3M باز: دو بار مینه سوتا دولت تازه قهرمان تام Hoge دوباره در کشاکش

گلف در مینه سوتا موافق با تام Hoge.داکوتای شمالی محصول برنده دو ایالتی مینه سوتا عناوین تازه در حال رشد و در ح

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

گلف در مینه سوتا موافق با تام Hoge.

داکوتای شمالی محصول برنده دو ایالتی مینه سوتا عناوین تازه در حال رشد و در حال حاضر او در مشاجره در دوم مستقیم 3M باز است.

یک سال پس از قرار دادن 23rd, در, رویداد, Hoge که در بالا 20 از طریق دو روز با مجموع نمره 6-تحت همتراز. آن را به عنوان هر چند او سابقه طولانی با TPC شهرهای دوقلو — او گفت: او با بازی البته شاید سه برابر رشد و اشاره کرد که آن را به شدت تغییر کرده است پس از آن.

"من می خواهم بگویم کمی وجود دارد آشنایی با منطقه" Hoge گفت: پس از روز جمعه دور. "فقط احساس می کند به خوبی در اینجا در خانه و به خصوص شما می دانید ما گیر شده است در هتل دو هفته گذشته. آن را به خوبی به ماندن با خانواده و نوع لرزش کمی احساس کمی عادی تر نوع از هتل زندگی است."

شبه بخانه می تواند در یک زمان بهتر برای Hoge که تا به حال از دست رفته قطع در پنج تا از شش شروع می شود پس از این سفر را در اواسط ماه ژوئن راه اندازی مجدد.

"این یک کمی خسته کننده است. من می خواهم بگویم من کمی از انواع هر دو توپ را روی گوه به سبز و قرار دادن به عنوان به خوبی," او گفت:. "آن بوده است شش هفته برای اطمینان از آینده در اینجا. من فقط سعی می کنید به ماندن مثبت است. من یک هفته بعد هفته قبل از PGA قهرمانی و من فقط تلاش شده است تا همه چیز به رفتن در مسیر درست دوباره به عنوان ما به حوادث بزرگ به پایان سال است."

یک میزبان از دیگران در این زمینه با مینه سوتا اتصالات از دست رفته برش از 2 در این هفته است. موجود در این گروه عبارتند از: بومی مینه سوتا تام لیمن (1 زیر) و تیم Herron (1 زير), اسپرینگ لیک پارک دبیرستان گراد Troy مریت (حتی), Gophers آلوم Erik van Rooyen (بیش از 1) و Gophers افزایش ارشد آنگوس فلاناگان (4-بیش از).

فلاناگان نشان دهنده

فلاناگان گفت که او "تلاش" در PGA Tour اولین. بازی در یک ضامن معافیت های انگلیسی گفت: پرواز توپ و چرخش مسیر نیست چه او عادت کرده اند به بیش از روز گذشته و او ساخته شده یک چند بیش از حد بسیاری از اشتباهات پرهزینه است.

هنوز فلاناگان به نام این هفته "یک تجربه یادگیری" و اضافه کرد که او "نه بیش از حد دلسرد" با نتایج. او در بازی با او هم میهن همکار تام لوئیس که ساخته شده از برش با نمره 3 و گفت: "وجود دارد نه بیش از حد تفاوت بین بازی و خود بازی اما در پایان روز او فقط پر از سوراخ یک زن و شوهر بیشتر putts از من."

فلاناگان گفت: این هفته را به او آموخت و او فقط نیاز به چوب با آنچه که او انجام می دهند. او گفت: گرفتن یک طعم و مزه از PGA Tour را فشار او را به تمرین نگه دارید.

"من قطعا شاهد پیشرفت در بازی. طی چند روز اخیر من کمی نامشخص نوع امن نوسانات آن است که به طور معمول چگونه بازی کنم; من بسیار تهاجمی بسیاری از birdies," او گفت:. "من فقط سه birdies این هفته در دو روز است که بر خلاف من.... من خودم سمت چپ برخی از فرصت های خوب برای مرغک واقعا تبدیل هر یک از آنها. من فکر می کنم اگر یکی از آن کاهش یافته است آن را یک داستان متفاوت در پشت نه. من می توانستم به راحتی شات 3 یا 4 تحت بلکه آن است که آنچه در آن است."

نه *که* KOEPKA

یک Koepka ساخته شده قطع خواهد شد و بازی آخر این هفته نه فقط یکی از شما ممکن است ام رود. در حالی که بروکس رفت 1 تحت طی دو روز گذشته به دست برش توسط یک سکته مغزی برادر کوچکترش تعقیب است 4 زیر برای این مسابقات خواهد شد و بازی آخر هفته.

بروکس ششم-رتبه بندی بازیکن در جهان است. تعقیب جهان رتبه بندی: 1,562.

Koepka تامی فلیتوود (12) و داستین جانسون (4) شدند سه بازیکن برتر رتبه در این زمینه است. هیچ یک از آنها پیشرفته برای آخر هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب