شما به عنوان جشن سالگرد رپتورز نشانه در اینجا دیگر برای اضافه کردن به لیست

چگونه در مورد چند چیز کمی از سطوح مختلف از اهمیت به عنوان من سعی می کنم برای پیدا کردن بعضی از چیزهای بزرگتر ب

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

چگونه در مورد چند چیز کمی از سطوح مختلف از اهمیت به عنوان من سعی می کنم برای پیدا کردن بعضی از چیزهای بزرگتر به گسترش است ؟

ما شده ایم همه چیز در مورد سالگرد در اطراف این قطعات از مدتی در حال حاضر به دلیل این که در مورد همه ما رو.

شاید شما شنیده ام که آن را یک سال پیش بود دیروز هنگامی که Kawhi Leonard ضربه که به ضرب گلوله در زنگ از 7 بازی به عنوان رپتورز ضرب و شتم فیلادلفیا در کنفرانس نیمه نهایی? و اگر شما در میانهی شب تسلیم به چهار لی لی خستگی و در عین حال, من کاملا مطمئنم که شما هنوز هم reveling در حافظه است.

ما تا به حال 19th سالگرد شات آلوین ویلیامز ساخته شده است که به تورنتو اول آن تا کنون حذفی برنده این یکی بیش از نیکس در سال 2001 و پس از آن وجود دارد Allen iverson را 54 امتیاز در برابر رپتورز در بازی 2 از سال 2001 شرقی نیمه نهایی در مارس 9 و وینس کارتر رفتن tit-for-tat با 50 خود را در 3 بازی از سری که دو روز بعد.

خوب, در اینجا یکی دیگر.

آن را دو سال پیش دوشنبه – مارس 11 دوباره – که Dwane کیسی اخراج شد به عنوان سرمربی تیم رپتورز اول واقعا نامطلوب حرکت که Masai Ujiri ساخته شده در طول ریاست جمهوری خود.

این یک گیج کننده هنگامی که آن رخ داده است – من به طور اتفاقی در بیمارستان زمانی که حرکت ساخته شده بود و احتمالا به خوبی به این دلیل که من ممکن است به پایان رسید تا در آنجا فقط با شوک حرکت می کند – و آن را مجموعه ای در حرکت تمام حرکت می کند که به پایان رسید که قهرمانی در سال است.

نگاه همه شما می دانید آنچه که من فکر می کنم در مورد.

نجیب زاده واقعی یکی از بهترین ترین و واقعی ترین مراقبت از مردان من تا به حال لذت به می دانم و افتخار می کنم که قادر به تماس او را در یک دوست.

او بود و خوب مربی بسکتبال و من را قبول ندارد نظرات دیگر در آن است. او ساخته شده است یک wildly موفق تیم عادلانه بودن و خلاق و حمایت و صادقانه با مردان و زنان خود را به اتهام. او کمک کرد تا بچه ها رشد می کنند به او کمک کرده و آنها را تبدیل به خوب مردم در دادگاه و به دور از بازی.
مورد مردم خوب است. که بدون شک وجود دارد و هیچ بحث است.

اخراج او غمگین بود و آن را سخت به بلع و آن را بی رحمانه به حرکت در چه بسیاری ممکن است متوجه شده اند برای آتش سوزی زمان بی رحمانه به کسب و کار. شاید آن زمان به سادگی و سال که شاید به دنبال ثابت کرد که اما این حماقت را نشان می دهد کسی می داند که برای برخی از آنچه را که باید اتفاق افتاده بود او مربی است که 2018-19 فهرست. شاید آنها می توانست برنده این عنوان با او در راس شاید آنها نمی کرده اند. به نظر می رسد بی معنی به آن بحث چرا که هیچ یک درست یا غلط است.
اما یک چیز وجود دارد من می دانم:

هیچ قهرمانی بدون رژه هیچ خاطرات اگر چه کیسی را در ساختمان و آموزش و پیشرو در بسیاری از مردان که در نهایت جشن آن بیش از هفت فصل تورنتو به عنوان سر مربی.

بنابراین زمانی که مردم شروع به reliving تمام رخ داده است که یک سال پیش از در حال حاضر – بازی 3 پیروزی میلواکی بازی 6 کنفرانس قهرمانی-متمسک بیش از دیگران به بازی در برابر رزمندگان و در نهایت رژه, نجات یک فکر برای روز دو سال پیش روز شنبه هنگامی که یکی از اصلی معماران آن را به حال خود بگذارید.

-

بنابراین اگر بوندسلیگا اولین لیگ برگشت و من لازم نیست که یک تیم به حمایت از, آیا من به درخواست او که پشتیبانی از آرسنال که تیم او سلامتی برای, بنابراین من می توانید انتخاب خود را archrivals به سمت من?

این نوع از چگونه من تاتنهام در لیگ برتر و این که کار همه درست.

به طور جدی هر چند, چه پروتکل برای تماشای لیگ های است که شما ممکن است هرگز قبل از دیده می شود? آیا شما نیاز به یک ریشه علاقه, می گویند, بوندسلیگا, فوتبال یا کره یا تایوان بیس بال به توجه به آن ؟ یا فقط داشتن واقعی, ورزشی زندگی می کنند به اندازه کافی برای گرفتن توجه خود را?

من تعجب می کنم.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

-

ایمیل مردمی.

ایمیل.

ما می تواند استفاده از برخی از – هک, ما می تواند با استفاده از تعداد زیادی – و همه شما رو به انجام است که با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و نوع دور. پاسخ به طرزی جادویی به نظر می رسد در اینجا پنج شنبه صبح گاهی.

-

احتمالا وجود دارد یک راه برای گسترش این یک داستان در چند روز آینده و من احتمالا خواهد شد اما نیاز به کمی توجه داشته باشید از این در حال حاضر.

رفقا من در همیلتون که در اجرای Honey Badgers از CEBL –و شما می دانید چقدر مهم است من فکر می کنم که لیگ است و من امیدوارم که آن را عدم اطمینان از این دوران – رفت و استخدام Ryan اشمیت به عنوان سر مربی دیروز.

او همچنین دستیار با Raptors905 غرور و افتخار از شهر میسیساگا و او را نگه خواهم کار با Jama Mahlalela و رپتورز سهامداران در حالی که او طول می کشد در همیلتون ،

و اگر شما بازی شیر یا خط در واقع چارلز Kissi – یکی دیگر از 905 دستیار سر مربی Guelph Nighthawks از همان CEBL – آن را نشان می دهد که چگونه مرتکب آن برنامه ها و لیگ ها برای کمک به توسعه و مربیان و همچنین بازیکنان با روابط به بازی در کانادا.

خوب در آنها است.

-

تاریخ گفتگو

س:

چه خاطرات خود را/افکار در Dwane کیسی تاثیر در رپتورز ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن