'هاکی 24' مستند خوش آمدید بازگشت به کانادا را امضا بازی

زمانی که Scotiabank خواسته کانادایی برای به اشتراک گذاشتن تصویری از قطعه های جامعه هاکی در سراسر کشور در Nov.

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

زمانی که Scotiabank خواسته کانادایی برای به اشتراک گذاشتن تصویری از قطعه های جامعه هاکی در سراسر کشور در Nov. 17 امیدوار به گرفتن چیزی خاص.

اما آن را تا به حال هیچ ایده که هاکی — مانند تقریبا همه ورزش های دیگر — می تواند در خود نگه دارد با توجه به جهانی همه گیر هنگامی که به پایان رسید "هاکی 24" مستند شد و آماده برای نشان دادن.

برای کلینتون Braganza, Scotiabank ارشد بازاریابی افسر 90 دقیقه ای مستند در صورتحساب یا لیست به عنوان "یک فیلم کانادا" طنین انداز بلندتر به عنوان یک نتیجه.

"این خیلی خیلی بیشتر از فقط یک هاکی, مستند," او در مصاحبه ای گفت:.

"آنچه که ما در واقع در بر داشت این است تا آنجا که این داستان در مورد هاکی شما پیدا کنید که این در واقع داستان در مورد کانادایی ها و انسانیت — و درس های زندگی که هاکی می آموزد بازیکنان خود را که آیا آن را از شمول آیا این کار سخت است, که آیا آن تیم کار می کنند, آیا آن را تعهد," او اضافه شده است.

"و بنابراین در بسیاری از راه های که بشریت در حال حاضر تحت فشار, من فکر می کنم این زمان مناسب به گفتن این داستان این است که پیچیده در کشور ما بازی کند."

برای هیز استاینبرگ مدیر ارشد خلاق افسر علامت آژانس قرار داده است که این فیلم هم "هاکی 24" اسناد روابط است که از طریق ورزش است.

"آنچه باعث می شود آن را به خصوص مربوطه در حال حاضر بیشتر از همیشه کسانی که اوراق قرضه آنچه را ما از طریق این لحظه گفت:" Steinberg است که این فیلم را تهیه کننده اجرایی.

Scotiabank خواسته کانادایی برای ارسال فیلم و عکس از نوامبر. 17 که نشان از عشق خود را از هاکی. و آن فرستاده 25 فیلم مستند خدمه برای اضافه کردن به که فیلم هر کدام با برنامه های سند در هر نقطه بین سه و 15 نفر است.

نتیجه این است که یک ادای احترام به هاکی — و نقش آن در زندگی در کانادا.

آن است که یک زمانی نگاه در روز است. 12 دقیقه ساخته شده است در دسترس رسانه ها قبل از فیلم پخش مارس 24 در تلویزیون (آن نیز در دسترس خواهد بود مارس 25 بر اسناد سایت) اسناد و مدارک زمان مفتخر مراسم از خانواده های زود بیدار شدن برای رفتن به میدان یخ بازی

آن را پر از قهوه, yawns و پیش بینی هدف قرار دادن یخ, نه به ذکر است این کارگر که آتش سوزی تا چراغ ها در محله میدان یخ بازی.

"اگر من اینجا هستم نه کار و نه در اینجا مشاهده و یا نه در اینجا مربیگری من در خانه به تماشای (هاکی)" توضیح می دهد که دین بیوان سرپرست گالت عرصه باغ در کمبریج, Ont., که قدمت آن به سال 1922. "این چیزی است که شما عشق را به انجام و سپس آن را نه یک شغل."

یکی از بسیاری از داستان است که از شجاع کوین Kinsella عضو انتاریو Flamborough Sabres که فیبروز کیستیک — شایع ترین کشنده بیماری ژنتیکی مؤثر در کانادا کودکان و بزرگسالان جوان است.

شنیدن عاطفی Ryan Kinsella, Quinn پدر او را توصیف nine-year-old son سرخوردگی در بیماری کشش در قلب خود را.

اما هاکی است که فرزند خود را در هاون.

"شما هرگز نمی دانید کوین به فیبروز کیستیک. او زندگی می کند یک زندگی روزانه مانند هر کودک" گفت: گرگ بزرگ خود مربی است. "به عنوان یک مربی این باعث می شود شما احساس خوب چیزهایی که او می تواند انجام در یخ و یخ. و هنگامی که شما او را ببینید, آن را می سازد شما افتخار است که شما بخشی از زندگی خود را."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این مستند همچنین می گوید داستان از تجاوز, جامعه, جدید کانادایی و کسانی که با معلولیت های جسمی, در میان دیگران.

فیلمسازان انتخاب Nov. 17 در بخشی به دلیل وجود تعدادی از وقایع است که Scotiabank با درگیر بود و از آنجا که تاریخ کار برای برخی از هاکی نام درگیر.

"این چک کردن تمام جعبه در یک بسیار خوش شانس راه" گفت: استاینبرگ.

وجود دارد برخی از Scotiabank نام تجاری در این فیلم از طریق امثال "Scotiabank هم تیمی های" Cassie Campbell-Pascall, لانی مک دونالد, ناتالی اسپونر و دارسی تاکر.

تاکر سابق برگ افرا علاقه نشان داده شده است در نقش خود به عنوان مربی پسرش تورنتو تیتان bantam AAA تیم.

فیلمساز رفت و به روز با یک برنامه ریزی دانستن که در آن خود را مستند خدمه داره.

"اما زمانی که ما آن را باز کرد تا به معنای واقعی کلمه تمام کانادا ... ما واقعا نمی دانم چه به انتظار" گفت: استاینبرگ.

آنها را "هزاران نفر" از ارسالی که تولید صدها ساعت فیلم.

"ما بسیار غافلگیر بلکه بسیار لمس با صمیمیت از داستان است که ما دریافت کرده گفت:" Braganza. "این کاملا فوق العاده چگونه هاکی متصل می شود و ما به عنوان یک ملت است. و شما می بینید که در کل 90 دقیقه."

تولید شیرین گلدان به صورت تصویری شرکت کنندگان با ارائه جوایز از هزینه های پرداخت شده سفر به NHL all-star game به عنوان به خوبی به عنوان $24,000 در بودجه برای یک جامعه هاکی تیم یا انجمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن