هدف وعده 10 میلیون دلار برای عدالت اجتماعی گروه متعهد به کمک به بازسازی تلاش

هدف جمعه اعلام کرد که آن را به سرمایه گذاری 10 میلیون دلار به حمایت از گروه های کار نسبت به عدالت اجتماعی و ار

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

هدف جمعه اعلام کرد که آن را به سرمایه گذاری 10 میلیون دلار به حمایت از گروه های کار نسبت به عدالت اجتماعی و ارائه مداوم منابع برای بازسازی و بهبود تلاش در شهرهای دوقلو.

در آن انتشار اخبار این مینیاپولیس-بر اساس شرکت گفت که همراه با حمایت از آن شریک دیرینه مانند ملی شهری لیگ به رهبری آمریکا فروم آن را نیز به همکاری با گروه های جدید در شهرهای دوقلو و در سراسر کشور است.

در این "اولیه" تلاش این شرکت نیز ارائه خواهد شد 10 ، 000 ساعت از طرفدار بونو خدمات مشاوره برای کسب و کارهای کوچک متعلق به مردم رنگ.

"هدف می ایستد با خانواده ها و جوامع و اعضای تیم. ما به عنوان یک نقطه عطف در مینیاپولیس و در سراسر کشور ما در حال گوش دادن به تیم ما مهمان و جوامع متعهد به استفاده از اندازه و مقیاس و منابع برای کمک به بهبود و ایجاد تغییر پایدار" گفت: Brian کرنل هدف رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل.

علاوه بر این شرکت خواهد شد مطمئن شوید که آن را همچنان به ارائه ملزومات مانند شيرخشک و پوشک بچه و پزشکی به جوامع که به آن نیاز دارید بیشتر آن گفت.

هدف دایره این شرکت در برنامه های وفاداری ارائه خواهد شد مشتریان خود این گزینه را به طور مستقیم هدف قرار دادن بودجه های محلی و سازمان های غیر انتفاعی و شامل سازمان حمایت از عدالت اجتماعی است.

"ما ... تا به حال یک مدت طولانی و با همکاری هدف ما از آغاز به کار" گفت: Marcus اونز مدیر اجرایی آفریقایی رهبری فروم-شهرهای دوقلو. "در این لحظه بحرانی در شهرهای دوقلو و جوامع در سراسر کشور قدردانی می کنیم همبستگی هدف نشان داده شده است برای کمک به بازسازی و همچنین به عنوان بخشی از سیستم های لازم تغییرات جلوتر از ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن