پرش در مورگان Rielly گام یک گام در مسیر درست برای افرا برگها

این سوال برای افرا برگها defenceman مورگان Rielly: او می تواند زندگی می کنند تا به شلدون Keefe بیشتر امیدوار ک

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

این سوال برای افرا برگها defenceman مورگان Rielly: او می تواند زندگی می کنند تا به شلدون Keefe بیشتر امیدوار کننده بررسی عملکرد خود را در برگها' نمایشگاه برنده بیش از مونترال روز سه شنبه?

"وجود دارد یک زن و شوهر از بار جن wobbled به او کردم و دور از او و چیزهایی مانند این که" Keefe گفت: پس از Reilly تا به حال یک گل و دو پاس گل در برابر Canadiens. "اما Mo در بهترین زمانی که او پرواز تا پیست و او را از پیوستن به عجله و او با قدرت."

که توهین آمیز استعداد — بازی-شکستن سرعت جن-توانایی حمل نقاط است که به نظر می رسد در سطل در زمان — همواره به Rielly سلامت. او از دست رفته هشت هفته با شکسته پا در اوایل این سال همچنین بسیاری از انواع درد و درد و شماره خود را کاهش یافته است در فصل به طور منظم. یک سال پس از تنظیم اوج حرفه ای با 20 گل و 72 امتیاز در 82 بازی او تا به حال فقط سه گل و 27 امتیاز در 47 بازی در این فصل است.

اما با بیش از چهار ماه از COVID-19-مربوط کردن زمان Rielly شده است گفتن مربی او احساس به عنوان سالم به عنوان او تا به حال احساس در یک برگ ، او نمی قرار دادن مقدار سهام در یک نمایشگاه بازی اما Keefe در زمان توجه داشته باشید.

"اگر شما نگاهی به آنچه شما می خواهید به بیرون آمدن از این بازی برای کسی مثل Mo, این اعتماد به نفس در اسکیت و به هل دادن و با سرعت در راه او حرکت می کند و می پیوندد راش" مربی گفت.

آن است که Rielly را اسکیت و توانایی های خود را به حمل جن و منجر به انتقال به مخالفان منطقه است که می تواند یک تفاوت بزرگ در بازی در سری برابر Columbus Blue Jackets آغاز می شود که یکشنبه شب. سرعت است که انتظار می رود به عنوان یک عامل کلیدی در بازی است.

Rielly یک بخش بزرگ از تیم رهبری گروه و یک نامزد به عنوان کاپیتان این فصل اغلب تصویب یک کاپیتان رفتار وقتی پرسیده شد که در مورد عملکرد شخصی خود را: او می گوید ،

اما آشکار است او نه تنها در کار از بین بردن خود درد و درد در طول زمان خود را خاموش او تیز تمام جنبه های بازی خود را. او را صدا نمی کند و جای تعجب آنچه که او قادر بود برای به انجام رساندن.

"من فکر می کنم که همه بازیکنان ما تا به حال یک شانس داری برای انجام آنچه آنها نیاز به انجام برای بدن خود را. من فکر نمی کنم من هر گونه متفاوت شما سعی می کنید برای آماده سازی به عنوان بهترین عنوان شما می توانید" Rielly گفت: قبل از کمرنگ جلوه دادن تلاش های خود را سه شنبه شب.

"من فکر می کنم در پیش فصل بازی شما لازم نیست با قرار دادن وزن بیش از حد به آن ... شما فقط کار سخت و حس زمان و من فکر می کنم همه ما احساس خوب در این بازی. من فکر می کنم همه ما احساس می کنید وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود."

Rielly شده است بازی به تازگی با کودی Ceci یک حرکت است که باید اجازه می دهد او را به فکر می کنم بیشتر ادبانه. و او بدون شک در مقایسه با کلمبوس ستاره defenceman ست جونز در بازی در سری است. این نوع از چیزی است که می افزاید: رسانه های ادویه به یک سری — Rielly پنجم کلی انتخاب در سال 2012 NHL پیش نویس در مقابل جونز چهارم انتخاب در سال 2013.

هر دو عالی هستند اسکیت باز و توهین آمیز و تهدید و هر دو می تواند به تولید بیشتر از آنها پیش از آن در این فصل است. جونز که تا به حال 16 اهداف و 57 امتیاز در 78 بازی در 2017-18 موفق فقط شش گل و 30 امتیاز در 56 بازی قبل از فصل به طور منظم کوتاه قطع شد.

توجه داشته باشید: Keefe ادامه داد: برای بازی تازه کار نیک رابرتسون در خط سوم با الکس Kerfoot و Kasperi Kapanen در تمرین روز شنبه. این مربی قصد دارد به رابرتسون تکرار وجود دارد تا زمانی که یک روز خاموش بعد از این هفته که او را از فهرست نهایی و خط گیری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski

تاریخ گفتگو

س:

چه شما فکر می کنم مورگان Rielly عملکرد روز سه شنبه?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن