تفسیر: Dishman هیلز ارائه می دهد ماجراجویی پیاده روی به یاد می شود - شنبه, 18 Jul 2020 PST

همسر من, Mary Kay, و من به اسپوکن در دهه هفتاد. ما را تماشا اسپوکن افزایش جمعیت پس از ورود ما. با این حال توسع

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

همسر من, Mary Kay, و من به اسپوکن در دهه هفتاد. ما را تماشا اسپوکن افزایش جمعیت پس از ورود ما. با این حال توسعه رو به جلو متمایل اياد متوجه شده اند که ما ارزش بسیار در گذشته است که به سرعت ناپدید می شود.

گروه حفاظت از جمله Dishman تپه محافظت و کنتون زمین محافظت اختصاص داده شده به حفظ باقی مانده مناطق طبیعی با کمک ما شهرستان دولت. ساخته شده عمدتا از داوطلبان اختصاص داده شده این انجمن آمده است یک راه طولانی در لینک های مختلف قطعه از زمین را برای لذت بردن از زمان و نسل های آینده در حالی که همچنین ارائه یک فضای سبز برای حیات وحش به زندگی در جامعه ما است.

این Glenrose صخره مسیرهای پیاده روی از Dishman تپه طبیعی منطقه یک مثال نخست فضای سبز در بیشتر اسپوکن منطقه است. آن را نیز نشان دهنده موفقیت از آنچه می تواند انجام شود توسط داوطلبان اختصاص داده شده و توسعه دهندگان به نفع همه کسانی که مایل به حفظ این مناطق ویژه.

برای کسانی که لذت بردن از خارج از منزل, شما لازم نیست که به سفر در مسافت های طولانی برای چنین لذت بخش است. واقع در گوشه جنوب شرقی جنوب تپه منطقه مسکونی آن است که به راحتی در دسترس و نشان دهنده پیاده روی و دوچرخه سواری فرصت است که شما را دوباره و دوباره.

وقتی به شما می رسد خود را آماده کنید برای یک ماجراجویی پیاده روی به یاد ماندنی. شما می تواند عاقلانه به یک کوله پشتی کوچک با آب پیاده روی چوب و دیگر ملزومات برای یک پیاده روی متوسط. یک جفت دوربین دوچشمی نیز افزایش تجربه خود را. همچنین آن را یک ایده خوب برای بررسی شرایط آب و هوایی قبل از شروع برای این سیستم دنباله یا هر پیاده روی به چالش بکشد.

این Glenrose صخره مسیرهای نسبتا جدید پارک نوین سیستم با شروع کار در سال 2016. با تشکر از اسپوکن کوهنوردان این Dishman تپه محافظت و Spokane County Parks مسیرهای پیاده روی در حال تحول به یک درجه بالا نوین سیستم. در حال حاضر یک پروژه برای کمک به زهکشی کمک خواهد کرد که برای ایجاد پارک امن تر و بیشتر به چالش کشیدن نمرات.

هنگامی که می خواهید, شما بلافاصله فرود به شدت-منطقه پوشیده شده از درخت و به دنبال آن برای اولین بار از دو بسیار دشوار امتداد – به طور کلی به دست آوردن از 1,575 پا – با بالاترین نقطه بودن 2,940 ، رفت و برگشت طولانی ترین دنباله 5.48 مایل است. پارک کاهش از طریق مالکیت خصوصی و از حسن نیت ارائه میدهد به صاحبان عاقلانه است که برای ماندن در تاسیس مسیرهای پیاده روی.

مگر اینکه شما به یک شخصی ماراتن برای سرعت و استقامت شما می خواهید زمان خود را از دست ندهید زیبایی این پارک را ارائه کرده است. به عنوان شما صعود بالاتر شما پیدا کنید که این بخش از Dishman هیلز ارائه می دهد یک واريانس زمین – از مسیرهای مسطح از طریق مراتع از گل های وحشی بسیار سنگین جنگلی طرف تپه و دره. در این زمین متنوع شما به احتمال زیاد برای دیدن تعداد زیادی از حیات وحش, هر دو پرنده و پستاندار.

در حالی که آینده را دنباله من مواجه زیبا whitetail سازمان حفاظت محیط زیست در یک علفزار. زندگی پرنده پرکار است, به خصوص در طول فصل مهاجرت.

چه طوری تحت تاثیر قرار در مورد این پارک این است که هنگامی که شما شکستن از جنگل بزرگ مناظر که در انتظار شما از کوه ها در فاصله به جنوب از جمله نزدیک ترین برج کوه با آن سنگین forestation از ponderosa سنبه, زرق و برق دار فرش سبز مجموعه ای خاموش در یک روز روشن با عمیق سوزاندن آبی آسمان.

تراورس پر از تپه جنگلی جنگلی, شما کشف می شکند در جنگل که در آن شما قادر به نگاه به مرکز شهر اسپوکان منطقه و یا به راحتی گرفتن یک نگاه اجمالی از تن. Spokane به شرق.

در بالاترین نقطه از دنباله به قول یک آهنگ قدیمی "در یک روز روشن شما می توانید برای همیشه لطفا برای" هنگامی که به دنبال غرب است.

Glenrose صخره مسیرهای پیاده روی در پارک نزدیک است-در منطقه برای ورزش و لذت بردن از طبیعت است. در حالی که پیش اسپوکن اتخاذ شعار "نزدیک به طبیعت نزدیک به کامل است." این پارک نشان دهنده آن است که شعار کاملا. اگر شما به دنبال یک نسیم به یاد ماندنی Inland Northwest پیاده روی تجربه یک ماجراجویی شما در انتظار در جنوب شرقی Spokane.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب