می خواهید برای کمک به Spokane مواد غذایی بانک ؟ موسیقی خیابانی هفته شروع می شود آنلاین در روز دوشنبه. - Sun, 07 Jun 2020 PST

موسیقی خیابانی در هفته سالانه رویداد جمع آوری کمک مالی برای اسپوکن مواد غذایی بانک برداشت دوم برگزار خواهد شد

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

موسیقی خیابانی در هفته سالانه رویداد جمع آوری کمک مالی برای اسپوکن مواد غذایی بانک برداشت دوم برگزار خواهد شد عملا در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

این رویداد برنامه ریزی شده برای دوشنبه شروع خواهد به طور معمول بیش از 300 رقصنده, خوانندگان و نوازندگان انجام در گوشه و کنار خیابان در سراسر مرکز شهر اسپوکان هر بعد از ظهر. هر مجری takings توجه, جمع آوری شده در سطل در حال اهدا به بانک مواد غذایی.

نوازندگان را تشویق به ثبت خود را انجام و بعد از این فیلم در رسانه های اجتماعی با هشتگ #StreetMusicWeek و یک لینک به برداشت دوم وب سایت با فرصت هایی را برای اهدا به طور مستقیم.

بیش از 17 سال گذشته این رویداد سالانه به ارمغان آورده است در بیش از $240,000 ارزش شل تغییر و اسکناس دلار برای برداشت دوم با توجه به موسیقی خیابانی هفته بنیانگذار داگ کلارک. از زمان آغاز آن در سال 2003 صورت گسترش یافته از مرکز شهر اسپوکان به Garland منطقه کسب و کار و مرکز شهر کار د لین.

کلارک دیرین نوازنده و بازنشسته ستون نویس سخنگوی-نقد و بررسی گفت که او و دیگر سازمان تصمیم گرفت چند هفته پیش به این سال های موسیقی خیابانی هفته چرا که آنها احساس نمی راحت درخواست از هنرمندان برای بیرون رفتن در خیابان در میان یک بیماری همه گیر.

اما با جاری باعث خاموش شدن ناگهانی تمام زمان بالا تقاضا در بانک های مواد غذایی در سراسر کشور کلارک هنوز هم می خواستم به نگه داشتن واقعه ماموریت رفتن.

کتی Hedgecock معاون رئیس جمهور از انسان دوستی در برداشت دوم گفت: مواد غذایی بانک پیش بینی افزایش تقاضا برای خدمات خود را "برای آینده قابل پیش بینی."

"با بسیاری از ناشناختهها در حال حاضر هر دلار اهدا باعث می شود یک تفاوت بزرگ در خدمت ما 21 شهرستان در واشنگتن و پنج در شمال آیداهو" Hedgecock گفت. "موسیقی خیابانی هفته همواره بخش عظیمی از که و ما سپاسگزار به ادامه حمایت خود در حال حاضر."

کلارک گفت: این رویداد همواره در مورد "سخاوت نه مهارت." این رویداد مجازی باز است به نوازندگان از تمام سطوح مهارت است.

اطلاعات بیشتر در مورد مجازی 2020 موسیقی خیابانی در هفته و فرصت مشارکت را می توان در این رویداد Facebook صفحه و یا در streetmusicweek.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب