آهسته شروع می شود چند خانه و وسایل رفاهی: اوایل تم در EPL راه اندازی مجدد

اولین دور از بازی های لیگ برتر راه اندازی مجدد تقریبا تکمیل شده است فقط با یک تیم و در عین حال به بازی.محدود ا

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

اولین دور از بازی های لیگ برتر راه اندازی مجدد تقریبا تکمیل شده است فقط با یک تیم و در عین حال به بازی.

محدود است و حجم نمونه, اما در اینجا برخی از تم ها به ظهور از افتتاح 11 بازی ها در انگلستان را بالا بدست آورد:

شروع کند

اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن زمان برای تماشای تقاضا روزانه بازی ها شاید فقط در حد مشاهده خود را به نیمه دوم.

هفت نفر از 11 بازی تا کنون داشته اند تساوی بدون گل در نیمه اول. در دو تا از چهار بازی اول اهداف به ثمر رساند در دقیقه 43 و دیگری در نیمه اول زمان توقف.

از 23 گل به ثمر رساند و در مجموع تنها سه آمد قبل از دقیقه 43 — و دو نفر از آنها در همان بازی هر دو گل با کریستال پالاس در بورنموث.

لیورپول مدیر Jürgen Klopp صحبت از عدم "ریتم" در تیم خود بازی و که بود که انتظار می رود با اکثر باشگاه های لیگ برتر بازی تنها در خانه آموزش مسابقات به عنوان آماده سازی برای از سرگیری.

چند خانه تسلی

به عنوان پیش بینی مزیت بازی در خانه شده است به طور جدی نهفته به دلیل بازی در حال بازی بدون هیچ گونه طرفداران.

وجود دارد تنها سه خانه برد از 11 بازی — با دو نفر از کسانی که پیروزی های آینده در برابر تیم 10 برای بخشی از مسابقه به دلیل ارسال کردن و دیگر اینکه مسجل با یک توقف زمان هدف.

پشتوانه این نظریه تا ردیف دوم قهرمانی نیز دوباره این آخر هفته وجود دارد و فقط دو برد در 12 بازی.

آلمان بوندسلیگا ممکن سنج خوب برای این کار: از 73 بازی پس از آن راه اندازی مجدد on May 16, 20 از آنها منجر به خانه برد — یا 27.3 درصد است. صفحه اصلی برنده اختصاص بیش از 40 درصد از نتایج جستجو در بوندسلیگا قبل از شکستن.

اما خانه تیم قوی تر در طول دو دور گذشته در آلمان, برنده 50 درصد از بازی ها.

چگونه بسیاری از جایگزینهای?

حکومت موقت معرفی شده در بسیاری از لیگ به تیم گزینه ساخت حداکثر پنج جایگزین در طول بازی به عنوان مخالف به سه قبل از همه گیر.

کمتر از نیمی از تیم ها را انتخاب کرده اند تا این فرصت در لیگ برتر است.

در سراسر 11 بازی 10 از 22 تیم انتخاب را به تمام پنج subs. پنج تصمیم به ایجاد چهار تغییرات.

تنها یک مدیر تصمیم گرفتند به کمتر از سه تعویض — خوزه مورینیو. از مدیر تاتنهام تنها در آورده هافبک Gedson Fernandes و Giovani Lo Celso هر دو در 70 دقیقه با وجود گفت که او "خسته مردم روی زمین است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

مورینیو تا به حال تجربه مدافعان بلژیک و توبی آلدرویرلد جوانان از رایان Sessegnon و الیور Skipp و همچنین به عنوان رکورد ثبت Tanguy Ndombele بر روی نیمکت. آنها باقی مانده استفاده نشده subs برای سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا فینالیست.

مورینیو قبلا گفت که او در برابر افزایش جایگزین در دسترس است به خاطر آن بود که پیشرفته توسط "باشگاه های قدرتمند." لیورپول و منچستر سیتی دو نفر از هر دو ساخته شده و پنج جایگزین.

در بازی صدمات

ترس از افزایش در بازی آسیب های عضلانی به دلیل کمبود زمان آماده سازی پیش از راه اندازی مجدد نیست و در عین حال بازی کردن در عمل است.

با توجه به برتر صدمات سایت که آهنگ های آسیب های پایدار در بخش بالا انگلستان وجود داشته است هفت تایید در بازی صدمات پس از راه اندازی مجدد و تنها یکی — جیمز میلنر (چپ همسترینگ) — شده است یک مشکل عضلانی.

آرسنال بوده است و بدترین ضربه با سه بازیکن — برند لنو, پابلو ماری و گرانیت جاکا — مجبور کردن زمینه از طریق آسیب در طول مسابقات در برابر منچستر سیتی و برایتون.

عنوان متمسک

لیورپول در قرعه کشی در اورتون را باز کرده است تا جذاب امکان است که لیورپول می تواند این فرصت را به پرچ خود را برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ در سال 30 در زمین اصلی خود را رقیب.

آب بندی عنوان در دفاع از قهرمان منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد در جولای 2 خواهد بود نمادین عبور از باتون لحظه.

در عین حال این می تواند اتفاق می افتد قبل از آن.

اگر لیورپول ضربه کریستال پالاس در خانه در چهارشنبه زیدان تیم خواهد پرچ عنوان اگر دوم-place شهرستان از دست می دهد و در جایگاه چهارم چلسی در روز پنج شنبه. شهرستان نیز در خانه برنلی در روز دوشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب