مرد, 22, بازداشت, برای سلاح سرد عمه در طول بحث در اسپوکین - Mon, 06 Jul 2020 PST

22-در سال اسپوکین ولی مرد دستگیر شد هفته گذشته به ظن چاقو در قفسه سینه در یک بحث بیش از مراقبت از کودک ترتیبات

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

22-در سال اسپوکین ولی مرد دستگیر شد هفته گذشته به ظن چاقو در قفسه سینه در یک بحث بیش از مراقبت از کودک ترتیبات.

این زن نیز دستگیر شد و به اتهام قابل توجه و مانع کلانتر نمایندگان که در تلاش بودند برای کمک به خونریزی و قربانی.

اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر گفت: قسمت آغاز شد و حدود 6 p. m. روز شنبه هنگامی که نمایندگان در پاسخ به یک گزارش از یک سلاح سرد در یک آپارتمان در 2800 بلوک از شمال خیابان گیلاس.

در داخل و معاونان یافت 48-year-old Alex M. Wright و او 45 ساله خواهر بود که خونریزی فراوان از قفسه سینه. زنان گفت: نمایندگان این ضارب Devin R. Dewmer حال فرار از صحنه.

قربانی گفت: معاونان او تا به حال بدست با استدلال به Dewmer بیش از 4 سال ، او گفت که او می خواست به پسر بازگشت به آپارتمان او در همان پیچیده اما Fewmer عصبانی شدم و گفتم قربانی به ترک با توجه به سوابق دادگاه.

Dewmer سپس گفته زد به اتاق خود و بازگشت به مقابله با عمه اش با یک نظامی سبک و چاقو و با توجه به سوابق دادگاه. او گفت: "در حال حاضر من برای اطمینان مصرف نوه من در حالی که یک چاقو در دست خود را."

این زمانی است که Dewmer چاقو در قفسه سینه با توجه به سوابق دادگاه.

رایت Dewmer را به نام 911 بلافاصله پس از سلاح سرد اما زمانی که نمایندگان وارد او "بسیار آشفته و شفاهی تهاجمی" کلانتر دفتر در بیانیه ای گفت.

رایت گفت که گفته نمایندگان آنها اجازه نداشتند در آپارتمان او را تهدید به شکایت کلانتر, و تهدید به "کشتن پلیس" اگر کسی مجروح پسرش.

دانستن قربانی در داخل بود, معاون ساموئل ترنر وارد آپارتمان یافت و خونریزی او را از سمت چپ قفسه سینه خود را با توجه به سوابق دادگاه. ترنر ارائه کمک های پزشکی به همراه معاون جوزف والاس.

رایت ادامه داد فریاد نمایندگان در حالی که آنها سعی در deescalate وضعیت و توضیح جدیت قربانی شرایط است. با توجه به کلانتر, او آنها را به نام "بد شنیدها با اسلحه" "مرگبار خوک" و "اراذل و اوباش مسلح."

رایت و سپس نقل مکان کرد و به سمت چاقو اما اطاعت نمایندگان دستورات برای جلوگیری کلانتر شدهاند. سپس او جوان نوه وارد اتاق شد.

در حالی که پزشکان در زمان بیش از درمان قربانی رایت ادامه داد فریاد نمایندگان از حمام آپارتمان و در نهایت آنها را بین او و کودک با توجه به سوابق دادگاه. رایت گفته در پاسخ به هدف قرار دادن یک معاون.

یک معاون با استفاده از اسپری فلفل در طول مختصری در تلاش برای دستگیری رایت. او رزرو شده به Spokane County زندان به اتهام سوم-حمله درجه و مانع تحقیق و تفحص است. او منتشر شده التزام خود را در روز شنبه.

در طول رویارویی Dewmer به آپارتمان بازگشت و اعتراف به سلاح سرد عمه خود را با توجه به سوابق دادگاه. او چهره یک مسئول درجه اول حمله و باقی مانده در زندان دوشنبه با باند در مجموعه $150,000.

قربانی در نظر گرفته شد به مشیت مقدس قلب مرکز پزشکی به درمان برای زخم او. او ذکر شده بود در وضعیت مطلوب دوشنبه بعد از ظهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب