نقاشی های دیواری در سنگ شارون به سرعت پاک توسط داوطلبان; مسیرهای محلی دیدن سنبله بزرگ در استفاده - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

کوهپیمایان و کوهنوردان در بزرگ سنگ در Dishman تپه آمد در سراسر خشم نزد شنبه: نقاشی های دیواری, گچ بری در سراسر

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

کوهپیمایان و کوهنوردان در بزرگ سنگ در Dishman تپه آمد در سراسر خشم نزد شنبه: نقاشی های دیواری, گچ بری در سراسر شمال و شمال شرقی چهره نمادین سنگ.

خوشبختانه برای همه ما فعال و هوشیار گروه از داوطلبان pounced در مشکل. در روز سه شنبه, عکس, آغاز گردان نمایش نقاشی های دیواری. روز یک گروه سازمان یافته توسط اسپوکن کوهنوردان در زمان اولین نرم افزار در حذف. که به دنبال آن بود تا با برخی از Spokane County روز جمعه و دور دیگری از تمیز کردن توسط داوطلبان با Bower بالا رفتن ائتلاف در روز شنبه.

جورج Hughbanks رهبری BCC تلاش روز شنبه. جانباز کوهنورد و گرافیتی remover, او گفت که او به دنبال به جلو به خلاص شدن از جدیدترین دسته اگر چه فرایند فشرده است.

آنها با استفاده از فیل دماغ یک paintlike ماده است که حذف برچسب ها از سنگ و مواد دیگر. اما از آن نیاز به یک مقدار قابل توجهی از آب است. داوطلبان بريدن است که سنگ بزرگ را شیب دار دنباله جمعه. هنگامی که ان دماغ فیل نشسته است برای 20 یا تا دقیقه آب اسپری شده است بیش از سنگ ها پس از شستشو شدید.

"از بازالت به نظر می رسید به ضربه رنگ کردن و گرانیت دارای آن کمی بهتر اضافی شستشو مورد نیاز است" Hughbanks گفت: در پیام. "من می دانم که شرایط گرم کمک خواهد کرد بیش از حد."

Hughbanks با حمایت مالی از BCC, حذف نقاشی های دیواری از کنار رودخانه پارک ایالتی عمیق نهر جان را سپر پارک و Tum Tum.

این کار سخت است, او گفت:, "اوه خیلی رضایت بخش است."

"من واقعا سپاسگزار که BCC پشتیبانی حذف گرافیتی به عنوان بخشی از ماموریت در رابطه با ما لنگر جایگزینی ابتکار و, هوای آزاد, آموزش و پرورش, قطعه," او گفت:.

این سخت است برای گفتن که اگر گرافیتی در نتیجه افزایش استفاده از گفت: Jeff Lambert, مدیر اجرایی Dishman تپه Conservnacy.

چه در شک و تردید است که بازدیدکننده داشته است افزایش یافته است از آنجا که اکثر کسب و کار توقیف و رژیم صهیونیستی. جی Inlsee نهاد اقامت در خانه سفارش مارس 23 و بیشتر متعلق به دولت و مدیریت اراضی عمومی بسته شده است.

"بازدید کنندگان را افزایش حدود 300% در طول استفاده از نرمال در Stevens Creek و Iller نهر trailheads پس از اقامت در خانه سفارش" لامبرت گفت: در یک ایمیل. "یک عامل بزرگ است که در بسته دولت زمین همراه با دسترسی آسان به Dishman تپه مسیرهای پیاده روی. برخی از کسانی که بازدید کنندگان ممکن است جدید به دلیل وجود افزایش در بستر و پارکینگ در خارج از مناطق تعیین شده.

"این سخت است برای قضاوت اینکه آیا افزایش خرابکاری پس از حضور بسیار بالا است. این بدترین مورد از نقاشی های دیواری در سنگ شارون."

در ضمن Spokane County مستند به افزایش مشابه در استفاده از. با توجه به trailhead شمارنده trailhead استفاده در ماه های مارس و آوریل بود تا 266% کلی که در مقایسه با زمان مشابه دوره در سال گذشته است.

آنتوان اوج دیدم 282% سنبله در استفاده از در ماه مارس در لیبرتی لیک یک 186% افزایش میکا/بلمونت trailheads 256 درصد افزایش در ماه آوریل و Slavin منطقه حفاظت یک 317 درصد افزایش یافته است.

Spokane ندارد دنباله شمارنده گفت Fianna Dickson سخنگوی پارک ها و تفریح و سرگرمی.

"ما شاهد یک افزایش قابل توجهی در استفاده مثبت از پارک های ما و با آن برخی از افزایش در خرابکاری" او گفت: در یک ایمیل. "ما درخواست مردمی برای کمک به ما چشم و گوش; اگر آنها را ببینید خرابکاری لطفا گزارش آن را به جرم چک یا 311. اکثریت بالا پارک کاربران درمان این ارزشمند اراضی عمومی با احترام و عشق ما این است که این فضاها را می توان تاخیر در طول این زمان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن