شما بپرسید ما جواب: مناسبت های خاص می خورد در یک بیماری همه گیر Lowertown patios و بیشتر

حتی در یک بیماری همه گیر و یا حتی شاید بیشتر خوانندگان ما باید مقدار زیادی از سوالات را برای ما.از توصیه های ب

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

حتی در یک بیماری همه گیر و یا حتی شاید بیشتر خوانندگان ما باید مقدار زیادی از سوالات را برای ما.

از توصیه های برای ناهار خوری به دستور درخواست ما همیشه برای کمک به. در اینجا یک نمونه از برخی از مورد علاقه ما اخیر خوان سوالات ما پاسخ.

مثل همیشه احساس رایگان به درخواست خود را برای ما سوختن رستوران و مواد غذایی سوالات با ارسال ایمیل به eat@pioneerpress.com. ما جواب خواهد داد و شاید حتی شامل سوال خود را در قسط بعدی.

س: من که رستوران در حال مبارزه در این عادی است و ما قدردانی از همه, خلاق, takeout گزینه های. اما برای ما شام سالگرد ما می خواهید به نشستن در جایی منطقی خوب اگر ممکن است. سوال من: آیا می دانید از هر رستوران است که در حال انجام COVID صندلی هست ؟ جایی که به مناسب سالگرد شام نقطه ؟

ما می دانیم که ما نیاز به تعلیق انتظارات ما در حالی که ما کاملا مایل به تنظیم. من فقط نمی خواهم به نان تست همسر من در حالی که نشسته کنار ماشین من در پارکینگ اگر من می تواند به اجتناب از آن است.

تن ماهی tartare و سرخ شده کدو تابستان از سنبل در سنت پل.

یک: توصیه ما: رزرو در سنبل که در حال انجام یک ویژه پنج دوره مزه منو برای تابستان.

وجود دارد سه seatings یک شب تنها 18 نفر مجاز در رستوران در یک زمان. ما رفت و تجربه کاملا درجه یک و ما احساس بسیار امن است.

سنبل: 790 Grand Ave. St. Paul; 651-478-1822; hyacinthstpaul.com

Q. آیا شما توصیه هایی برای مکان های که باز هستند برای صندلی در Lowertown در طول COVID?

A. بله! به شما برای شروع در اینجا چند محبوب Lowertown پتیس در حال حاضر باز است. به یاد داشته باشید برای رزرو به عنوان مورد نیاز توسط دولت به منظور:

سگ سیاه Cafe & Wine Bar: 308 E. شاهزاده St. St. Paul; 651-228-9274; blackdogstpaul.com

بولداگ Lowertown: 237 E. ششم St. St. Paul; 651-221-0750; thebulldogmn.com

Q. من تعجب اگر شما تا به حال هیچ ایده که در آن من می توانم پیدا کردن یک خوب نوعی کیک کوچک ردیف ایستاده است. من باید ما 25th, سالگرد ازدواج, پارتی, آینده هستم و با داشتن یک زمان سخت پیدا کردن یک پایه به نمایش کیک. هر گونه پیشنهادات قدردانی خواهد شد.

A. سالگرد مبارک!

ما توصیه می کنیم شما را در چک با رودی رویداد اجاره در سنت پل (1044 W. هفتم St. St. Paul; info@rudyseventrentals.com; 651-493-0872; باز تنها با وقت قبلی). بوتیک اجاره حزب نقطه خوبی مواجه نگردند برای میزبانی یک شب نشینی از خدمت سینی به مبلمان. نه تنها که ما هم دوست دارم که صاحبان چشم برای قطعه منحصر به فرد با مقدار زیادی از سبک و زرنگ و دانا. ما فقط چک در با صاحبان و در حالی که آنها در حال حاضر نمی باید یک نوعی کیک کوچک ایستاده در سهام آنها باید 30 دو لایه سنگ مرمر دسر می ایستد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کیک. به علاوه آنها باید انواع کیک بزرگ می ایستد که همچنین کار برای یک نوعی کیک کوچک صفحه نمایش.

و یا اگر شما استخدام یک شرکت نوعی کیک کوچک و در عین حال یکی دیگر از اندیشه ها: ما به شدت توصیه ممنون میز شیرینی و کافه در رزویل (2804 فرویو Ave. N. رزویل; 651-808-1553; facebook.com/TheGreatfulTable). آنها کیک برای یکی از ما عروسی (نانسی) و کیک کاملا زرق و برق دار و به همان اندازه خوشمزه — بسیاری از کیک انواع پر کردن و پوشش را انتخاب کند. آن هم خوب است که شما می توانید به ترتیب باید سپاسگزار جدول تحویل کیک و مجموعه آنها را (در نوعی کیک کوچک می ایستد!), ساخت زیبا ارائه و یک-و-معامله انجام می شود.

Q. آیا شما یک وگان یا گیاهخوار nuoc چم دستور یا یکی که در آن سس ماهی را می توان جایگزین کرد ؟

A. I love nuoc چم های ناب ویتنامی سس استفاده می شود به عنوان یک پانسمان در رشته فرنگی برنج کاسه و برای فرو بردن تخم مرغ رول و رول بهار به. سعی کنید این دستور غذا را در آن قسمت مساوی آبلیمو و سس سویا و آب داغ را از آنچه که معمولا ¾ فنجان سس ماهی. هنگامی که ساخت این دستور من اغلب دوست دارم به جای سس سویا برای براگ مایع آمینو یافت می شود در اکثر سوپر مارکت ها در غذاهای سلامت بخش است. آن را ساخته شده از گواهی non-GMO سویا و آب تصفیه شده. این همان مشخصات عطر و طعم به عنوان سس سویا اما کمتر سدیم و بسته بندی شده با 16 اسیدهای آمینه ضروری است که ارائه مزایای بهداشت و درمان.

گیاهی/گیاه خواری NUOC کام

باعث می شود 4-6 وعده به عنوان یک پانسمان برای برنج و ماکارونی و سالاد.

1 فنجان سرکه برنج

1/3 فنجان سدیم کم سس سویا یا برگ مایع امینو اسید

1/3 فنجان آبلیمو (در حدود 2 لیمو)

1/3 فنجان آب گرم (من ترجیح می دهم به آب جوش اما شیر آب خوب کار می کند بیش از حد)

2 chilis قرمز, قطعه قطعه

2 قاشق غذا خوری زنجبیل یا سیر ریز خرد شده

هم بزنید تا ترکیب و خدمت می کنند. در یخچال تا دو هفته.

س: توصیه شما یک محل با فضای باز ناهار خوری در امتداد بزرگراه بین ایالتی 35E در جنوب, St. Paul? من می خواهم برای دیدار با یک دوست که از انتهای جنوبی مترو.

A. متعددی وجود دارد که مناسب و معقول از eateries با patios که ما فکر می کنیم در حال امن ترین گزینه در حال حاضر در امتداد بزرگراه بین ایالتی 35E در Eagan. اول Volstead خانه از صخره جاده یک شایان ستایش, هوای آزاد, منطقه صندلی مناسب و معقول و یک منوی کوچک صفحات برگر tacos و پیتزا.

این یک speakeasy که سهام فضا با همبرگر و بطری بنابراین شما باید برای ورود از طریق که نمای.

ما هم واقعا مثل انصاری است که در خدمت مواد غذایی سنتی مدیترانه است و پاسیو.

Volstead خانه: 1278 Lone Oak جاده Eagan; 651-340-7175; volsteadhouse.com

انصاری کوره مدیترانه ای: 1960 Rahncliff دادگاه Eagan; 651-452-0999; ansarisgrill.com

س: نظر شما در اضافه کردن که بعضی از رستوران ها در حال شارژ ؟ لازم به ذکر است در اکثر است که اضافه کردن به اشتراک گذاشته شده است با همه کارگران خدمات است اما نه یک جایزه. من را دیده اند 13-18% در چند رستوران. من موافق با مفهوم اما پیدا کردن آن کمی گیج کننده است با بیانیه ای که آن را یک جایزه. یک رستوران بود دولت است که آنها غیر از پاداش رستوران — که من به وضوح قابل درک است. برای اضافه کردن به سردرگمی برخی از موسسات باید 3-4% شارژ برای کارمند مزایای بهداشت و درمان.

من تا کنون آشتی که اضافه خواهد شد و من پاداش و اضافه کنید به آن را به عنوان مورد نیاز برای ارائه معمول من بالای 20% حق بیمه.

من سپاسگزار به غذا خوردن.

A. به عنوان حداقل دستمزد همچنان رو به افزایش به خصوص در مینیاپولیس و سنت Paul ما احتمالا برای دیدن بیشتر هزینه.

رستوران ها در حال تلاش برای جلوگیری از دادن مشتریان شوک دشنه با افزایش قیمت به آنچه آنها باید برای ادامه فعالیت در نتیجه فرود در هزینه ، اگر چه ما فکر می کنیم بسیاری از ما ترجیح می دهند به پرداخت یک قیمت عادلانه برای یک آیتم منو از جمله آنچه در آن هزینه برای ایجاد و خدمت که در مورد بسیاری از رستوران در حال ترس از مقاومت است که می تواند.

بسیاری از رستوران ها کار بر روی تیغ نازک حاشیه و در این محیط بسیاری از آنها خوش شانس برای شکستن حتی. انتظار داریم که قیمت را افزایش می دهد به عنوان shakeout از این همه گیری همچنان ادامه دارد و ما امیدواریم که مشتریان درک زمانی که قیمت افزایش و رستوران تبدیل به راحت تر شارژ بالاتر و شفاف و قیمت عادلانه.

روانی سوزی است همه چیز در مورد ماورا اهل جزایر پلینزی کوکتل و گاه به گاه کرایه Feb. 14, 2020. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

س از سالها پیش وجود دارد فوق العاده پلینزی رستوران در تقاطع بزرگراه 36 و خیابان در مپلوود به نام Bali Hai. نه تنها آنها باید مواد غذایی فوق العاده اما دکور در زمان شما را به برخی از مکان های دیگر. این بود که همیشه جایی برای رفتن برای هر مناسبت خاص. در حال حاضر به بهترین دانش من هیچ جایی وجود دارد. شما می توانید به من بگویید که در آن شما ممکن است پیدا کردن یک محل خوب پلینزی پرنیان و غذا خوب است ؟

A. کج ماورا در گراند گاراژ ساختمان در مرکز شهر Stillwater (324 S. خیابان اصلی; 651-342-2545; thetiltedtiki.com) در خدمت اهل جزایر پلینزی نوشیدنی pupu پلاتر و صفحات دیگر که برای اشتراک گذاری مانند بال کباب و لغزنده. اگر شما می خواهید برای چک کردن یک محل است که نیش ترمزی میزند همه متوقف روانی سوزی حمل و نقل خواهد شد شما را به محل دیگری با خوب فکر کردن دکور. منو بیشتر در مورد پیتزا و همبرگر طرف از پلینزی کرایه طرف. آن را یک نقطه محبوب برای آن ماورا-مضمون کوکتل, گاه به گاه, کرایه و گسترده مناطق ناهار خوری در داخل و خارج.

Q. من نمی توانم پیدا کردن مخمر در هر نقطه! من بوده ام به دنبال گذشته 2 ماه. آن را مانند کاغذ توالت مسئله; من فکر می کنم مردم احتکار. من همیشه یک مخمر نانوایی و باید اجرا شود!

A. بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی هستند و به زودی به عنوان یک حمل و نقل می آید در آن به فروش می رساند اما طلایی انجیر در Grand Avenue دارای مقدار زیادی! من فقط چک با صاحب لوری Crowell. فروشگاه نیز برای تولید محلی رشد کرده است و دیگر سخت به پیدا کردن خوراک شناس مواد غذایی.

طلایی انجیر غذاهای خوب: 794 Grand Ave. St. Paul; 651-602-0144; goldenfig.com

پرسش: با توجه به Covid ظروف سرباز یا مسافر پسر من تا به حال به لغو خود را 8-8-20 عروسی. آنها تصمیم به رفتن به جلو و پاکستان تبادل و البته تاریخ و زمان آخرین دقیقه. شش تا از ما (هر دو مجموعه از پدر و مادر عروس و داماد) می خواهم به جشن در یک رستوران است که می تواند ارائه ناهارخوری زیبا (عمومی) تجربه. برخی از رستوران های ما نگاه نمی باید گزینه رزرو که به دور و یا نمی را رزرو شش. آن را دشوار است برای رسیدن به یک رستوران و در واقع صحبت کردن با یک فرد زندگی می کنند. آیا شما هر گونه پیشنهاد ؟ ما ترجیح می دهند به ماندن در سنت پل.

پاسیو در Baldamar در رزویل 29 ژوئن 2020. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

A. تبریک روز پسر خود را آینده عروسی! توافق بهتر است به صحبت کردن با یک فرد زنده برای این نوع از رزرو. حتی اگر شما را مدیریت برای ایجاد یک رزرو آنلاین آن را تضمین نمی کند شما یک صندلی پاسیو پس از پیگیری و تماس تلفنی ممکن است نیاز به درخواست یک جدول در فضای باز. تا آنجا که پتیس ایده آل برای یک مناسبت خاص تیم فوتبال گسترش آن پاسیو در این سال به شام گزینه نشسته در خارج از زمانی که ناهار خوری در منوی استیک و/یا غذاهای دریایی. لا Grolla های عاشقانه neighborhoody ایتالیایی نقطه در کلیسای هیل نیز به ذهن می آید. نکته ما خواهد بود به درخواست برای یک صندلی در ردیف دوم پاسیو است که بیشتر عجیب و جالب و همچنین گروه خود به دور از پاسیو ترافیک های آینده از طریق. فقط در خارج از سنت پل Baldamar در رزویل است مورد علاقه جدید استیک و غذاهای دریایی رستوران با یک زن و شوهر از پاسیو جداول. رستوران واقع شده است در یک outlot از رزدیل مرکز, اما به سادگی انجام می شود, محوطه سازی بافر شام از بازار عمل است.

مانچینی چار خانه: 531 W. هفتم St. St. Paul; 651-224-7345; mancinis.com

لا Grolla: 452 سلبی Ave. St. Paul, 651-221-1061; lagrollastpaul.com

Baldamar: 1642 W. County Road, B2, رزویل; 651-796-0040; baldamar.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب