Macalester فوتبال دوباره MIAC St. Scholastica خواهد بود عضو جدید

Macalester فوتبال برنامه دوباره مینه سوتا کنفرانس ورزشی بین دانشکده در سال 2021 فقط به عنوان St. Scholastica م

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

Macalester فوتبال برنامه دوباره مینه سوتا کنفرانس ورزشی بین دانشکده در سال 2021 فقط به عنوان St. Scholastica می پیوندد لیگ به عنوان یک عضو تمام وقت در تمام رشته های ورزشی, کنفرانس چهارشنبه اعلام کرد.

Macalester و St. Scholastica فوتبال برنامه های در آمده فقط به عنوان سنت توماس سر. که برگ MIAC با 10 فوتبال برنامه های است که در این کنفرانس اعلام خواهد شد تقسیم به دو بخش the Northwoods (Carleton Gustavus Adolphus, St. john's, سنت اولاف و St. Scholastica) و افق (آوگسبورگ, Bethel, Concordia, ال روزاریو و Macalester).

هر تیم هنوز بازی هشت, کنفرانس, بازی, بازی, تمام چهار نفر از آن بخش از مخالفان و سه برابر MIAC مخالفان در دیگر بدست آورد. پس از آن هفت بازی هر تیم خواهد کشت 1-5 بر اساس آن در پایان خود را بدست آورد. هفته پایانی فصل به طور منظم خواهد شد لقب "قهرمانی هفته" و به گودال هر تیم در برابر تیم با همان بذر در بخش دیگر به صورت یک "بازی حذفی."

برنده بازی بین دو بخشی رهبران برنده خواهد شد MIAC پیشنهاد خودکار به NCAA بخش سوم پلی آف.

"این بخشی مدل را طلیعه چیزی بودن در یک عصر جدید در MIAC فوتبال, تاریخچه و ما مشتاقانه منتظر به هیجان که شما را به ما موسسات, رقابت, دانشجو, ورزشکاران و طرفداران" MIAC کمیسر دن McKane در بیانیه ای گفت.

Macalester فوتبال برنامه سمت چپ MIAC در سال 2002. سنت پل مدرسه در حال حاضر رقابت در میانه کنفرانس. در حالی که Macalester فوتبال به طور مداوم در تلاش برای رقابت در MIAC اسکاتلندی باید بازی رقابتی nonconference بازی با ال روزاریو و کارلتون در سال های اخیر برنده بیش از سهم خود را از این مسابقات.

"ما را خوشحال و برای بازگشت به MIAC در فوتبال و معتقدند این مراحل کمک به موقعیت این کنفرانس برای یک آینده پایدار," Macalester جمهور برایان روزنبرگ در بیانیه ای گفت.

سنت توماس در سمت چپ MIAC به دنبال پیوستن به لشکر من شده است و دعوت برای پیوستن به اجلاس لیگ. NCAA است انتظار برای حکومت در ماه آینده در یک چشم پوشی اجازه می دهد تا Tommies به پرش مستقیم از بخش سوم به بخش I.

St. Scholastica تبدیل خواهد شد و این کنفرانس را 13th, تمام وقت عضو. این دلوت مدرسه در حال حاضر رقابت در شمال دانشگاهی هاکی انجمن هاکی و غرب میانه بالا کنفرانس ورزشی در ورزش های دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب