خروج Ordway مدیر عامل جیمی اعطای مذاکرات coronavirus آلیس کوپر و یک مرحله از خیره کننده dimes

جیمی اعطای شمارش آلیس کوپر فرفره در Ordway در اواخر تابستان 2018 در میان دستاوردهای به یاد ماندنی به عنوان مدی

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

جیمی اعطای شمارش آلیس کوپر فرفره در Ordway در اواخر تابستان 2018 در میان دستاوردهای به یاد ماندنی به عنوان مدیر عامل محترم St. Paul مرکز هنرهای نمایشی.

زمانی که شوک چوب زیر گهواره اضافه شد Ordway کنسرت, برنامه, اعطای یک تماس از یک بی اعتقاد عضو هیئت مدیره. آلیس کوپر? در Ordway?

معلوم کوپر آورده در سه نسل مخاطبان "بسیاری از آنها هرگز در Ordway درب قبل از" گرانت گفت. توسط اعداد از 700 بلیط فروخته 550 شرکت کنندگان تا به حال هرگز قبل بوده است. و از آن مخاطبان Ordway به فروش می رسد از 1200 بلیط برای تعطیلات نشان می دهد که پس از زمستان است.

اعطای رو یادداشت از کوپر concertgoers که تحت تاثیر قرار گرفته بودند توسط Ordway بالا-hatted رسمی دربان. آنها تا به حال دیده نشده است که در یک کنسرت.

آوردن کنسرت جدید عمل می کند — از کوپر به Los Lobos به هوا عرضه Gladys Knight رینگو استار و EmmyLou Harris — به خانه St. Paul ارکستر مجلسی شوبرت باشگاه و مینه سوتا اپرا بوده است امضا حرکت برای کمک مالی که به تازگی اعلام کرد که او در حال خروج از Ordway برای اجرای مک کالوم در تئاتر نخل کویر, کالیفرنیا.

اعطای آمد به Ordway در سال 2016 از طرف مرکز هنرهای نمایشی در Austin, Texas. در کانادا متولد شده گرانت در مصاحبه ای گفت: هفته گذشته که او در انواع سالن های تئاتر در کانادا است. پس از آن بود مینه سوتا winters است که او را فرستاده به توست کالیفرنیا, او گفت:.

شناخته شده برای خود را آسان و سهل العبور شیوه و چکمه های کابوی که به دنبال او از تگزاس عطا به نام کالیفرنیا کار یک "فرصت عالی و فوق العاده به چالش بکشد."

"شما نمی توانید انتخاب کنید هنگامی که این فرصت ها اتفاق می افتد" گرانت گفت:, و اضافه کرد که او به دنبال ترک آستین زمانی که او نزدیک شد در مورد Ordway ،

اعطای 59 و همسرش, کریس پرنده باید vacationed در کویر چشمه برای زن و شوهر گذشته از زمستان, او گفت:. "آن بهشت است. من باید یک فرصت به کار در بهشت است."

این مک کالوم کوچکتر از Ordway اما بودجه بیشتری. این فصلی متمرکز با برنامه نویسی در حال اجرا نوامبر تا آوریل است. (این Ordway مرحله فصل معمولا اجرا می شود از طریق سقوط تابستان است. آن را دارای دو سالن تئاتر با 1,910 کرسی در موسیقی تئاتر و 1,085 صندلی در سالن کنسرت.)

اما بر خلاف Ordway که مراحل اصلی تولیدات و همچنین تور را نشان می دهد, کمک مالی جدید تئاتر صرفا ارائه خانه. به دلیل نزدیکی آن به سان دیگو, فینیکس و L. A., هر چند آن تور را نشان می دهد (مانند آینده اجرا از برادوی سر و صدا "بیا از دور") که معمولا انجام نمی یک weeklong اجرا در یک 1,200-صندلی تئاتر است.

اعطای ساخته شده خود را در Ordway با افزایش اصلی تولیدات و همچنین گسترش کنسرت های برنامه نویسی.

در اینجا چیزی است که کمک مالی تا به حال به می گویند:

هنر مشارکت

ساخته شده از سازمان هایی که انجام در Ordway مشارکت است, مینه سوتا, اپرا, St. Paul ارکستر مجلسی شوبرت باشگاه و Ordway. "هنر مشارکتی است که به هیچ یک دوم" گرانت گفت. "آن را مانند چیزی که من دیده ام در زندگی حرفه ای من." گروه با هم کار کنند برای مراقبت از Ordway و ابزاری بودند در جای پیر McKnight تئاتر با سالن کنسرت در سال 2015. "این یکی از بزرگترین نقاط قوت Ordway و باعث می شود آن را از همه بیشتر خاص است."

این Ordway پاسخ به COVID-19 و پس از جورج فلوید قتل در مینیاپولیس.

"این Ordway استراتژیک مدیریت تیم بود که در بالای COVID مسائل به عنوان هر گونه هنرهای نمایشی سازمان در کشور" گرانت گفت. قبل از فرماندار دستور shut down در پایان ماه مارس این Ordway در حال برنامه ریزی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و به تعویق انداختن نشان می دهد او اضافه شده است. "تعداد بسیار کمی از ما تا به حال یک بیماری همه گیر برنامه ریزی در محل است."

به عنوان یک نتیجه از خاموش شدن Ordway گذاشته شدن بیش از 400 کارکنان در پایان ماه مارس که گرانت گفت: در آن زمان بود "بدترین روز در محل کار من تا به حال در زندگی من است."

"این Ordway و هر موسسه خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر COVID و از مرگ جورج فلوید" گرانت گفت. "در بسیاری از روح در جستجوی راه هایی برای پاسخ دهند."

تنوع سهام گنجاندن شده است "بخشی از Ordway پارچه برای 15 سال" گرانت گفت. تعهد به نوازندگان از سراسر جهان بوده است کلید برنامه نویسی از ساختمان افتتاح شد 35 سال پیش او اضافه شده است.

"بدون برخی از کار در DEI در گذشته ما خواهد بود با شروع از هیچ جا. من احساس نمی کنم که در راه است."

سازمان هنرهای همکاری در شهرهای دوقلو

فقط قبل از مصاحبه هفته گذشته گرانت گفت: او شده است می خواهم در یک کنفرانس تلفنی با 27 هنرهای اجرائی در شهرهای دوقلو. بوده و برای برقراری ارتباط به طور منظم از COVID shutdown. "وجود دارد برخی از باهوش ترین هنر مدیران در کشور در شهرهای دوقلو."

در سال 2017, هنگامی که یک برنامه ریزی تعارض به معنای Ordway نمی تواند در حال حاضر سالانه عملکرد "Hip-Hop, فندق شکن" گرانت را که قبلا بی سابقه: او با رقیب Hennepin تئاتر اعتماد به آن را در یکی از مینیاپولیس مرحله است.

"که من سبک" گرانت گفت. "هیچ کس می کند یکی از این مشاغل به تنهایی موثر است."

این Ordway اصل

این Ordway منحصر به فرد در ایالات متحده به دلیل آن را ارائه تور را نشان می دهد و تولید اصل است. اعطای اعتبار به دو هنری تولید مدیران او با کار در طول زمان خود را در Ordway جیمز Rocco (که در سمت چپ در سال 2017) و میله Kaats (جاری میلادی). تولید و ارائه "راه ما زنده بماند."

گرانت گفت: او می خواهم قرار دادن Ordway را 2019 تولید "42nd Street" "تا در برابر هر گونه در جهان است. من خیلی افتخار می کنم که کار است." موسیقی عرضه در سال 1980 بود اما reimagined برای Ordway تولید با منسوخ شده و اغلب توهین آمیز — تم دوباره.

این Ordway اصلی تولید "42nd Street" بود dazzler. (عکس از غنی رایان)

(کمی از چیزهای بی اهمیت در مورد Ordway را 2019 تولید "42nd Street": سکه های که بارید پایین خیره کننده شیر رقص با "ما در پول" بودند dimes. مخاطبان در ردیف جلو ارائه شد عینک محافظ (اما رد آنها) برای پوشیدن زمانی که سکه آب و تاب منعکس کردن مرحله. این Ordway ماند در پول با توجه به کریستین دنیس معاون بازاریابی و مخاطبان توسعه: 14,481 dimes جان سالم به در برد 15,000. عینک تنها استفاده می شود تا $51.90 در dimes — تنها 519 بودند از دست داده و یا آسیب دیده است.)

آینده Ordway

زمانی که Ordway آموخته از COVID shutdown "ما بلافاصله بیرون رفت و به دنبال پول نقد" گرانت گفت. این سازمان با دریافت بودجه فدرال از طریق چک برنامه حفاظت و رسیده به مبانی و کار با Ordway هیئت مدیره و شورای مشورتی است.

"من در حال حاضر می دانیم که ما را به پول نقد برای زنده ماندن این بحران" گرانت گفت. "ما باید به آن پرداخت ،

"این یک چالش خواهد شد اما من با اعتماد به نفس Ordway ظاهر متفاوت و تغییر کرده اما آن را قوی تر خواهد بود و بیشتر در جامعه متمرکز شده است.

"و من در حاشیه تشویق تیم است."

و در مورد کسانی که در تگزاس چکمه های کابوی ...

گرانت که تصدی در Ordway به پایان می رسد در ماه اوت گفت: بعید است او را انتخاب کالیفرنیا کفش. "من واقعا یک صندل نوع پسر."

آخرین مطالب