در اوایل نتایج آزمون نشان می دهد چند معترضان گرفتار COVID-19

آمار اولیه از coronavirus آزمون Minnesotans که شرکت در تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید نشان می دهد که تجمع جرم مم

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

آمار اولیه از coronavirus آزمون Minnesotans که شرکت در تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید نشان می دهد که تجمع جرم ممکن است منجر به افزایش COVID-19 عفونت.

بیش از 3300 نفر شرکت کننده در تظاهرات و رویدادهای اجتماعی فلوید پس از مرگ مورد آزمايش قرار coronavirus این هفته در چهار جامعه تست سایت. فلوید درگذشت در روز یادبود پس از درک چوین در آن زمان یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

نمایش نتایج: از حدود 40 درصد از coronavirus آزمایشات انجام شده در خیابان و مینیاپولیس در این هفته نشان می دهد 1.4 درصد از شرکت کنندگان که مورد آزمایش قرار گرفتند تا به حال قرارداد COVID-19. مقامات بهداشت منتظر بقیه نتایج آزمون و تشویق هر کسی که شرکت در تجمع جرم برای دریافت تست شده — بدون در نظر گرفتن علائم.

1.4 درصد مثبت نرخ کمتر از 3.7 مثبت رای از بیش از 13000 نتایج آزمون روز جمعه گزارش داد. آن است که کمتر از این زمان مدت هفت روز به طور متوسط نرخ مثبت آزمون آن نیز 3.7 درصد است.

کریس Ehresmann, دولت, وزارت بهداشت, مدیر بیماری های عفونی گفت: وجود دارد به اندازه کافی از نتایج قرعه کشی شرکت گیری در مورد تاثیر این تجمع جرم در مینه سوتا شیوع کروناویروس. او گفت: این نرخ انتظار می رود که تا حدودی پایین تر از دیگر آزمایش در مقیاس بزرگ به دلیل نبود شواهد اولیه است که بسیاری از مردم که با حضور در این تظاهرات بودند و در حال حاضر بیمار و گسترش coronavirus.

"تست ما یک بیت حق شفعه اگر شما خواهد شد" Ehresmann گفت. "این یک وضعیت متفاوت است."

مقامات بهداشتی دولت امید برای تست بیشتر شرکت کنندگان در تجمع جرم در هفته های آینده به ببینید که چگونه رویدادها را تحت تاثیر شیوع. وجود دارد دسترسی محدود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سایت در شهرهای دوقلو.

اطلاعات دیگر در مورد تست را می توان در یافت www.mn.gov/COVID/.

آخرین CORONAVIRUS اعداد

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش یکی دیگر از 25 مرگ و میر جمعه ناشی از COVID-19 و 479 بیشتر تأیید شده آزمایشگاهی از عفونت. به ارمغان می آورد که دولت در مجموع به 1,274 مرگ و میر و 29,795 موارد در سطح ایالت.

وجود دارد 25,028 بیمارانی که ام بهبود به اندازه کافی است که آنها دیگر نیازی به جدا شده است. وجود دارد 403 نفر بیمار به اندازه کافی به نیاز به مراقبت در بیمارستان با 191 در وضعیت بحرانی است.

بیست و دو نفر از کسانی که مرگ و میر گزارش شده جمعه شد و ساکنان مراقبت طولانی مدت. آنها در سن از محدوده خود 60s به خود 90s.

حدود 80 درصد از Minnesotans که مرده ام از COVID-19 شده اند ساکنان جمع مراقبت از تنظیمات مانند خانه های سالمندان زندگی کمک و مراکز توانبخشی.

کار برای کمک به مراقبت دراز مدت

Ehresmann و جان مالکوم, دولت, کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در حالی که تلفات در دراز مدت مراقبت از امکانات همچنان عمیقا مربوط به دولت است که پیشرفت در تلاش های خود برای کاهش تاثیر.

حدود 9 درصد از تسهیلات باید جدی شیوع Ehresmann گفت. بیش از نیمی از امکانات با موارد تنها یک یا دو ساکنان و یا کارکنان که آلوده می شوند.

حدود 30 درصد از امکانات گزارش شده است که یک عفونت پس از وقوع شروع کرده اند و نه تا به حال یک مورد در چهار هفته.

با کمک مینه سوتا گارد ملی بهداشت مقامات آزمایش تمام ساکنان و کارکنان در بیش از 200 امکانات. دولت و وزارت بهداشت این است که در نهایت تست بلند مدت مرکز مراقبت در دولت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب