موسیقی خیابانی هفته کاری, موفق, مجازی کمپین - Tue, 17 Jun 2020 PST

با وجود محدودیت های حرکت buskers خاموش اسپوکن گوشه و کنار خیابان و به Facebook, تغذیه, موسیقی خیابانی در هفته

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

با وجود محدودیت های حرکت buskers خاموش اسپوکن گوشه و کنار خیابان و به Facebook, تغذیه, موسیقی خیابانی در هفته بنیانگذار داگ کلارک می گوید کمک های مالی ماند قوی در طول این سال های مجازی رویداد.

به طور معمول, موسیقی خیابانی در هفته به معنی ده ها تن از نوازندگان کمدین و هنرمندان نمایشی برای تغییر یدکی در سراسر مرکز شهر Spokane, حلقه گل در منطقه و در مرکز شهر کار د لین در هفته دوم ماه ژوئن است. این dimes و دلار جمع آوری شده در این رویداد را امضا قرمز سطل رفتن به برداشت دوم منطقه ای بانک مواد غذایی است که می گوید این می تواند به ارائه پنج وعده های غذایی به کسانی که در نیاز برای هر دلار اهدا کرد.

در این سال با توجه به COVID-19 رویداد آنلاین نقل مکان کرد. کلارک گفت: در ابتدا او نگران بود در مورد مشارکت در انتخابات – آن را آسان به اندازه کافی برای اجرا به پست کار خود را در Facebook, اما او نگران این به معنی کمتر کمک های مالی. اما در پایان این رویداد مجازی, Clark بود "ضعف" با اسپوکن تعهد به علت.

همانطور که از دوشنبه, Clark گفت: کمک های مالی از ژوئن 8-12 بالغ بر بیش از $27,000. جمع آوری شده از طریق یک لینک در کنار هر مجازی busker را Facebook تصویری که شکل می آید بسیار نزدیک به $29,000 مطرح شده در طول سال گذشته در شخص رویداد.

"من شک و تردید بود برای شروع شاید به این دلیل که من فقط یک ادم ساده و احمق" گفت: Clark نوشت که یک ستون در, سخنگوی-بررسی 34 سال قبل از بازنشستگی در سال 2017. "اما من کاملا درست دمیده دور با آمار و ارقام ما شاهد در حال حاضر."

بسیاری از دیرین موسیقی خیابانی هفته شرکت کنندگان در بازگشت مجازی برای اجرای برنامه در این سال از جمله کری ایر ، و خانواده اش گروه مشترک چندین اجرای برنامه در طول هفته این برنامه شامل همه چیز از نیواورلئان zydeco به یک والس. چهره های جدید پیوست و تلاش بیش از حد از جمله میانه ارکستر مدرسه, معلم, هدر, Montgomery که تبدیل یک آهنگ-یک-روز قرنطینه چالش به بخشی از تلاش برای جمع آوری اعانه.

دربندی کردن رویداد مجازی بود عملکرد اسپوکن خود Myles Kennedy که به دست آورد بیش از 100,000 نمایش بیش از آخر هفته. کندی یک مید دبیرستان فارغ التحصیل شد و یک استاد گیتار در اسپوکن می افتد کالج و خواننده گروه برای اسپوکن گروه میفیلد که فرود یک معامله با Epic Records در سال 1996. پس از میفیلد چهار منحل در سال 2002 کندی رفت برای پیوستن به گروه راک Alter Bridge. او همچنین سوابق و تورهای با Guns N' Roses گیتاریست بریده بریده.

کتی Hedgcock معاون رئیس جمهور از انسان دوستی برای برداشت دوم گفت: در حالی که بانک مواد غذایی همواره کمک مالی آنلاین لینک های موجود در سال جاری مجازی موسیقی خیابانی در هفته منجر به یک انفجار در آنلاین کمک های مالی. با برداشت دوم گزارش به 50 درصد افزایش در تقاضا در طول coronavirus همه گیر Hedgcock گفت: "باور نکردنی سخاوت" از اسپوکن جامعه آمد و در یک زمان بحرانی برای کمک به پر کردن شکاف در پوشش خود.

پس از افتتاحیه موسیقی خیابانی هفته در سال 2002 این رویداد مطرح شده $265,000 – پول به اندازه کافی برای پوشش 1.3 میلیون وعده های غذایی از طریق برداشت دوم, Clark گفت. او در انتظار بازگشت به خیابان های اسپوکن در تابستان 2021 اگر همه می رود با توجه به طرح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب