آخرین: کره جنوبی prez می گوید خروش هیچ دلیلی برای وحشت

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— رییس جمهور کره جنوبی می گوید: شهروندان نباید وحشت بیش از افزایش ویروس جدید موارد است.

— 3 نفر از اعضای کاخ سفید coronavirus نیروی کار خود را در قرنطینه.

— اوباما انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن در دست زدن به کوروناویروس.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی رئیس جمهور ترغیب شهروندان به پایین گارد خود را, اما گفت که هیچ دلیلی برای دست پاچه وجود نگرانی در مورد یک موج جدید در coronavirus شیوع در کشور است.

رئیس جمهور ماه Jae-in ساخته شده نظرات در سخنرانی روز شنبه خود را به عنوان مقامات بهداشتی شناسایی کشت از موارد جدید مربوط به کاباره ها در سئول Itaewon منطقه در روزهای اخیر. قبلا کره جنوبی caseload شده بود پایانی هفته باعث مقامات به آرامش اجتماعی خود فاصله قوانین.

"عفونت های خوشه ای که به تازگی رخ داده است در امکانات سرگرمی" ماه گفت: "افزایش آگاهی است که حتی در طول تثبیت فاز موقعیت های مشابه می تواند بوجود می آیند و دوباره در هر زمان در هر نقطه محصور شلوغ فضا است."

ماه اضافه شده است که "ما هرگز نباید پایین تر گارد ما در مورد بیماری پیشگیری است." اما او همچنین گفت: "هیچ دلیلی برای ایستادن هنوز هم از ترس. "

ماه می گوید کره جنوبی "حق قرنطینه و سیستم های پزشکی همراه با تجربه برای پاسخ سریع به هر گونه عفونت غیر منتظره خوشه که ممکن است رخ دهد."

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش 34 موارد اضافی از COVID-19 طی 24 ساعت به عنوان موجی از انتقال مربوط به clubgoers کشور را تهدید می کند سخت است-برنده دستاوردهای خود در مبارزه با ویروس.

آمار و ارقام منتشر شد سهشنبه با کره جنوبی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از افزایش ملی در مجموع به 10,874 با 256 مرگ و میر. این سازمان گفت: 9,610 بهبود و 10,128 دیگران بودند تحت آزمایشات برای تعیین اینکه آیا آنها به قرارداد ویروس.

این سازمان گفت: آزمایشی ارزیابی نشان داد 26 از 34 جدید بيماران محلی منتقل, موارد, در حالی که بقیه وارد شد. کره جنوبی رسانه ها گزارش دادند این اولین بار است که کره جنوبی را روزانه پرش مشخص است بالاتر از 30 در حدود یک ماه.

آژانس نمی بلافاصله ارائه اطلاعات بیشتر است. اما در بسیاری از موارد جدید در چند روز گذشته در ارتباط بودند به کاباره ها در سئول Itaewon سرگرمی محله.

مقامات روز جمعه گفتند که شناسایی حداقل 15 عفونت های مرتبط با 29 ساله که تا به حال بازدید سه Itaewon باشگاه قبل از تست مثبت چهارشنبه.

عفونت مطرح نگرانی در مورد یک موج جدید در کره جنوبی که تا به حال برای هفته ثبت به طور مداوم در حال کاهش تعداد موارد جدید پس از یک بار تا به حال صدها مورد جدید در هر روز تا اوایل ماه مارس.

___

کانبرا استرالیا — فدرال وزیر بهداشت گرگ شکار می گوید: دولت پشتیبانی از, اتحادیه اروپا, حرکت برای تحقیقات مستقل به ریشه های COVID-19 در چین است.

دولت استرالیا به نام برای چنین پرسش برای برخی هفته برای درک بهتر coronavirus آغاز شده در ووهان چین قادر به مقابله با چنین بیماری های همه گیر در آینده است. این حرکت منجر به بحرانی پاسخ از چین, استرالیا, شماره 1 شریک تجاری.

"ما از اتحادیه اروپا حرکت که شامل تحقیقات مستقل نظارتی کار در بازار و همچنین پتانسیل برای مستقل بازرسی قدرت" شکار گفت: آسمان, اخبار روز یکشنبه.

Ursula von der Leyen سر از بازوی اجرایی اتحادیه اروپا هفته گذشته گفت: او می خواهم برای دیدن چین همکاری با سازمان خود و دیگران به منظور تشخیص اینکه چگونه این ویروس پدید آمده است.

___

پکن — چین گزارش داد که برای اولین بار دو رقمی افزایش جدید افزایش می یابد موارد در 10 روز یکشنبه گفت: 14 مورد جدید شده بود شناسایی 12 از آنها داخلی عفونت و دو آورده شده از خارج از کشور.

یازده نفر از کسانی که در موارد داخلی بودند در شمال شرقی استان جیلین و 1 در هوبئی استان که سرمایه ووهان در نظر گرفته شده اند کانون جهانی همه گیر. جیلین به دلیل داشتن مرز مشترک با کره شمالی که در آن ویروس وضعیت نامشخص است اما که بسیار ناکافی در سیستم بهداشت و درمان شده است ارائه کمک های چین در برخورد با هر outbreak.

هیچ ویروس جدید مرگ و میر گزارش شده در چین برای تقریبا 1 ماه و تعداد زیادی از مردم در درمان COVID-19 سراسر کشور کاهش یافت و به 148 با یکی دیگر از 798 نفر تحت انزوا و مشاهده به صورت موارد مشکوک و یا برای داشتن آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که هیچ نشانه ای ندارند. چین گزارش کرده است در مجموع 4,633 کل مرگ 82,901 موارد است.

پرش در موارد جدید می تواند سوخت و نگرانی بیش از چگونه به سرعت به آسانسور سخت اجتماعی فاصله اقدامات و دوباره باز مدارس و دیگر موسسات عمومی است. به طور گسترده ای منتشر عکس از مردم معاشرت در شانگهای نوار منطقه بیش از آخر هفته به خود جلب کرد برخی از انتقاد آنلاین. چین آخرین گزارش بیش از 10 نفر در مه با 12 نیمی از آنها وارد شده است. گزارش پوشش تعداد موارد ثبت شده قبلی 24 ساعت.

داشتن کاهش داد و همه استان ها در مناطق کم خطر از این ویروس در چین مطرح شده است و یکی از آنها Shulan در تلويزيون پس از این استان در 10 مه گزارش داد یک پرش در موارد به 11, آوردن سفت اجتماعی فاصله و اقدامات قرنطینه.

___

واشنگتن — سه نفر از اعضای کاخ سفید coronavirus نیروی کار از جمله دکتر Anthony Fauci قرار داده شده خود را در قرنطینه پس از تماس با کسی که تست مثبت برای COVID-19 دیگری استارک یادآوری است که حتی یکی از این کشور را امن ترین ساختمان ها توسط سیستم ایمنی بدن از ویروس.

Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و عضو برجسته نیروی کار تبدیل شده است در سراسر کشور شناخته شده برای خود را ساده و مستقیم به توضیحات عمومی در مورد کوروناویروس و COVID-19 بیماری را باعث می شود. همچنین quarantining دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و کمیسیون از سازمان غذا و داروی آمریکا, استفان هان.

Fauci موسسه گفت: او را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 ادامه خواهد داد و به آزمایش می شود به طور منظم. آن اضافه شده است که او در نظر گرفته شده است در "نسبتا" کم خطر" بر اساس مدرک خود را از قرار گرفتن در معرض, و او خواهد بود "با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب" برای کاهش خطر ابتلا به تماس های شخصی در حالی که هنوز انجام وظایف خود. در حالی که او را به ماندن در خانه و telework, Fauci را به کاخ سفید, اگر به نام و هر احتیاط این موسسه گفت.

Redfield خواهد بود "teleworking برای دو هفته آینده" پس از آن مشخص شد او یک "کم خطر قرار گرفتن در معرض" به یک فرد در کاخ سفید CDC گفت: در بیانیه شنبه شب. این بیانیه گفت که او احساس خوب و بدون علائم است.

فقط چند ساعت قبل غذا و داروی آمریکا تایید کرد که هان آمده بود در تماس با کسی که تست مثبت بود و در قرنطینه برای دو هفته آینده. او آزمایش منفی برای ویروس.

معاون رئیس جمهور مایک پنس مطبوعاتی وزیر آزمایش مثبت برای coronavirus جمعه و او نفر دوم که با این نسخهها کار در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت برای این ویروس این هفته است. مقامات کاخ سفید تایید کرده بود روز شنبه که یک عضو از خدمت نظامی به عنوان یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن valets آزمایش مثبت برای COVID-19 روز چهارشنبه.

___

المپیا بشویید. — مخالفان از واشنگتن اقامت در خانه منظور کند coronavirus بسیج دوباره شنبه در وزارت امور خارجه کنگره.

در همین حال برخی از ساکنان که در گزارش stay-در-خانه متخلفان گفت: آنها را دریافت کرده ام تهدیدات پس از راست گروه ارسال شده در اطلاعات شخصی خود را در Facebook.

برخی از شاکیان که در گزارش به دولت کسب و کار اتهام نقض نظم می گویند Facebook posts تولید شده اند تهدید خشونت و آزار و اذیت در برابر آنها سیاتل تایمز گزارش داد. یک گروه انتشار اسامی راست واشنگتن سه Percenters است ترویج stay-at-home تظاهرات و یکی از رهبران آن سخن گفت در روز شنبه تظاهرات.

مقامات دولتی گفت: این گروه به احتمال زیاد به دست آورد و این اطلاعات از طریق سوابق درخواست. روز شنبه تجمع درو حدود 1500 نفر با توجه به واشنگتن گشت. که کمتر از بیش از 2000 که با حضور در یک شبیه تظاهرات ماه گذشته.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee تمدید اقامت در خانه محدودیت اما شده است اجازه می دهد برخی از خرده فروشی و فعالیت های تفریحی به سر با تغییرات طراحی شده برای مانع گسترش COVID-19.

___

لس آنجلس — پیاده روی به هالیوود نشانه و هدف قرار دادن لینک مجاز بودن شنبه به عنوان California county سخت ترین ضربه از coronavirus با احتیاط بازگشایی برخی از سایت های تفریح و سرگرمی-گرسنه ماندن-در-homers.

لس آنجلس مجاز بازگشایی مسیرهای پیاده روی و گلف اما با اجتماعی محدودیت فاصله. برای کسانی که علاقه مند به درمان های خرده فروشی وجود دارد و حتی بهتر اخبار به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در روز جمعه اجازه ده ها هزار نفر از فروشگاه ها برای بازگشایی, از جمله گل فروشی مغازه فقط در زمان برای روز مادر.

شهر لس آنجلس اعلام کرد که همچنین بازگشایی برخی از فضاهای عمومی از جمله آلاینده گریفیث پارک که شامل محبوب مسیرهای به علامت هالیوود.

اما mounted police و پارک رنجرز خواهد بود نگه داشتن کوهنورد به دور گروه با پوشیدن چهره پوشانده اند. شهردار اریک Garcetti خواست "قضاوت خوب" و گفت: این شهرستان که با تکیه بر آموزش و پرورش و تشویق به جای دست سنگین اجرای.

آن را "نه چشم انداز ما را به این مانند یک junior high school dance با مردم ایستاده بیش از حد به یکدیگر نزدیک است," او گفت:.

شهرستان سواحل می تواند بازگشایی در هفته آینده با محدودیت های طراحی شده برای نگه داشتن مردم از thronging ساحل و احتمالا گسترش COVID-19.

___

دنور — کلرادو رسیده 967 مرگ و میر ناشی از کروناویروس و بیش از 19300 بی مردم باید آزمایش مثبت برای بیماری, دولت, سلامت, مقامات گفت.

وزارت امور خارجه بهداشت عمومی و محیط زیست گفت: بیش از 100,000 تست شده برای COVID-19.

وزارت امور خارجه داده ها نشان می دهد بیش از 3,600 بستری بوده و پس از وقوع. کمتر از 600 نفر در کلرادو بیمارستان با علائم این بیماری همانطور که از جمعه.

در روز شنبه میزبان دنور کسب و کار — از فروشگاه های لباس به سالن مو — باز درهای خود را برای اولین بار در نزدیک به دو ماه به عنوان شهردار مایکل هنکاک اقامت در خانه سفارش منقضی شده دنور پست گزارش شده است. صاحبان کسب و کار که ضربه مالی می گویند این تنها راه برای شناور ماندن به عنوان آنها سعی کنید به جبران از دست فروش در حالی که به کارکنان خود را بسیار مورد نیاز چک.

اما با وجود رفتن جلوتر از شهرستان رهبران بسیاری از صاحبان کسب و کار در حال انتخاب به نگه داشتن خود را در فروشگاه های بسته در حال حاضر. کسانی که ساخته شده اند انتخاب و نه از سر راه رفتن در کسب و کار وجود دارد که می گویند به سادگی به اندازه کافی شواهد در عین حال که آوردن کارگران و مشتریان را به خود فضاهای امن است و نمی خواهد کمک به گسترش COVID-19.

___

ریو رانچو, N. M. — جدید مکزیک خواهان و کلانترها درخواست دادستان کل ایالات متحده ویلیام Barr به نگاه به رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام دستورات بهداشتی با هدف توقف گسترش COVID-19.

دولت حزب جمهوری خواه رئیس استیو پیرس و جدید مکزیک کلانتر انجمن رئیس جمهور تونی مک هر ارسال نامه به بار هفته گذشته به دنبال یک بررسی به دستورات بهداشتی که باید توقیف برخی از کسب و کار از اواخر ماه مارس است. آنها می گویند این سفارشات که چندین بسته کسب و کارهای کوچک را نقض دستياران حقوق مدنی.

"ما می خواهیم به بیان ترس های ما و ناکامی های مورد مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. Lujan گریشام بهداشت عمومی به منظور بررسی سیاست های بسیاری در کشور ما به اعتقاد نقض آشکار مردم, حقوق مدنی, آزادی و حق خود را به انجام رایگان تجارت" پیرس نوشت. "وضعیت در نیومکزیکو است که ناعادلانه و نابرابر."

مک های Cibola شهرستان کلانتر و مکرر منتقد همکار دموکرات Lujan گریشام گفت: بهداشت منظور شد ناعادلانه صدمه زدن به ساکنان.

"استاندار شده است تبعیض آمیز در سیاست نگه داشتن جعبه بزرگ شرکت غول باز — تخلیه نیومکزیکو دلار از دولت — در حالی که خاموش کردن مادر و پاپ به صورت محلی متعلق به موسسات" Mase نوشت. "این است که نه تنها درمان ترجیحی برای فروشگاههای جعبه بزرگ اما نقض حقوق مدنی ما صاحبان کسب و کار کوچک که معیشت در حال حاضر در حال سقوط آزاد است."

در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس پیرس گفت: او می خواست بر نگاه جدید مکزیک برای دیدن اگر قانون اساسی ایالات متحده "است که احترام" در طول بهداشت سفارش.

سخنگوی Lujan گریشام کاهش یافته است به نظر.

___

GATLINBURG, Tenn. — بازگشایی کوه های بزرگ اسموکی پارک ملی بود کمی بیش از حد وسوسه انگیز یک قرعه کشی روز شنبه به عنوان نمرات از دوستداران طبیعت از ده ها تن از کشورهای مسیرهای شلوغ و مهاجرت به مسدود کردن مناطق سخنگوی گفت.

حتی با برخی از محبوب ترین مسیرهای بسته پارکینگ بسته بندی شده بودند و خطوط ماشین snaked پایین درخت پوشیده, خیابان, در یک مورد برای حدود یک مایل منتهی به آبشار مسیر با توجه به پارک سخنگوی دانا Soehn. بسیاری از مردم نمی پوشیدن ماسک.

"به نظر می رسید مانند مردم نه احترام به ما پیشنهاد که آنها از مناطق شلوغ" گفت: Soehn و اضافه کرد که او شمارش پلاک از 24 متحده در یک مرکز بازدید کنندگان پارکینگ.

بازدید کنندگان همچنین راه می رفت گذشته های سنگین موانع در یکی از پارک ترین مسیرهای قاچاق لورل می افتد که بسته بود به توجه فدرال اجتماعی فاصله دستورالعمل, او گفت:.

در تنسی-کارولینای شمالی مرز کوه های بزرگ اسموکی است که این شهرستان بیشترین بازدید از پارک ملی. آن بسته شد مارس 24 پس از مقامات گفت که تبدیل شدن بیش از حد متراکم در طول coronavirus بیماری همه گیر.

___

واشنگتن — رئیس جمهور سابق باراک اوباما به شدت انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک "هرج و مرج مطلق فاجعه" در گفتگو با اعضای دولت او با توجه به یک ضبط به دست آمده توسط اخبار یاهو.

اوباما در نظر جمعه آمد و طی تماس با 3000 نفر که به خدمت در دولت او. او گفت: مبارزه با این ویروس شده اند که بد حتی برای بهترین دولت اما از آن شده است "مطلق هرج و مرج فاجعه" زمانی که طرز فکر "آنچه در آن برای من" ارتشاح دولت است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت که رئیس جمهور تهمت و پاسخ "بی سابقه بوده است و ذخیره آمریکا زندگی می کند."

ایالات متحده آمریکا رنج می برد حدود 80,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر از هر ملت است.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب