انتخاب کنید تا یک کتاب خوب? Spokane County, شهرستان, کتابخانه امید برای ارائه منظقه خدمات - Mon, 01 Jun 2020 PST

از امنیت خانه خود را اسپوکن ساکنان از راه دور می تواند دسترسی به هزاران نفر از فایل های صوتی و کتاب های الکترو

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

از امنیت خانه خود را اسپوکن ساکنان از راه دور می تواند دسترسی به هزاران نفر از فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی خود را از طریق کتابخانه های عمومی.

اما برای برخی از, هیچ چیز ضربان احساس یک کتاب فیزیکی. و برای دیگران, خدمات اینترنت غیر قابل اعتماد است و یا دست نیافتنی, ساخت دیجیتال با دسترسی به یک مبارزه است.

مشتاق به ظهور خود را از قرنطینه تعطیلی کتابخانه های عمومی در Spokane County می خواهید برای ارائه به مشتریان گزینه منظقه وانت اما در حال انتظار برای رژیم صهیونیستی. جی Inslee به تصویب طرح های خود را.

اگر چه هر دو buttressed دیجیتال خود را ارائه شده در "خانه بمانند سالم" سفارش اسپوکن کتابخانه های عمومی و Spokane County Library District مشتاق به دریافت کتاب های در دست خوانندگان محلی – با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

مقامات می گویند که آنها در حال انتظار برای کتابخانه-دستورالعمل های خاص از دولت قبل از حرکت به جلو با منظقه وانت در فاز 2 از Inslee امن شروع واشنگتن بازگشایی طرح که Spokane County وارد شده در اواخر ماه گذشته.

"ما در حال champing در بیت برای بازگشت و شروع به اشتراک گذاری برخی از منابع ما با جامعه گفت:" جین بیکر مدیر ارتباطات برای Spokane County Library District.

یک سخنگوی Inslee دفتر گفته سخنگوی-نقد و بررسی در روز سه شنبه که فرماندار است "کاوش" curbside وانت دستورالعمل برای کتابخانه ها در فاز 2 اما هیچ چیز نهایی شده است.

خرده فروشی با مقایسه در حال حاضر در حال ارائه منظقه وانت.

با بیش از ده شعبه بین آنها, بخش و شهرستان, کتابخانه, سیستم های بسته شده اند و از ماه مارس. در عین حال آنها بدست خلاق ارائه راه های جدید برای برقراری ارتباط با ادبیات و ارائه خدمات است. اسپوکن کتابخانه های عمومی به عنوان مثال به طور منظم میزبان "مجازی storytime" در Facebook Live.

اما هر دو سیستم بر این باورند که آنها در حال آماده برای ارائه ،

در آن آزمایشی برنامه برای منظقه وانت اسپوکن کتابخانه های عمومی اجازه می دهد مشتریان به محل نگه دارید و بر روی یک آیتم آنلاین به طور معمول. فرد مطلع از طریق تلفن یا ایمیل هنگامی که آن را آماده و خواسته به برنامه یک زمان به آن را انتخاب کنید.

"ما در حال حاضر کارکنان و زیرساخت های اندود شده تا به منظور تسهیل این و هیجان زده به دریافت مواد در دست مشتریان ما" گفت: Amanda Donovan یک کتابخانه سخنگوی.

به Spokane County Library District امیدوار به ارائه منظقه وانت در 10 آن 11 مکان با شعبه خود را در اسپوکین ولی بازار که تنها استثنا در اوایل هفته آینده. شبیه به این شهر کتابخانه, سیستم مشتریان را جای یک آیتم در خود نگه دارد و مطلع می شود زمانی که آن را در دسترس برای وانت که می تواند انجام شود در هر زمان بین ساعت 11 صبح و 6 بعد از ظهر

بیکر گفت: شهرستان کتابخانه خدمات خواهد بود شبیه به خرده فروشی منظقه وانت عملیات که تبدیل شده اند به طور فزاینده ای آشنا در طول بیماری همه گیر.

"مواد خواهد بود صعود, بررسی با پرداخت لغزش استاپلر به بالا آورده و در یک سبد خرید" بیکر گفت:, و اضافه کرد که این روش را به حداقل رساندن یک در یک تماس.

اسپوکن کتابخانه های عمومی را منظقه وانت گزینه در دسترس خواهد بود در جنوب تپه سمت شرق Hillyard و دنباله شاخه با این سرویس احتمالا در آینده بعدا به طور موقت شاخه در NorthTown بازار و اسپوکن حمل و نقل سازمان پلازا.

اگر چه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به تازگی به روز شده دستورالعمل آن را به روشن است که coronavirus نمی کند و به راحتی از سطوح مورد بازگشت به Spokane کتابخانه های عمومی و Spokane County Library District نمی خواهد لمس توسط کارکنان برای حداقل 72 ساعت است.

کتابخانه شعب خواهد بود قادر به اجازه می دهد تا کاربران داخل در فاز 3 اما جزئیات هنوز به توان برشمرد. معلوم نیست اگر کتابخانه ها روبرو خواهد شد محدودیت های شبیه به آن تحمیل شده بر عموم کسب و کار مانند رستوران ها خواهد شد که محدود به 75 درصد ظرفیت در فاز 3 و یا سینما که باز خواهد شد در 50 درصد ظرفیت است.

در جای که هدایت اسپوکن کتابخانه های عمومی در حال حاضر برنامه ریزی های اضافی اقدامات ایمنی. کارکنان خود را ملزم به پوشیدن ماسک پلکسی گلاس نصب خواهد شد که در آن کارکنان ارتباط برقرار کردن با صفحه کلید خواهد بود پیچیده در آستین یکبار مصرف و نشانه گذاری های قرار داده خواهد شد در سراسر شعب به مناسب نشان می دهد فاصله اجتماعی.

فاز 3 به احتمال زیاد آغاز خواهد شد تا حداقل سه هفته پس از شروع فاز 2 اما مقامات هنوز مشخص معیارهای خاص برای شهرستانهای استان و یا کل کشور به جلو حرکت کند.

حضوری برنامه نویسی, لغو شده است, از طریق Aug. 31 در اسپوکن کتابخانه های عمومی با خواندن تابستان برنامه های در حال حرکت آنلاین. در شخص حوادث در Spokane County Library District لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

نه کتابخانه سیستم پذیرش بازگشت کتاب. این شهر کتابخانه سیستم هرگز به اتهام هزینه های اواخر و در حالی که county سیستم waiving هزینه های اواخر تعلق طول بسته و تمدید تاریخ با توجه به Aug. 1.

مشتاق خوانندگان نیازی به صبر کردن برای دولت اجازه می دهد تا منظقه وانت. یک پنجره کامل به کتابخانه' دیجیتال ارائه شده را می توان در وب سایت خود را spokanelibrary.org و scld.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب