تلخ اقتصادی نقطه به مبارزات پیش رو برای ما اقتصاد

واشنگتن — یک عکس ترسناک پدید آمده پنج شنبه از اقتصاد ایالات متحده است که تحمل یک رکورد شکنانه غوطه سه ماهه گذش

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

واشنگتن — یک عکس ترسناک پدید آمده پنج شنبه از اقتصاد ایالات متحده است که تحمل یک رکورد شکنانه غوطه سه ماهه گذشته و در حال حاضر در تلاش برای بازگشت به coronavirus را نگه می دارد وادار بیشتر اخراج.

این رشد اقتصادی در یک گیج کننده 32.9 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم زمانی که شیوع ویروسی تعطیل کردن کسب و کار, پرتاب ده ها میلیون نفر از کار و ارسال بیکاری فزاینده به حدود 15 درصد است. دولت برآورد سه ماهه دوم سقوط در تولید ناخالص داخلی بود بیشترین افت در سوابق قدمت آن به سال 1947. قبلی بدترین سه ماهه انقباض 10% افت رخ داده در سال 1958 در طول دولت آیزنهاور.

خیلی گیج کننده بود پاییز که بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند اقتصاد به تولید یک تیز جستن به عقب در زمان ژوئیه-سپتامبر چهارم. در عین حال با نرخ تایید coronavirus موارد داشتن رسید در اکثر متحده کسب و کار بیشتر مجبور به عقب نشینی دوباره دهانه و جمهوری خواه سنا پیشنهاد به مقیاس کمک دولت به بیکاران اقتصاد می تواند به بدتر شدن در ماه های آینده.

در نشانه ای از چگونه ضعیف بازار کار باقی مانده است بیش از 1.4 میلیون گذاشته و آمریکایی های کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته. آن 19 هفته است که بیش از 1 میلیون نفر را برای اعمال بیکاری کمک کند. قبل از coronavirus فوران در ماه مارس تعداد زیادی از آمریکایی ها به دنبال بیکاری چک هرگز بیش از 700 ، 000 در هر یک هفته و حتی در طول رکود اقتصادی ،

اضافی 830,000 میلیون نفر کاربردی برای مزایای بیکاری تحت یک برنامه جدید است که گسترش واجد شرایط بودن برای اولین بار برای خود اشتغالی و فرفره کارگران است. تمام گفته دولت می گوید: حدود 30 میلیون نفر در حال دریافت نوعی از بیکاری کمک هر چند که شکل ممکن است متورم شود توسط دو شمارش توسط برخی از کشورها.

این درد می تواند به زودی تشدید: یک مکمل 600 دلار در هفته فدرال مزایای بیکاری انقضای است و کنگره squabbling در مورد گسترش کمک, که احتمالا انجام می شود در برخی از کاهش سطح پرداخت.

به زودی پس از دولت صادر تلخ اقتصادی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منحرف توجه نشان می دهد یک "تاخیر" در Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اتهامات بی اساس که گسترده پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد شد در نتیجه تقلب. تاریخ انتخابات ریاست جمهوری مندرج در قانون فدرال و نیاز به عمل کنگره برای تغییر.

آخرین سه ماهه اقتصادی قطره و به دنبال کاهش 5 ٪ در ماه های ژانویه-مارس چهارم که در طی آن اقتصاد رسما وارد رکود اقتصادی موجب شده توسط ویروس, پایان 11 سال توسعه اقتصادی, طولانی ترین ثبت شده در ایالات متحده است.

انقباض در بهار رانده شد توسط یک قلاب در هزینه های مصرف کننده که حساب برای حدود 70 درصد از فعالیت های اقتصادی. هزینه های مصرف کنندگان را فرو ریخت و در یک 34.6% نرخ سالانه به عنوان سفر همه اما مسدود و خاموش کردن سفارشات مجبور بسیاری از رستوران ها و اماکن تفریحی دیگر موسسات خرده فروشی ،

غوطه در تولید ناخالص داخلی "تاکید بی سابقه ضربه به اقتصاد از این بیماری همه گیر" گفت: اندرو شکارچی ارشد ایالات متحده اقتصاددان در اقتصاد سرمایه. "ما انتظار آن را سال است که برای آسیب به طور کامل بهبود است."

یک تجدید حیات ویروسی موارد در جنوب و غرب مجبور است بسیاری از میله, رستوران ها سالن های زیبایی و دیگر کسب و کار به دوباره و یا کاهش اشغال. بین 21 ژوئن و جولای 19, مثلا نسبت تگزاس میله که بسته بودند به ضرب گلوله از 25% به 73%. به همین ترتیب 75% از کالیفرنیا زیبایی مغازه ها بودند توقیف جولای 19 از 40 درصد فقط یک هفته قبل از آن با توجه به داده های شرکت Womply.

و بسیاری از کشورها را به اعمال محدودیت در بازدید از متحده گزارش شده است که سطح بالایی از ویروس موارد موجب صدمه زدن به هتل ها و خطوط هوایی و سایر صنایع وابسته در سفر.

Rubeela فاروقی رئیس ایالات متحده اقتصاددان در فرکانس بالا اقتصاد گفت: این کار تعداد آنها دلسرد کننده است.

"تجدید حیات در ویروس موارد منجر به توقف یا عقبگرد دوباره دهانه در سراسر متحده و با سرعت از اخراج است به احتمال زیاد به انتخاب کنید تا فقط به عنوان گسترش مزایای بیکاری هستند انقضای," فاروقی گفت. "خطر از کار موقت زیان تبدیل به دائم بالا است از تکرار تعطیلی کسب و کار. که می تواند در نتیجه حتی کندتر از بهبود."

تصویر کم نور به نظر می رسد برای بسیاری از بیکاری. پس او گذاشته شده توسط فن آوری در صنعت غیر انتفاعی در اواسط ماه مه میراندا Meyerson شده است تلاش برای پیدا کردن شغل دیگری و به ثبت نام برای مزایای بیکاری.

"این فقط فوق العاده خسته کننده و تضعیف روحیه" او گفت:. کارفرمایان بالقوه به نظر می رسد تاخیر در استخدام گیری.

"هیچ کس می شود به شما گفت:" Meyerson, 38. "شما احساس می کنید وجود دارد تنها تا زمانی که شما می توانید ارسال کنید (برنامه های کاربردی) به یک درجه اعتبار ساقط است."

Meyerson و شریک زندگی خود نقل مکان کرده بود از نیویورک به اوکلند کالیفرنیا در ماه مارس فقط به عنوان ویروس شروع به سرعت در حال گسترش در سراسر ایالات متحده است. حرکت های پیچیده و تلاش های او تا کنون بیهوده به جمع آوری سود حاصل از غرق کالیفرنیا مزایای بیکاری سیستم.

"آنها به وضوح کاملا غرق," او گفت:. "شما حتی نمی توانید در تلفن به صحبت کردن با کسی."

مغلوب ساختن پیشی جستن است تحت فشار متحده به بازگشایی کسب و کار با وجود نگرانی هایی که این ویروس همچنان یک تهدید به کارگران و مشتریان در بسیاری از صنعت خدمات مشاغل که نیاز مکرر چهره به چهره تماس بگیرید.

بسیاری از اقتصاددانان توجه داشته باشید که اقتصاد نمی تواند به طور کامل بهبود می یابند تا زمانی که این بیماری همه گیر را شکست داد — یک نقطه تاکید شنبه در یک کنفرانس خبری فدرال رزرو صندلی جروم پاول. رئیس بانک فدرال هشدار داد که ویروسی بیماری همه گیر شده است به خطر انداختن متوسط اقتصادی و به عنوان یک نتیجه, فدرال رزرو قصد دارد به نگه داشتن نرخ بهره دوخته نزدیک به صفر و به آینده.

"یک مدیریت ضعیف وضعیت سلامت و افسرده درآمد به معنی اقتصاد خطرات دو شیب رکود بدون فوری کمک مالی" گفت: Gregory Daco ارشد ایالات متحده اقتصاددان در آکسفورد اقتصاد است.

"کمک مالی است که باید پاس" Daco گفت. "بدون بیشتر مالی کمک بسیاری از خانواده ها در سراسر کشور در حال رفتن به سمت چپ بدون یک جریان درآمد و با واکنش نشان می دهند به شدت کاهش در هزینه."

Daco گفت: انقضا از 600 دلار در فدرال کمک بیکاری بدان معنی است که بسیاری از خانواده ها می تواند رنج می برند از دست دادن درآمد در محدوده 50% تا 75%.

"اقتصاد" Daco گفت: "در حال رفتن به در حال اجرا در بسیار کمی سوخت در یک نقطه زمانی که بازیابی واقعا متوقف شده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن