دیو Feschuk: برگ Kyle کلیفورد جرات نداره به رویای جام استنلی رژه تحت قوانین همه گیر

بخش بزرگی از جام استنلی را بزرگ رمز و راز می آید به محض مشکل از دستکش بلند. هاکی مردمی می خواهم به آن تماس بگی

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

بخش بزرگی از جام استنلی را بزرگ رمز و راز می آید به محض مشکل از دستکش بلند. هاکی مردمی می خواهم به آن تماس بگیرید, سخت ترین جایزه برای برنده شدن در ورزش است. برای بیش از 30 سال در حال حاضر امتیاز از عمل بالا بردن چیزی که مورد نیاز است پیروزی در چهار جداگانه بهترین هفت سری است. شانزده برنده برای جاودانگی. یک ماراتن است که امتداد بیش از دو ماه.

Maple Leafs به جلو Kyle کلیفورد صاحب دو قهرمانی حلقه از دو سفر جداگانه دقیقا که مدت با لس آنجلس کینگز در سال 2012 و 2014. بنابراین شما نمی خواهد پیدا کردن کسی با احترام بیشتری برای عظمت کار. اما به عنوان NHL همچنان به reimagine بالقوه حذفی فرمت در سن coronavirus آن را تبدیل شدن به روشن است که اگر زمانی بهترین لیگ هاکی بازگشت به بازی آن را به احتمال زیاد نمی خواهد نگه سنتی 16-team مسابقات برای تعیین برنده جام استنلی. به عنوان کلیفورد گفتن بود خبرنگاران در روز چهارشنبه کنفرانس تلفنی آخرین مغزی در اطراف لیگ را از فرمت های مختلف از 20 به 24 تیم است.

همه چیز فرضی ، اما یک بازی-در بازی در نظر گرفته شده فقط به عنوان بهترین سه سری هستند که bandied در مورد.

تحت شرایط عادی بسیاری از این ایده ها خواهد بود به ضرب گلوله به عنوان توهین به مقدسات اما این نیست شرایط عادی است. و تا آنجا که کلیفورد اذعان به اهمیت حفظ "یکپارچگی جام استنلی" او گفت: اجماع اولویت در میان برگها بیش از دو ماه پس از فصل قطع شد, است که به سادگی دریافت این شانس را به بازی برای یک.

"فقط صحبت کردن با بچه ها در تیم ما وجود دارد واقعی قوی اشتها, به, بازی, بدون توجه به آنچه شرایط," کلیفورد گفت. "ما در حال برخورد با ایده آل بار ... آن را برای رفتن به متفاوت, اما من فکر می کنم بازی برای جام استنلی بهتر از بازی یک جام استنلی در نظر گرفتن فرمت."

دقیقا وقتی که اتفاق می افتد البته حدس و گمان است. مرحله بعدی NHL بازگشت-به-بازی بازی های برنامه را ببینید تیم های پاک شده به صورت گروه های کوچک در تمرینات واقعی یخ سطوح. و دقیقا وقتی که اتفاق می افتد حدس و گمان است. فراتر از آن است که این فرض وجود دارد می تواند نوعی از اردوگاه های آموزشی قبل از واقعی رقابت آغاز.

"من فکر نمی کنم آن را به عنوان طولانی به عنوان بسیاری از مردم در حال رفتن به فکر می کنم (برای بازیکنان به عقب بر گردیم به بازی شکل)," کلیفورد گفت. "این فقط یک ماده از بودن قادر به جلوگیری از آسیب های که ممکن است رخ دهد برای برخی از بازیکنان خاموش بودن اسکیت برای حدود دو ماه یا دو ماه و نیم. من فکر می کنم که رفتن به بزرگترین چالش ... ما نمی خواهیم هر بافت نرم یا همسترینگ آسیب های که در حال رفتن به قرار دادن بچه ها برای فصل آینده است."

به این منظور کلیفورد گفت: قرنطینه روال شبیه به خود را در تابستان رژیم تمرین: صبح قهوه پس از 30 تا 40 دقیقه کشش پس از 60 به 80 دقیقه از کار کردن در گاراژ ورزشگاه لیک فرانت خانه در Muskoka او سهام با همسر خود پیج و خود را قبل از سن مدرسه فرزندان: برودی Ryker و کوپر.

روز دیگر در یوتیوب مصاحبه با هم تیمی جاستین Holl کلیفورد گفت: او پسر بودند و در حال حاضر در سوم و فلک از 182-قسمت کاتالوگ "Paw Patrol," کارتون محبوب است. که همراه با بازی حماسی از مینی چوب و حتی گاه به گاه شیب در دریاچه نگهداری نوزادان مشغول است. و در حالی که کلیفورد گفت: قدردانی از خانواده زمان — فقط به عنوان او را کشف جدید پیدا قدردانی برای کار مردمی در کودک-مراقبت از کسب و کار به صورت حرفه ای pro ورزشکار این یک خارجی راه زندگی است.

"این یک برنامه است که من استفاده می شود به" کلیفورد گفت: "اما آن را فقط به یک مقدار زیادی از سرگرم کننده ... معمولا در این زمان از سال شما در یک حذفی شکار."

اغلب در اطراف این زمان از سال بسته به یک حذفی سرنوشت بازیکنان با توجه به حرفه ای آتی با آژانس در اینده نزدیک. 29 ساله و کهنه کار در سال آخر توافق با متوسط سالانه ارزش 1.6 میلیون دلار (ایالات متحده), Clifford و نمایندگان او بوده است در گفتگو با برگ در یک قرارداد جدید. و همه حساب شاید در بخشی به دلیل برگها GM Kyle Dubas معامله برای کلیفورد در ماه فوریه و پس از مشغول به کار برای آژانس است که نشان دهنده این بحث شده اند و تولیدی حتی اگر یک معامله نیست فکر قریب الوقوع خواهد بود.

کلیفورد — دوران کودکی طرفدار برگها از ایر, Ont. — داده است هر نشانه ای از او می خواهم به عقب با این باشگاه برای سال آمده است.

"من در برنده-حالا حالت و من فکر می کنم برگ آنها در همان حالت هم" کلیفورد گفت: TSN رادیو در روز چهارشنبه.

دقیقا آنچه مورد نیاز خواهد بود برای برنده جام استنلی در این بی سابقه ای فصل ناشناخته باقی مانده است. کلیفورد پرسیده شد که چگونه او می خواهم احساس اگر در علاقه به حداقل رساندن پتانسیل گسترش ویروس NHL بازیکنان مجبور به پوشیدن صورت کامل سپر.

"در صورتی که جاده ما در حال رفتن به پایین و آن را به یک ماده ایمنی برای بازیکنان آن است فقط آنچه در آن است. آنها ایده آل نیست زمان در حال حاضر," او گفت:.

و چگونه او می خواهم در مورد احساس منزوی بودن در NHL-اداره حباب دور از خانواده و دوستان در بهره از بازگشت به کار کلیفورد اذعان کرد و آن را یک "موضوع داغ" در میان بازیکنان.

"اگر شما در حال رفتن به نوشیدن از جام استنلی در پایان آن همه من قطعا مانند خانواده من وجود دارد," او گفت: "اما من فکر می کنم که یک سوال بهتر برای nhl on nbc و گری (Bettman NHL کمیسر)."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

که است که می گویند او می تواند در برابر منزوی اگر آن را به معنای یک شات در حال تاج گذاری یک قهرمان جام استنلی.

"این بزرگترین احساس. دیگر از داشتن کودکان خود را به دنیا آمد, آن را قطعا بزرگترین تجربه زندگی من," او گفت:. "من به اندازه کافی خوش شانس را به نفع دو, و من فکر می کنم آن را فقط باعث می شود شما گرسنه برای برنده شدن یکی دیگر. صحبت کردن با بچه ها در تیم ما یک تیم جوان هستیم و آنها گرسنه است. آنها آن را می خواهم. آنها می خواهند آن را برای شهر تورنتو بد است. آن بوده است 50-چیزی از آنها به دست آورد و من فکر نمی کنم وجود دارد می تواند هر گونه احساس بهتری نسبت به آن را کسانی که در خیابان ها در تورنتو برای یک رژه."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن