Linebacker فرد Thompkins از شناخته شده CCSF برنامه مرتکب به واشنگتن - Fri, 24 Jul 2020 PST

اواخر شب جمعه واشنگتن را برداشت آن 14th تعهد در 2021 استخدام در کلاس از یک محل است که مقدار زیادی آشنا به هر د

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

اواخر شب جمعه واشنگتن را برداشت آن 14th تعهد در 2021 استخدام در کلاس از یک محل است که مقدار زیادی آشنا به هر دو بچه خود را در سال اول مربی.

فرد Thompkins یک در داخل linebacker از کالج شهر سان فرانسیسکو متعهد به خانمها بالغ تنها چند ساعت پس از نیک Rolovich طعنه این برنامه 14th تعهد در توییتر.

6-پا 235 پوند چشم انداز را انتخاب Cougars بیش از یک لیست عمدتا در اواسط برنامه های اصلی از جمله مرکزی فلوریدا, فلوریدا آتلانتیک, بوفالو, East Carolina, Memphis, تولدو, آزادی, جنوب, آلاباما, UNLV و ایالتی سن خوزه.

Thompkins صورتحساب سه ستاره جذب توسط 247Sports.com در نظر گرفته و این کشور چهارم-بهترین کالج در داخل linebacker. این وب سایت همچنین گیره مرکزی کالیفرنیا بومی و کلوویس غرب محصول به عنوان دولت شماره 8 به طور کلی تاریخ و کالج چشم انداز.

به عنوان یک دانشجوی سال اول در CCSF, Thompkins ارسال شده سر-تبدیل اعداد کمک سرب قوچ به رکورد 8-3 از جمله 50-43 برنده بیش از شاستا طلایی کاسه به نزدیک 2019 فصل است.

Thompkins led قوچ با 90 کل پردازد و به طور متوسط از هر هشت بازی و تا به حال 16 پردازد-برای-از دست دادن هشت کیسه دو مجبور گیر میکنه یک اشتباه بازیابی و یکی رهگیری. او همچنین بازگشت سه kicks برای 20 متری.

GridironRR نام Thompkins JC دانشجوی سال اول بازیکن سال و او را برداشت تا تیم اول همه افتخارات دولت به عنوان یک linebacker در علاوه بر این به تیم اول همه بای 6 افتخارات.

پاشنه استخدام junior college نیروگاه در سان فرانسیسکو بسیار خوبی تحت مربی سابق مایک صافی امضای safeties رابرت تیلور و شالوم Luani, کارفرمایی آنتونی گوردون گیرنده گسترده Easop وینستون جونیور, offensive lineman رابرت والنسیا و cornerback جرثقیل لانگفورد.

از آن دسته چهار تا به حال فرصت ها در فوتبال حرفه ای تا کنون و لانگفورد خود را وارد فصل ارشد با در Cougars را به عنوان یک پتانسیل استارت در دفاعی ثانویه است.

اما WSU اتصال به CCSF است به خصوص قوی در حال حاضر که نیک Rolovich ریاست بر Pac-12 برنامه. Rolovich است CCSF آلوم و دو بار وارد کالج آمریکایی کارفرمایی برای قوچ که او نیز دو سال را صرف مربیگری موقعیت در مدرسه.

CCSF یکی از اولین مدارس Rolovich بازدید در استخدام دنباله بر در نظر گرفتن شغل در پولمن, ارسال عکس در توییتر خود زمینه و برچسب زدن وینستون جونیور و گوردون با یک عنوان که خواندن "فقط ترک پنجه چاپ."

Rolovich گسترده گیرنده مربی آندره آلن صرف 27 سال مربیگری در CCSF در انواع نقش ها و بازی های برگزار شده در مدرسه از 1987-89.

Thompkins اولین بار است که وارد کالج چشم انداز برای ارتکاب به خانمها بالغ در 2021 استخدام کلاس دوم linebacker پیوستن به رایان Kershaw, سه ستاره چشم انداز از Yakima منطقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب