پیروزی دیگر می افتد به Brad Keselowski دامان در لحظات پایانی - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

بریستول, Tenn. – Brad Keselowski جدید خدمه و مبارزه برای یک قرارداد جدید در تیم Penske. اعتماد به نفس خود را ه

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

بریستول, Tenn. – Brad Keselowski جدید خدمه و مبارزه برای یک قرارداد جدید در تیم Penske. اعتماد به نفس خود را هنوز هم دست نخورده و او را متقاعد او می تواند رقابت برای قهرمانی در این سال است.

بودن در جای مناسب در زمان مناسب کمک می کند.

Keselowski خود را به ارث برده دومین پیروزی در یک هفته زمانی که رهبران سقوط کرد و در مقابل او با یک دامان باقی مانده یکشنبه در Bristol Motor Speedway. او برنده Coca-Cola 600 هفت شب پیش در شارلوت موتور جاده سریع السیر زمانی که یک احتیاط با دو دور مانده به او کمک کرد تا رسیدن به پیروزی ،

"من احساس می کردم در لاس وگاس" Keselowski گفت: در مورد بریستول برنده شوید. "من از داشتن بد دست به یک خانه کامل سریع واقعی است."

پیروزی کاهش یافته است به Keselowski دامان هنگام تعقیب الیوت و جوی afton wagner برخورد آنها به عنوان مسابقه برای پیروزی. Keselowski سوم شد و با رقص و روشن باقی مانده که فرصت افتتاح شد. Afton wagner پاک الیوت برای سرب با سه تا رفتن اما الیوت stalked او در حالی که به دنبال دومین پیروزی در سه روز.

آنها از تماس سوم و چهارم به نوبه خود و در حالیکه به دیوار به عنوان Keselowski تضعیف گذشته است. او تا به حال فقط یک سفر در اطراف 0.533 مایل بتن صحنه یا میدان گاوبازی به پیروزی.

"ما در موقعیت و قادر به حمله به زمانی که آن را شمارش" Keselowski گفت. "جوی و تعقیب کردم و با هم وجود دارد. من نمی دانم آنچه را که همه از آن ناشی می شود اما ما فقط در موقعیت به اعتصاب و در اینجا ما در پیروزی خط."

Keselowski امیدوار به تمدید با تیم Penske برنده 600 زمانی که یک احتیاط با دو تا رفتن ربوده پیروزی از الیوت. Keselowski به ارث برده شود زمانی که الیوت بازمی گردد.

Keselowski برگزار شد که پیروزی در الیوت هزینه و در حال حاضر اولین راننده به برنده چندین مسابقه در پنج جام حوادث پس از نسکار از سر گرفته مارس 17.

"چیزهای زیادی وجود دارد که در جهان من فقط خدا را شکر من به عنوان یک راننده خودرو مسابقه ای و انجام این کار" Keselowski گفت: پس از دادن فورد سوم آن پیروزی در پنج مسابقه.

Afton wagner به پایان رسید 21 و الیوت شد 22.

Afton wagner خیره الیوت را به عنوان دو صعود از اتومبیل های خود را, اما الیوت نگاه هرگز خود را در جهت. پس از afton wagner تا به حال بازیابی خود اجباری ماسک صورت او نزدیک الیوت برای یک مکالمه کوتاه.

"او غرق من" afton wagner گفت. "یک عذرخواهی ساده ... یک مرد و می گویند:" من بد است.' من تا به حال به زور عذرخواهی که به من فقط کودکانه است."

الیوت را سرزنش پس از بحث.

"Awww فقط رفتن برای پیروزی" الیوت گفت. "من قطعا را سرزنش می کنند. من فقط رو شل کردم و به او."

Clint Bowyer دوم شد و خود را برای بهترین پایان در یک سال و یک 1-2 پایان فورد و تاسف چگونه ساکت و آرام بود پس از نسکار پنجم رویداد بدون فن. آهنگ ساخته شده است مانند یک میدان جنگ به عنوان "بزرگ گذشته کولوسئوم" و می تواند نگه دارید در مورد 140,000 تماشاگران.

"آن شروع به من خسته" Bowyer گفت. "ما در حال دیدن مسابقه ای دیگر رفتن با طرفداران در می ایستد و یک محل مانند بریستول, این اولین بار من واقعا احساس مانند" انسان از آن خالی است.' شما می توانید احساس پرنیان."

سکوت بود و قابل توجه ترین پس از الیوت و afton wagner خود را به حال حادثه است.

"این محل شده اند ایستاده در پایان فوران" Bowyer گفت. "در حال حاضر آن را فقط مانند 'اجازه دهید به خانه بروم.' من آماده هستم برای طرفداران است."

هفت بار قهرمان نسکار Jimmie Johnson سوم شد و در یک شورلت و یک بار دیگر نشان داد او را به خوراکی خود را 104-مسابقه دست خط. جانسون led دور در نسکار مسابقه اول پس از 10 روز تعطیلی از coronavirus همه گیر و دوم شد و در کوکا کولا 600 قبل از پایان رد صلاحیت شد برای عدم بازرسی.

Kyle Busch و اریک جونز گرد کردن به بالا و پنج در یک جفت از تویوتا برای Joe Gibbs Racing. دنی Hamlin دیگر JGR راننده به نظر می رسید آماده برای برنده شدن تا یک شوربا ماشین مسدود آهنگ Hamlin رفت و بیش از حد بالا را تصویب و afton wagner و الیوت فشرده گذشته است.

Hamlin سپس غرق برای 17th احتیاط از مسابقه. آن را راه اندازی نهایی پنج دامان دنباله.

"آنقدر ضرب و شتم و کوبیدن" Keselowski گفت. "ما تمام شده است cooped در خانه های ما بیش از حد طولانی است. همه دیوانه است در همه."

رایان Blaney تا به حال یک ماشین قوی اولیه و چراغ 60 دور اما سقوط کرد در حالی که تعقیب هم تیمی Keselowski برای سرب در مرحله دوم. Blaney به نظر می رسید به دریافت بیش از حد بالا در مسیر جابجا شدم به دیوار و پس از آن ضربه Ty Dillon.

Blaney رفت و به بریستول آینده back-to-back مقام سوم پس از اتمام اما زخم تا آخر.

"من فکر نمی کنم من که بالا و ناگهان همه از یک ضربه نرم و صاف کردن نقطه" Blaney گفت. "من فکر می کردم ما برای رفتن به OK و سپس ما رو نابود حدود شش ثانیه بعد. که فقط بریستول."

آن را یکی دیگر از خشن مسابقه برای ریکی Stenhouse جونیور که در بازگشت از سه فقیر پس از اتمام با یک چهارم جای پنج شنبه شب در شارلوت. او در حال اجرا بود آبرومندانه در پایان این مرحله تا زمانی که تماس از جانسون باعث چند تصادف ماشین و زدم چهار رانندگان Stenhouse شامل خارج از مسابقه است.

"ما فقط سقوط کرد" گفت: Stenhouse که غرق در اولین دامان نسکار مسابقه اول بازگشت. "این یک بد شانسی است. من احساس می کردم که ما تا به حال واقعا خوب شات در مسابقه آنها را برای پیروزی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن