علامت Whitehouse: نژادپرستی در امریکا از قبل موجود شرایط

معترضان که اشغال خیابان های امریکا هستند به درستی خشم بیش قتل جورج فلوید Breonna تیلور و بسیاری دیگر و مزمن خش

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

معترضان که اشغال خیابان های امریکا هستند به درستی خشم بیش قتل جورج فلوید Breonna تیلور و بسیاری دیگر و مزمن خشونت کسانی که مرگ و میر در نمونه. خشم خود را نیز نشان دهنده یکی دیگر از ضعف: متفاوت تاثیر coronavirus بحران در این کشور این جمعیت است.

به عنوان اپیدمی گسترش آن است که قتل و impoverishing سیاه مردم در outsized نرخ. این تا حدودی به دلیل نسل از تبعیض را ترک کرده اند آنها را بسیار آسیب پذیر و رو وحشتناک انتخاب: قرار دادن زندگی خود را در خط با رفتن به محل کار و یا از دست دادن معیشت خود را.

حتی قبل از همه گیر وارد تقریبا یکی دو سیاه بودند در چنین مخاطره آمیز مالی تنگه که آنها هم نمی تواند پرداخت صورتحساب ماهانه خود را و یا سقوط کوتاه اگر در مواجهه با یک ناگهانی 400 دلار هزینه با توجه به آخرین داده ها از سوی فدرال رزرو. ارزش خالص معمولی سیاه و سفید خانواده بود و فقط در یک دهم از معمولی سفید خانواده یک شکاف است که به سختی budged بیش از سه دهه گذشته.

تصور کنید که داشتن هیچ پزشکی بیمه های زندگی در یک خانه با بسیاری از مردم بیش از اتاق در یک جامعه با ناکافی خدمات عمومی آلودگی سمی و کمی مواد غذایی مغذی در خرید از راه دور. و سپس مقابله با COVID-19.

این زمینه بی عدالتی به مدت طولانی خواستار اقدام است. در حال حاضر آنها در حال رندر جامعه آمریکا خطرناکی شکننده در زمانی که وحدت این است که به شدت مورد نیاز است.

چگونه مسابقه تبدیل به یک عامل خطر پس از نزدیک در ارتباط با مردم استاندارد زندگی و حساسيت به همه گیر مرگبار? این فرایند به هیچ وجه شده است طبیعی و یا اجتناب ناپذیر است.

برای آمریکایی های سیاه و سفید, 250 سال برده داری تنها آغاز شد. از رهایی از طریق اواسط 1900s ناگفته اعداد در ایالت های جنوبی بودند بدون محاکمه اعدام سرقت از زمین و اموال خود را و یا بازداشت و به اعدام محکوم شده و فروخته شده به بیگاری — پیشرو از جرم حبس که هنوز هم در از بین می برد و بسیاری از سیاه و سفید زندگی می کند. کسانی که فرار شمالی در دو مهاجرت های بزرگ قرن 20th در بر داشت خود را از مطالعه حذف از دولت یارانه مسکن که ایجاد شده سفید طبقه متوسط و بسیاری از امروز حومه جوامع — به نقطه که در آن یک Detroit توسعه دهنده در واقع ساخته شده است یک نیم مایل طولانی بتن دیوار برای حفظ کردن همسایه, سیاه جامعه است. آنها شلوغ شد به تفکیک محله های محروم از سرمایه گذاری های عمومی و در معرض اشکال بی شمار مالی شکار از جمله زمین قرارداد از 1950s و 1960s subprime وام مسکن از اوایل 2000s و payday در وام دهندگان تهیه مالیاتی و فروشندگان خودرو از امروز.

هنگامی که یک گروه خاصی از مردم راه اندازی شده است به شکست — یک بار متمرکز نقطه ضعف همکاران آنها را با کد پستی, آموزش, سلامت, ثروت و ویژگی های دیگر تبعیض فراگیر می شود و به صورت خودکار. "کوررنگ" سیاست حذف آنها پلیس مشخصات آنها اجتناب کارفرمایان آنها اعتباری الگوریتم های آنها را رد می کنند اما همه اطمینان دائمی دولت نا امنی است.

Coronavirus ساخته شده است که نا امنی حتی کشنده تر است. ملی اطلاعات ناقص هستند بنابراین در سراسر کشور تعمیم آنها دشوار است. که گفت: تجزیه و تحلیل توسط شهرستان و گروه سنی و در شهرهای خاص, نشان می دهد که این بیماری هدف قرار دادن مردم سیاه و سفید بسیار سخت تر است. سیاه, مزایای مدیکر برای مثال در بیمارستان بستری شده است در یک نرخ تقریبا چهار بار که از سفید ذینفع با توجه به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. شهر نیویورک که به عنوان از اواسط ماه ژوئن به خود اختصاص داده برای تقریبا یک پنجم از ثبت متحده COVID-19 مرگ و میر گزارش می دهد که سیاه پوست و لاتین ساکنان در حال نابودی در سن-تنظیم نرخ حداقل دو بار که از همتایان سفید. روند مشابه پدید آمده در شیکاگو و لس آنجلس.

سیاه, کارگران نقش در بازار کار ارائه شده اند آنها را به خصوص در معرض — بخشی از آنچه Dr. Anthony Fauci این کشور بالا بیماری های عفونی, متخصص است به نام "double whammy" از شرایط بهداشتی اساسی و مربوط به کار خطرات. آنها اشغال یک outsized سهم (بیش از 15%) در معرض خطر "خط مقدم" مشاغل مانند رانندگان اتوبوس های مواد غذایی-فروشگاه تحویلدار و خانه بهداشت مشاوران. آنها همچنین کمتر احتمال زیاد قادر به کار از خانه بیشتر احتمال دارد به تکیه بر حمل و نقل عمومی و بیشتر احتمال دارد به کار گرفته شود در سخت ضربه صنایع خدماتی مانند هتل ها و رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی.

در همان زمان بسیاری از آمریکایی های سیاه و سفید شده اند در میان گذشته به بهره مندی از فدرال کمک های اولیه — اگر آنها بهره برده و در همه. سرویس درآمد داخلی توزیع امداد چک 1200 $در هر فرد بالغ و 500 دلار در هر کودک است, اما تلاش برای پیگیری کردن میلیون ها نفر از افرادی که درآمد بیش از حد کمی به اظهارنامه مالیاتی یا که فاقد حساب های بانکی — گروه هستند که هر دو به طور نامتناسبی ،

گسترده تر همه گیر است تعمیق نابرابری را ساخته اند که جوامع محروم آسیب پذیر است. کسب و کارهای محلی ممکن است هرگز بازیابی به خصوص با توجه به نحوه سخت شده است برای آنها برای دسترسی به چک حفاظت برنامه بودجه. تغییر به مدرسه آنلاین تنظیم پشت بچه ها که فاقد تجهیزات و فضای آنها نیاز به مطالعه. و افرادی که تا به حال هیچ کار رسمی برای شروع در حال سقوط و حتی بیشتر به فقر است.

چه کاری انجام دهید ؟ بیایید شروع با چیزهای ساده با هدف کاهش فوری پریشانی مردم بیشترین نیاز.

موقت گسترش فدرال مواد غذایی تمبر مزایای برای مثال می تواند یک راه عالی برای رسیدن به کسانی که مراقبت در عمل از دست رفته است از جمله unbanked و به شدت ضعیف است. اورژانس اجاره کمک می تواند کمک به مردم برای ماندن در خانه های خود پس از اخراج moratoriums پایان. بیشتر بودجه فدرال می تواند کمک به دولت های ایالتی و محلی کاهش حجم کارهای عقب افتاده از مردم درخواست اضطراری مزایای.

آن را ضروری است که افراد قادر به دسترسی به مراقبت های پزشکی دور ماندن از کار زمانی که آنها بیمار قرنطینه با خیال راحت و مراقبت از عزیزان خود. به این منظور کنگره باید طرح امداد وجوه در راه است که به تشویق دولتها به گسترش پوشش COVID-19 مربوط به هزینه های درمانی تحت مدیکید. باید آن را گسترش پرداخت بیمار و خانواده را ترک و به دهها میلیون نفر از کارگران ایالات متحده هنوز به طور کامل پوشش داده شده در بخش تقاضا است که نیاز به استخدام بیش از 500 نفر است. و دولت های ایالتی و محلی با حمایت دولت فدرال باید ارائه فضا در خوابگاه یا هتل برای افرادی که نیاز به یک مکان موقت برای خود قرنطینه یا فرار آلوده خانوار.

فوری کمک به تنهایی هر چند نمی خواهد آدرس اصلی ضعف: عمیق و بی عدالتی است که تقسیم این کشور توسط نژاد. که نیاز بسیار اساسی حساب و بسیار بلند پروازانه تر تلاش برای اصلاح بی عدالتی تاریخی.

اول بیا اساسی حقوق و آزادی.

دولت باید تعهد خود را به جمع آوری و انتشار اطلاعات مورد نیاز برای تشخیص تبعیض در هر کجا از آن مطرح می شود از جمله در اعتبار اشتغال تهیه و اعطای حق رأی دستگیری و محکومیت. آن را نیز باید تغییر جهت و دو چندان کردن تلاش های خود برای دفاع از حقوق مدنی: به عنوان مثال با اصلاح نظام عدالت کیفری بین بردن محرومیت از طریق رای دهندگان-ID قوانین و رول پالايش اجرای قوانین طراحی شده برای پایان دادن به انحصاری محله ى قوانین و نیاز ضمنی و تعصب آموزش در هر کجا که قدرت خود را گسترش می دهد.

ما نیاز به معکوس آسیب انجام می شود.

امریکا را تضعیف خود و رفاه توسط شانت مردم رنگ به پایان می رسد مرده متمرکز نقطه ضعف است. به خوبی هماهنگ شده برای درمان این می تواند شروع یک سرمایه گذاری فدرال با هدف تبدیل این کشور محروم ترین جوامع با استفاده از برنامه هایی که ثابت کرده اند موثر در بهبود سلامت آموزش عمومی ایمنی و اشتغال — و جمع آوری شواهد بیشتری است که اجازه خواهد داد که هزینه های دولت در سراسر کشور باید به سمت کارگردانی چه کار می کند. نمونه شامل افزایش دسترسی به رایگان Pre-K, گسترش آموزش و دوره های کارآموزی ارائه مشوق برای رهبری جلو گیری و ارتقاء زیرساخت ها برای بهبود انعطاف پذیری و کیفیت زندگی است. طرح هایی باید همزمان با گسترده تر اصلاحات مانند ساخت مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی در دسترس همه و کیفیت عمومی, کالج آموزش و پرورش به طور موثر رایگان برای پایین ترین درآمد دانش آموزان است.

ما باید با ضربت بزمین کوبیدن موانع است که قفل در ثروت و نابرابری.

از نسل به نسل آن را سخت به جلو اگر شما کمبود منابع آب و یک شوک کوچک اجازه دهید به تنهایی برای ارائه یک افزایش یا backstop برای فرزندان خود را. در عین حال ترکیبی از سیاست فدرال و ظریف تر تبعیض باید حذف بسیاری از مردم از رنگ از دو بخش اصلی وسایل نقلیه از ایجاد ثروت: مالکیت خانه و کارآفرینی است.

در اینجا بیش از حد وجود دارد نه تنها رفع. ساخت مسکن کم درآمد برای خرید را افزایش عرضه و کاهش قیمت ها. اتصال unbanked رایگان و یا با قیمت منصفانه حساب و به روز رسانی اعتباری گل مدل را بیشتر افراد واجد شرایط برای وام. اجرای نمایشگاه-وام قوانین و حمایت از انجمن توسعه موسسات مالی که تمرکز بر جوامع محروم می توانید اطمینان حاصل شود که مردم به اعتبار آنها واجد شرایط برای. ارائه پایین-پرداخت کمک و اجازه می دهد فدرال کوپن مسکن برای پرداخت وام مسکن می تواند کمک به مردم برای ساختن حقوق صاحبان سهام. و ارائه کارآفرینان با هدف microloans راهبری شبکه و موثر مغازه توقف برای کمک به دسترسی به اعتبار حرکت بوروکراسی و پیشنهاد برای قراردادهای دولتی می تواند کمک به آنها برای شروع و رشد کسب و کار است.

از عناصر بسیار مهم این تلاش ها باید تداوم و مراقبت از یک عزم فراگیر برای شناسایی و گسترش اقدامات است که آشکارا کمک کند. مزایای باید جریان گسترده به سیاه و سفید آمریکایی به تمام افرادی که خود را در اشتباه و پایان تبعیض و در نهایت به کل کشور اجازه می دهد بیشتر آمریکایی ها برای تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را.

بدون شک دستیابی به چنین دستور کار خواهد بود به یاد ماندنی ملی انجام است. در عین حال اگر این بحران نشان داده است هر چیزی مثبت آن است که کنگره قادر به توافق بر اقدامات بی سابقه و گرد آوردن تریلیون دلار که رو به پرتگاه است. عمیق اختلافات در جامعه آمریکا حتی بیشتر تهدید از این بیماری همه گیر است که آنها را تشدید کرده است. آنها سزاوار گرفته شود کمتر به طور جدی.

علامت Whitehouse می نویسد سرمقاله در اقتصاد جهانی و سرمایه گذاری برای بلومبرگ ، او تحت پوشش اقتصاد برای وال استریت ژورنال و به عنوان معاون رئیس دفتر در لندن است. او موسس و سردبیر Vedomosti روسیه-زبان کسب و کار روزانه است.

---



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن