بودجه از لغو آموزشی زمین به سمت کانادا در المپیک آینده

به تعویق افتادن توکیو المپیک و پارالمپیک به 2021 پتانسیل فشار کانادا ورزشکاران آماده شدن برای 2024.سال آینده ش

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

به تعویق افتادن توکیو المپیک و پارالمپیک به 2021 پتانسیل فشار کانادا ورزشکاران آماده شدن برای 2024.

سال آینده شده اند که 1 سال از quadrennial برای بازی های تابستانی در پاریس بود COVID-19 همه گیر نیست تاخیر در توکیو بازی.

در میان بی شمار از چالش های این ویروس را مطرح کرد و به کانادا, از, ورزش, یکی, حفظ نسل بعدی استعداد خط لوله و اجازه نمی المپیک آینده از دست داده در این سو و ان از توکیو فرمت.

کمک برای برخی از ورزش پدید آمده از دیگری COVID-19 لغو.

با استخدام "الماس در خشن" برای المپیک ورزشی متوقف به دلیل همه گیر پول که صرف شده است وجود دارد در حال حاضر رفتن به نسل بعدی از کانادا ورزشکاران است.

RBC زمین آموزش تست ورزشکاران از سن 14 تا 25 در سراسر کانادا به امید جفت شدن آنها را با یک ورزش المپیک است.

پنج سال برنامه تولید کرده است مسیر دوچرخه سوار Kelsey Mitchell سابق دانشگاه بازیکن فوتبال از شروود پارک آلتا., که برنده پان آمریکن بازی طلا در سال گذشته و همچنین بین المللی decathlete پیرس LePage از بین افراد نگاشته شدهاست.

مقدماتی حوادث که در آن ورزشکاران قرار داده و از طریق یک سری از سرعت و قدرت, قدرت و استقامت, آزمون, متوقف, در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر.

باقی مانده شش مقدماتی و مه 30 آخر در وینیپگ شد و در نهایت لغو شد.

RBC است funnelling $230,000 به نه شرکت زمین آموزش, ورزش, فدراسیون برای ورزشکاران که اوج اجرای چهار به هشت سال دور. کسانی که ورزشکاران شناخته شده به عنوان NextGen.

قایق رانی کایاک و کانادا به صورت مثال را با استفاده از آن کمک مالی از $30,000 برای سرمایه گذاری در استان و مربیان باشگاه.

آنها را دعوت به اردوگاه ملی در اوایل سال آینده به مربی ورزشکاران و همچنین دریافت مشاوره از ملی-تیم مربیان است.

"این کمک می کند تا ما را به حفظ حرکت 2024 ، آن می توانست بالقوه فاصله سال" ملی پارو مدیر تیم امیلی MacKeigan اشاره کرد. "این دیگر یک چهار. آن را به یک سه چرخه.

"این کمک های مالی ما اجازه می دهد تا یک تعادل بین حمایت از تیم المپیک پیشرو به بازی اما همچنین مطمئن شوید که ما NextGen گرفتن حمایت آنها نیاز به عنوان آنها در حال رفتن به سمت پاریس."

کمک های مالی بین $10 ، 000 و $30,000 را نسبت به مواردی از قبیل آموزش آنلاین دوچرخه سواری کانادا و قدرت-آموزش نوآوری برای قایقرانی کانادا.

ورزش در زمستان نیز گنجانده شده است. پرش اسکی کانادا کمک مالی برای مناسب اتصالات و اسکی. اسکیت سرعت کانادا وجوه را به سمت توسعه اردوگاه در کلگری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بدیهی است که ما نمی تواند عمل RBC آموزش زمین عملا" RBC معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس بازاریابی افسر مریم DePaoli گفت. "وجود دارد یک عنصر از ساخت مطمئن شوید که شرکت کنندگان می توانید با سرعت و قدرت و استقامت. وجود دارد را معیار آزمایش در مقابل NSOs.

"ما مصمم بهترین چیز بعدی برای حمایت از NSOs خواهد شد که به نوبه خود در حمایت از ورزشکاران است. این همه در مورد ساخت مطمئن شوید که ما می توانیم تجهیز جوان در حال ظهور استعداد که NextGen استعداد به منابع آنها نیاز به رسیدن به سطح بعدی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن