انتاریو وزیر ورزش می گوید: لامپ کم مصرف صحبت کردن در مورد همیلتون -- Burlington hub

انتاریو, ورزش, وزیر لیزا مک لود می گوید: لامپ کم مصرف مورد بحث و بررسی همیلتون و Burlington, Ont. به عنوان پتا

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

انتاریو, ورزش, وزیر لیزا مک لود می گوید: لامپ کم مصرف مورد بحث و بررسی همیلتون و Burlington, Ont. به عنوان پتانسیل hub شهرستانها.

MacLeod به خبرنگاران گفت: روز شنبه که در لیگ بحث و گفتگو با دولت انتاریو آن با اشاره به دو منطقه جنوب انتاریو و شهرستانها به عنوان هاب ممکن است برای یک سال 2020 فصل است.

"مطلقا" او گفت:. "آنها مورد بحث احتمالا رفتن به همیلتون و یا Burlington منطقه و من فکر نمی کنم هر گزینه را از روی میز."

این '20 لامپ کم مصرف به طور منظم فصل باقی مانده در هوا با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. کمیسر سفت Ambrosie گفت: اولین مبارزات انتخاباتی آغاز خواهد شد که در اوایل ماه سپتامبر است اما همچنین اضافه شده یک لغو فصل باقی مانده است.

"ما در حال حاضر مشغول به کار با آنها" MacLeod گفت. "همانطور که می دانید قابل توجهی دارند درخواست مالی با دولت فدرال و در هفته گذشته تمام ورزشی وزیران در سراسر کشور که CFL تیم ملاقات کرد تا ببینید که چگونه ما می تواند بهترین پشتیبانی لامپ کم مصرف."

در آوریل لامپ کم مصرف خواست دولت فدرال تا 150 میلیون دلار در کمک های مالی با توجه به همه گیر. این طرح شامل سه مرحله است: $30 میلیون بلافاصله برای مدیریت تاثیر coronavirus شیوع بیماری تا به حال در لیگ کسب و کار; کمک های اضافی به صورت مختصر از فصل به طور منظم و به یکی دیگر از $120 میلیون در صورت از دست 2020 مبارزات انتخاباتی.

رجینا بود که میله میله به مرحله در این سال خاکستری در جام حذفی بازی خواهد شد اما به جای نگه داشتن 2022 مسابقه. همیلتون برگزار خواهد شد 2021 بازی.

"بدیهی است که انتاریو بسیار هیجان زده به میزبان خاکستری در جام حذفی در سال آینده" گفت: MacLeod.

"بنابراین ما می خواهم به انجام همه چیز ما می تواند احتمالا به پس از آن قابل دوام و که شامل داشتن یک گفتگو با ما فدرال همتایان در مورد چگونه به انجام این کار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب