واتیکان کاردینال در ردیف بیش ادعا می کنند که ویروس لطمه می زند و دین - Fri, 08 May 2020 PST

رم – طومار امضا شده توسط برخی از محافظه کار کاتولیک ادعا coronavirus است overhyped "بهانه" برای محروم کردن مؤم

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

رم – طومار امضا شده توسط برخی از محافظه کار کاتولیک ادعا coronavirus است overhyped "بهانه" برای محروم کردن مؤمنان از جرم و تحمیل یک نظم نوین جهانی اجرا شده است به یک دردسر.

بالاترین-رتبه بندی امضاء کاردینال رابرت سارا سر از واتیکان مناجات دفتر ادعای او هرگز طومار را امضا کردند. اما اسقف اعظم که رهبری آن را روز جمعه گفت که سارا به طور کامل در هیئت مدیره و او را ضبط مکالمات تلفن به آن را اثبات کند.

در نتیجه سارا در گینه متولد قهرمان کاتولیک راست بال فرود آمد و در دیگری او گفت: -- او گفت: در بحث زیر جدل بیش از یک کتاب او می گذراند با بازنشسته پاپ بندیکت شانزدهم در تجرد روحانی که با خلق یک طوفان این سال است.

ویروس طومار امضا عمدتا توسط روحانیون و دانشگاهیان و روزنامه نگاران آخرین ابتکار توسط محافظه کاران به قاب COVID-19 مستندات به عنوان حمله به آزادی مذهبی یک تهدید برای اقتصاد جهانی و یک توطئه برای جدا کردن خانواده ها است.

در این طومار خواستار همه گیر یک "بهانه" توسط unnamed بازیگران به دستکاری و کنترل افراد از طریق وحشت و آنها را محروم از آزادی های اساسی از جمله آزادی ، آن را هشدار می دهد که تماس-ردیابی دستگاه های مورد نیاز واکسیناسیون و "جرم" بازديد بین پدربزرگ و مادربزرگ و نوه "اخلال مقدمه ای برای تحقق یک دولت جهانی فراتر از همه کنترل است."

این یکی دیگر از مانیفست از اسقف اعظم کارلو ماریا Vigano سابق مقدس دیپلمات که زمانی معروفیت خود 2018 j'accuse از یک سطح بالا واتیکان تا از سوء استفاده جنسی. Vigano رفته به اظهار نظر کردن – منفی – بر روی همه چیز از واتیکان سیاست چین به پاپ فرانسیس' کمک رسانی به مسلمانان و پاپ آمازون کلیسایی.

گذشته از سارا و Vigano برجسته امضا کنندگان شامل سه محافظه کار کاردینالها که بحرانی شده است از فرانسیس' پاپی از جمله رییس بخشدار از جماعت برای دکترین از ایمان کاردینال گرهارد مولر و اسقف اعظم بازنشسته از هنگ کنگ کاردینال جوزف ذن.

آن صادر شد پنج شنبه در همان روز دولت ایتالیا و کنفرانس اسقف توافق برای از سرگیری توده ها شروع مارس 18 با پروتکل های دقیق پس از دو ماه تعطیلی.

Vigano blindsided فرانسیس' پاپی با خود 2018 ادعا از دو دهه پوشش از خوار آمریکایی سابق کاردینال تئودور McCarrick.

فرانسیس خلع لباس McCarrick پس از بررسی واتیکان در بر داشت او را مورد آزار جنسی بزرگسالان طلاب و افراد زیر سن قانونی. واتیکان هنوز نشده منتشر شد آن وعده داده گزارش به Vigano را با خود ندارد.

سارا برداشت عناوین در ژانویه هنگامی که او یک کتاب منتشر شد با بندیکت به عنوان co-نویسنده تاکید بر ضرورت حفظ کشیش های کاتولیک مجرد. آن را ایجاد هیاهو به دلیل آن ضمنی که بازنشسته پاپ بود که در تلاش برای نفوذ در حکم یکی بود که پس از آن وزن که آیا اجازه می دهد تا کشیش ازدواج در آمازون از راه دور.

بندیکت دبیر اصرار بازنشسته پاپ هرگز توافق کردند به همکاری نویسنده و خواسته است که نام او بود حذف شده از نسخه های آینده.

سارا اصرار داشت بندیکت بود و در واقع موافقت کرد و تا به حال کمک مقادیر قابل توجهی از متن است. به دنبال پاک کردن نام او سارا ارائه شده قبلی مرتبط یادداشت ها را از معاملات خود را با بازنشسته پاپ.

Vigano است که با استفاده از این تاکتیک در برابر سارا به نشان می دهد که کاردینال در هیئت مدیره با ویروس دادخواست به رغم ادعای خود بر خلاف.

سارا توییتی پنج شنبه است که در حالی که او ممکن است "به اشتراک گذاری برخی از سوالات یا دلمشغولیهای" در مورد آزادی های اساسی مطرح شده توسط درخواست او نبود آن را امضاء و نباید توجه به نقش خود به عنوان یک واتیکان رسمی.

Vigano اگر چه به زمان مهر گاهشناسی از ارتباطات خود با کاردینال از جمله ثبت تماس تلفنی روز شنبه که در آن سارا گفت: "من با رضایت به قرار دادن نام من در آن به دلیل آن را یک مبارزه ما برای انجام با هم نه فقط برای کلیسای کاتولیک اما همه بشریت است."

Vigano گفت: او را ببخش سارا "برای قبر جرم او متعهد در برابر حقیقت و خودم."

در نهایی salvo, سارا توییتی بعد جمعه که او آن را به وجدان هر کسی که می خواهد برای بهره برداری از این موضوع است. "من تصمیم به ثبت نام در این متن. من به طور کامل قبول انتخاب من است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب