کانادا و آمریکا و مکزیک گسترش مرز محدودیت برای جولای 21.

توسط ROB GILLIESتورنتو (AP) — ایالات متحده آمریکا, کانادا و مکزیک به توافق تمدید موافقت نامه های خود را به نگه

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

توسط ROB GILLIES

تورنتو (AP) — ایالات متحده آمریکا, کانادا و مکزیک به توافق تمدید موافقت نامه های خود را به نگه داشتن خود را به اشتراک گذاشته مرزهای بسته های غیر ضروری سفر به ماه جولای 21 در این بیماری همه گیر کوروناویروس

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: روز سه شنبه تفاهمنامه بسته شدن توسط یکی دیگر از 30 روز. محدودیت اعلام شد در 18 مارس و تمدید شد در آوریل و مه.

"این یک تصمیم گیری است که محافظت از مردم در هر دو طرف مرز به عنوان ما همچنان به مبارزه COVID-19," ترودو گفت.

این اقدام آمریکا وزیر امنیت داخلی چاد گرگ در بیانیه ای گفت که این گروه ادامه خواهد داد به حد غیر ضروری سفر در زمین بنادر از ورود با کانادا و مکزیک است. مکزیک وزارت امور خارجه همچنین در توئیتر خود نوشت که توافق شده بود افزایش یافته است.

بسیاری از کانادایی ها ترس از بازگشایی. رمان coronavirus است بیمار بیش از 2 میلیون نفر در آمریکا و کشته شدن بیش از 115,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این بیمار بیش از 99,000 و کشته 8,175 در کانادا.

آمریکایی ها که در حال بازگشت به آمریکا و کانادایی که در حال بازگشت به کانادا معاف از مرز بسته شدن. فوری اعضای خانواده کانادایی نیز اجازه ورود به کانادا اما باید قرنطینه برای 14 روز.

و ضروری مرزی کارگران مانند بهداشت و درمان حرفه ای هواپیمایی خدمه و رانندگان کامیون هنوز مجاز به عبور. رانندگان کامیون در حال انتقادی به حرکت آنها در مواد غذایی و محصولات بهداشتی در هر دو جهت. خیلی از کانادا عرضه مواد غذایی می آید از و یا از طریق ایالات متحده

کانادا می فرستد 75 درصد از صادرات آن به آمریکا و حدود 18 درصد از آمریکایی-صادرات به کانادا. آمریکا-کانادا مرز جهان طولانی ترین بین دو کشور است.

ترودو گفت: او باز است به یک شهر کانادا میزبانی لیگ ملی هاکی بازی اگر اگر محلی مقامات بهداشت موافق با آن است. لیگ قصد دارد به اردوگاه های آموزشی در ماه های ژوئیه و به بازی بدون تماشاگر در یک زن و شوهر از شهرستانها در اواخر ژوئیه یا اوت.

"کانادا باز است به آن را تا زمانی که آن را خوب است با محلی مقامات بهداشتی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب