نامه: یکی از شگفتی چگونه آگاهانه مردم در مورد خطرات ناشی از سوسیالیسم

یکی از شگفتی چگونه به اطلاع مردم هستندجولای 17 ستون با جان کاس برای شیکاگو تریبون به خوبی نوشته شده و بسیار رو

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

یکی از شگفتی چگونه به اطلاع مردم هستند

جولای 17 ستون با جان کاس برای شیکاگو تریبون به خوبی نوشته شده و بسیار روشنگر در مورد خطر ما رو به عنوان یک ملت ("می تواند رئیس جمهور جو بایدن عقب نگه سمت چپ ؟ هیچ").

به اصطلاح چپ امثال برنی ساندرز AOC و خانواده خود را ربوده شدهاند حزب دموکرات و باید ذهن خود را تنظیم در تبدیل کشور ما به یک جامعه سوسیالیستی. ما شواهدی از این با وضعیت فعلی شورش قتل و ضرب وشتم به طور کلی در شیکاگو, نیویورک, سیاتل و پورتلند, آتلانتا و خود ما مینیاپولیس و سنت پل.

این نوع تفکر است متوقف شود. یکی از شگفتی چگونه آگاهانه مردم در مورد خطرات ناشی از سوسیالیسم. این کشور بوده است به طوری که خوب به مردم اجازه می دهد به موفقیت با دادن آزادی به ساخت یک تله موش بهتر می شود و برای آن پاداش است. شما نمی توانید که با سوسیالیسم.

جک Herrick, Burnsville

مقاومت در برابر اینجا دنبال راه های دیگر وجود دارد

در ایالات متحده آمریکا همه گیر فرمانداران در بسیاری از کشورهای در حال استفاده از اورژانس اقدامات اجرایی برای جلوگیری از گسترش Covid-19 عفونت است. توافق دولت قانون گذاران جهانی نقل مکان کرد به تلاش برای محدود کردن و یا سرکوب اقتدار که به عنوان قانون اساسی و مضر به شهروند آزادی است.

طنز در این است که توانایی ایران به دنبال راه های دیگر در حالی که نهایی دولت قدرت اجرایی در ایالات متحده آمریکا است که اختیار داشت توسط یک رئیس جمهور که به رسمیت می شناسد و هیچ محدودیت و سختی اذعان به وجود شرکت برابر دولت ایالات متحده بدن.

جو Danko غرب سنت پل

به آن استفاده می شود

ما انسان ها دیگر در بالای زنجیره غذایی. چه کسی است ؟

فکر می کنم در مورد آن. COVID 19 استاد ما است. شکار ما جان ما زخمی و روز به روز قوانین ما.

چگونه آن را احساس می کنید برای حفظ فاصله اجتماعی پوشیدن یک ماسک قرنطینه ، به آن استفاده می شود.

دیوید وست, خرس سفید دریاچه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن