جو Scarborough: لری سزاوار بهتر است. بنابراین آیا امریکا است. - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

یک سیاستمدار بنابراین با وسواس صبح کابل, اخبار, نشان می دهد که او به دنبال قصاص توسط بارها و بارها به جرم اهان

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

یک سیاستمدار بنابراین با وسواس صبح کابل, اخبار, نشان می دهد که او به دنبال قصاص توسط بارها و بارها به جرم اهانت به یک زن مرده حافظه است.

دیگر نرم است-سخن گفته نیروی هوایی مهندس است که مشغول به کار در پروژه های 32 سال با هدف منحصر به فرد از حفاظت و دفاع از ایالات متحده است. 6-پا-3 ساکن فلوریدا است که هنوز هم عزاداری مرگ یک زن از دست داد 19 سال پیش. او نگه می دارد به خاطرات ارزشمند از لری Klausutis به عنوان یک مادام العمر جمهوری خواه یک کاتولیک اختصاص داده شده است که سنگ در گروه کر کلیسا و دونده مشتاق بنابراین همیشه شاد است که مردم او را به نام "Little Miss مریم آفتاب." پس از لری, مرگ, T. J. Klausutis به تنهایی بازگشت به خانه این زن و شوهر تا به حال فقط خرید در نورر فلوریدا و رو تقریبا فوری مجموعه از اینترنت تئوری های توطئه در مورد "قتل" ،

با سرعت از آن نفرت نهفته زوال یافت و جریان را با سال تا زمانی که آنها دارای عقاید به تازگی به یک لزج سونامی bilge گردند و از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 80-میلیون-قوی توییتر خوراک. من هرگز قادر به درک تهمت عجیب و غریب تثبيت با "صبح جو" اما غمگین وسواس رانده است او را به تسلیحاتی لری حافظه در تلاش برای حل و فصل برخی از ادراک شده شکایت بر علیه من. یا شاید برای منحرف کردن از 100,000 آمریکایی ها از دست داده و به یک بیماری او پس از اخراج به عنوان "یک فرد در آینده از چین است."

من شده اند از یک شکل عمومی برای بیش از 25 سال, بنابراین من توجه کمی به مکان نهفته است. T. J. and Lori خانواده هستند که مردم بی گناه در این. به فرمانده عذاب یک وطن پرست مانند T. J. منزجر کننده است اما متاسفانه جای تعجب نیست. با وجود درد او تحمل از بی اعتبار وب سایت ها و حساب های توییتر, T. J. نگه داشته و صلح او برای نزدیک به دو دهه تا قوی ترین مرد روی زمین شروع به تهمت و افترا همسرش, نام خوب.

شاید دانستن این که یک درخواست به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را در گوش ناشنوا سقوط, T. J. رسیده به تنها کسی که تا به حال قدرت برای محافظت از خود مرحوم همسر اعتبار بخشی در روزانه حملات از رئیس جمهور. در یک دلخراش نامه به توییتر اجرایی جک دورسی لری ایم نوشت:

"من سوگواری همسر من هر روز پس از درگذشت او. من سعی کردم به افتخار او حافظه و ازدواج ما. به عنوان شوهر من احساس می کنم که یکی از تعهدات زناشویی است که برای محافظت از حافظه خود را به عنوان من می خواهم که محافظت او در زندگی است. شده است وجود دارد یک رگبار گلوله ثابت, دروغ, نیمه حقایق کنایه و تئوری های توطئه از آنجا به بعد او درگذشت. از آنجا که این, من در تلاش برای حرکت به جلو با زندگی من است."

به عنوان T. J. سبک او در تلاش برای جلب توجه است. برای او آن نامه خصوصی برای کمک به مقابله با او خصوصی و اندوه و غم و اندوه. T. J. نمی خواهم این برای تبدیل شدن به یک منظره. همه از او پرسید: توییتر را برای همسر او هنوز سوگوار بود و مشابه آن را انجام داده است و در بسیاری از مواقع قبل از: حذف توهین آمیز توییتهایی.

"من از شما درخواست برای دخالت در این مثال به این دلیل که رئیس جمهور ایالات متحده گرفته شده است چیزی که به او تعلق ندارد – حافظه من مرده و انحرافی در آن برای درک سیاسی به دست آورید."

پس از لری عبور, T. J. به من گفت که او تا به حال سمت چپ کار خود را در یک بانک به کار ما Okaloosa County کنگره دفتر چرا که او می خواست به بازگشت به کشور او را بسیار دوست داشت. هیچ جایی بهتر برای انجام این کار در یک دفتر منطقه کمک ترکیبات مقابله با دولت فدرال است.

من باور لری فداکارانه چشم انداز آمریکا ثابت خواهد کرد که قوی تر از مغلوب ساختن پیشی جستن. لری وارد خدمات عمومی برای کمک به دیگران; مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است و زمان دوباره که او دارای موقعیت خود را برای به دست آوردن ستایش و ذخیره کردن توجه رسانه ها حتی اگر در این مرحله خانواده و دشنامها یک زن خوب در این فرآیند است.

"همسر من سزاوار بهتر" T. J. نوشت: به دورسی. بنابراین بیش از حد می کند ملت T. J. Klausutis با افتخار خدمت می کند.

جو Scarborough کابلی آمریکایی است اخبار میزبان و سابق کنگره از ایالت فلوریدا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن