از پزشکان: کاهش مثانه دارای سطوح مختلف شدت - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من 75 سال و تشخیص داده شده اند ب

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من 75 سال و تشخیص داده شده اند با کاهش مثانه به علت هیسترکتومی در اواسط 40 سالگی شایع است. من ناراحتی به خصوص وقتی که من راه رفتن در مسافت های طولانی و یا انجام بلند کردن اجسام سنگین; برخی از نشت مشکلات و اغلب UTIs. چه می توان کرد ؟

خواننده عزیز: یک پرولاپس مثانه, همچنین شناخته شده به عنوان کاهش یافته مثانه یا cystocele شایع است بعد از هیسترکتومی. آن را به دلیل کاهش سطح استروژن رخ می دهد که پس از رحم و تخمدان ها برداشته شده است. استروژن اولیه هورمون جنسی زنانه نقش مهمی در نگه داشتن لگن و بافت های باب روز و قوی است. اضافی باعث بیماری می تواند شامل استرس های فیزیکی مانند زایمان های مکرر زور زدن به دلیل یبوست و یا سرفه مزمن و بلند کردن اجسام سنگین و چاقی است. کاهش استروژن است که همراه با یائسگی نیز می تواند کمک به پرولاپس مثانه.

این بیماری را به چهار مرحله جداگانه ای از خفیف تا شدید بسته به درجه ای که مثانه کاهش یافته است. زنان با مورد خفیف – مرحله 1 – ممکن است تجربه هر گونه علائم. هنگامی که بیماری پیشرفته تر است, علائم شامل احساس ناراحتی و استرس و بی اختیاری و تکرر ادراری که شما اشاره کردید و همچنین کمر درد و دشواری در ادرار کردن یا اجابت مزاج درد در طول مقاربت و یک برآمدگی بافت از مهبل (واژن). در موارد پیشرفته ترین مرحله 4 – کل مثانه بیرون بیاید.

درمان بستگی به این دارد که تا چه حد مثانه کاهش یافته است و همچنین به عنوان متغیرهای سن و سابقه پزشکی سلامت و تنظیمات شخصی. در موارد متوسط درمان های غیر جراحی کمک می کند. این خدمات عبارتند از درمان جایگزینی با استروژن است که می تواند اداره در یک پچ به عنوان یک قرص یا کرم استفاده شده است و برای تقویت بافت است که حمایت از مثانه. ورزش Kegel که عمدی انقباضات عضلات است که شما با استفاده از به کنترل ادرار و تقویت کف لگن. تحریک الکتریکی استفاده می شود باعث انقباضات عضلانی و ساخت قدرت و تن و برخی از زنان موفقیت با بیوفیدبک.

یکی دیگر از درمان از گزینه پساری. که یک لاستیک, donutlike دستگاه است که وارد مهبل (واژن) بسیار شبیه به یک دیافراگم. از پساری فیزیکی فراهم می کند پشتیبانی. آن به راحتی می توانید ناراحتی و نشان داده شده است برای کمک به با ادرار کنترل. به طور کلی طول می کشد فقط یک اتاق با یک اورولوژیست اندازه گیری می شود و با نصب این دستگاه مناسب. پس از آن pessaries نیاز ماهانه تمیز کردن. بسته به نوع دستگاه می تواند در خانه انجام می شود و یا ممکن است نیاز به انجام شود در این اورولوژیست ، بسیاری از زنان به خوبی با پساری در حالی که دیگران تجربه ناراحتی یا سوزش. عفونت ممکن است اما زمانی که یک پساری نصب شده است و به درستی تمیز خطر کوچک است.

برای موارد شدید مثانه پرولاپس و یا زمانی که کمتر تهاجمی روشهای مدیریت بیماری نیست موفق, جراحی ترمیمی ممکن است مورد نیاز است. هدف این است که برای بازگشت مثانه به آن موقعیت مناسب. قبل از امید بستن برای فولاد تعمیر می باشد که به یادگیری همه چیز در مورد روش شما و همچنین به عنوان خطرات بالقوه منافع و گزینه های دیگر در دسترس است.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن