یک از دست های نجومی. و ما احساس ما سن ورزشکاری و به طور کلی تمرکز قرار بود به ما اجازه می دهد برای انجام کاری مثبت در اینجا."

هدف از گرفتن 500 صفحه ظاهر برای, سفید, Lewis, ریختن طولانی جونیور و J. P. کرافورد است و دیگر قابل دوام مشابه با 20-plus شروع می شود برای Justus شفیلد و جاستین دونن.

Dipoto می داند عادی فصل به طور منظم خواهد کمک کرده ایم همه درگیر یادگیری خیلی بیشتر.

"خود را برای اولین بار تمام سال در لیگ های بزرگ شما می خواهید برای دیدن چگونه یک بازیکن تنظیم," او گفت:. "به ویژه هنگامی که شما در حال رفتن را از طریق و بخشی از مخالفان 19 بار و شما از دیدن جاستین Verlander شش بار. شما می خواهید برای دیدن چگونه آنها را تنظیم کنید. ما واقعا نمی خواهید که این همان فرصت این سال است."

این طرح برای به حداکثر رساندن آنچه در دسترس است در 60 بازی.

"بهره مند است که 60 بازی می کند ما این است که ما واقعا می تواند بیمار با بچه های جوان," Dipoto گفت. "ما پیام از شروع اعم از عمومی و یا در خانه است" ما در اینجا برای کمک به این گروه jell و ایجاد پایه و اساس برای ساخت رو به جلو است.' و ما در حال رفتن به آنها این فرصت را برای موفقیت و شکست است. ما می دانیم که وجود دارد رفتن به برخی هر دو از آن. ... و اگر آنها نیاز به یک زمان کمی در تاکسی تیم ملی و یا نیاز به یک زمان کمی برای بازگشت به لیگ کوچک که خوب بیش از حد. ما در حال تنظیم عددی اهداف است."

مخالف MLB حرفه ای طلایه دار آشنا با دریانوردان' طرح و صحبت در خواست نامش فاش نشود گفت: 60 بازی ممکن است به اندازه کافی برای تشکیل یک ارزیابی واقعی از دریانوردان rookies' MLB بالقوه است.

"اصلی خود را برنامه ریزی شد و بر اساس دیدن چگونه این بچه ها واکنش نشان می دهند به یک 162-بازی برنامه و اسیاب فصل" طلایه گفت. "این یک مقدار کوچکتر و حجم نمونه به جلو و از. این امر می تواند یک نگرانی است."

Dipoto البته اشتباه در کنار خوش بینی و اعتقاد داشتند این فصل 60 بازی هر MLB بازی از فصل گذشته و دانش خود را از این بازیکن ارائه خواهد شد مناسب ارزیابی.

"ما باید خیلی احساس قوی در مورد جایی که آنها هستند و آنچه آنها را از بالقوه به نوبه خود به شرکت" او گفت:. "شصت و بازی در لیگ های بزرگ است که هنوز هم بسیاری از بازی ها. بیش از این دوره از زندگی حرفه ای این صدا رو دوست دارم خیلی. اما که بیش از 60 بازی این بچه ها شمع می تواند صفحه ظاهر و نوبت که به شما واقعا حس خوبی به آنها چه کسانی هستند. و همه شما می خواهید برای دیدن آنها را نشان می دهد بلوغ و توسعه خود را در لیگ برتر روال آماده سازی و درک کنند که چگونه به آماده سازی و سپس بیرون رفتن وجود دارد و توانایی های فیزیکی خود را در سراسر خط."

با استفاده از لوئیس به عنوان مثال Dipoto گفت: او به دنبال "اعتقاد به این که آنچه که ما در ماه سپتامبر سال گذشته برای کایل واقعی است و آنچه ما می بینیم در اینجا در کمپ تابستانی است اما که فقط ممکن است خراش سطح."

بازگشت در ماه مارس Dipoto بهترین سناریو برای این فصل بود برای بازیکنان جوان به شروع به پیدا کردن راه هایی برای پیروزی در نیمه دوم از فصل در حالی که موج دیگری از چشم انداز است که به نام مکمل های غذایی – بازیکنان مانند بالا تبادل چشم انداز لوگان گیلبرت چند جوان بین برنده و شاید حتی خود چشم انداز Jarred Kelenic. با استثنا از بین برنده مانند هارون فلچر سام Delaplane و جوی Gerber debuting در برخی از نقطه از بقیه به نظر می رسد "غیر واقعی" با توجه به شرایط. حرکت Kelenic یا گیلبرت و نزدیک به رایگان آژانس یک یا دو سال اولیه می تواند معکوس شود.

Dipoto بهترین سناریو ساده شده است.

"که این بچه ها بهتر است," او گفت:. "و اگر ما برنده بازی خواهد بود که بسیار جذاب است. ما خیلی دوست دارم به توان رقابتی به عنوان ما می توانیم. برنده تقویت می کند که شما در حال انجام کارهای خوب. اما ما احساس نمی مانند ما باید به 50 -10 برای پیدا کردن موفقیت در این فصل است. آن را اجازه می دهد برای هر یک از بازیکنان فردی برای دریافت بهتر برای ساخت محل باشگاه وانجمن انسجام است که ما احساس می کنیم مثل ساختمان شده است در اینجا برای سال و نیم گذشته و به خودمان برای 2021."

جدول زمانی خود را برای فیلدینگ رقابتی فهرستی با پتانسیل ادعا برای یک نقطه حذفی به تعویق افتاد.

"چه بوده است ماه ژوئیه سال 2020 در یک سناریوی عادی در حال حاضر می شود مه از 2021," Dipoto گفت. "و آنچه ما فکر بود و در نیمه دوم افزایش در سال 2020 به مرحله بعدی بازیکنان جوان در آینده است که احتمالا در ماه ژوئن سال آینده. همه چیز می شود مجموعه ای از چهار یا پنج ماه اما ما خیلی جوان است که ما نمی فکر می کنم آن را خروج از برنامه ما."

از بین بردن احساسات از فرایند تصمیم گیری که فاقد گذشته مقابل دفتر رژیم لازم است. قبلی مالکیت گروه خواهد هرگز اجازه بازسازی این شدید یا تا به حال معده به انتظار احتمال از دست دادن فصل با وجود تولید بسیاری از آنها.

به طرفداران یک بازسازی است بسیار بیشتر قابل تحمل به عنوان یک مفهوم از یک واقعیت است. هر نیت درستی از انتشار یک طرح توان به عنوان ضرر و زیان تجمع که فصل اول. فصل دوم سخت تر می شود برای علاقه مندان به صبر کاسته. شاید عدم وجود بیس بال و تغییرات روز به روز زندگی را فراهم خواهد کرد این وضعیت با برخی از سبک سری. این ایده از تماشای بازیکنان جوان با پتانسیل که جدایی ناپذیر به این تیم را در دراز مدت بهبود به نظر می رسد خوش طعم تر از تماشای فیلم در سال گذشته تیم پر تنها با تعداد انگشت شماری از مفید عودت و گرد با retreads رد و احیای پروژه – لاس زدن با 100 ضرر و زیان است.

مارینرز نمی طرح به منی فصل خود را بازسازی sidetracked توسط یک بیماری همه گیر. اما طرح خود را برای تنظیم به محدودیت های این فصل و فشار رو به جلو است.

"ما در حال رفتن به انجام هر کاری willy-nilly," Dipoto گفت. "همه چیز به هدف خود است. وجود یک برنامه ریزی و زمان بندی ما در حال رفتن به آن عجله. مالکیت است که در پشت آن عجله نمی کند. زمانی که این هم می آید, ما می خواهیم آن را به آخرین برای مدت زمان طولانی و ما در حال رفتن به واقعا مراقب باشید در مورد چگونه ما وجود دارد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن