که در آن ما می توانید به شنا کردن در طول یک بیماری همه گیر تابستان ؟ در اینجا چه چیزی باز

به عنوان این تابستان گرم ما می خواهید بدانید که: که در آن ما می توانید بروید شنا ؟ حتی اگر بسیاری از — اگر نه

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

به عنوان این تابستان گرم ما می خواهید بدانید که: که در آن ما می توانید بروید شنا ؟

حتی اگر بسیاری از — اگر نه همه — محلی شهرداری استخرهای بسته برای تابستان با توجه به همه گیر وجود دارد گزینه های دیگر.

این گزینه می تواند تغییر در این مایع وضعیت پس از بررسی در اینجا برای به روز رسانی و یا اضافه کردن یک نظر در مورد یک مکان شما می دانید که در آن ما می توانیم یک چلپ چلوپ.

همچنین, شما ممکن است متوجه است که بسیاری از سواحل که در حال باز کردن این تابستان را غریق. نجات غریق آموزش دشوار است در این زمان یک شهرستان رمزی سخنگو گفت: از آنجا که مردم باید در مجاورت نزدیک بود و آنها نمی توانند پوشیدن ماسک.

ایمن ماندن در خارج وجود دارد.

استخر

YMCA در خرس سفید دریاچه و همچنین Y محل در شورویو هر دو دارای استخر در فضای باز و دوباره باز خواهد شد در ژوئن 22. عضویت مورد نیاز است. دیگر YMCAs ارائه استخرهای سرپوشیده از جمله وودبری که باز می شود 16 ژوئن. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از Y وب سایت. عمر همچنین دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز برای اعضای آن است.

شهرستان داکوتای

سواحل: Dakota شهرستان دارای سواحل شنی در دو از آن پارک. یکی از آنها دریاچه Byllesby ساحل توپ در حال سقوط است بسته می شود با توجه به آنچه قبلا برنامه ریزی پروژه های بهبود. دیگر Schulze ساحل در لبنان تپه های منطقه ای پارک در Eagan است که در حال حاضر بسته به علت COVID-19. اما در ژوئن 12, شهرستان اعلام کرد در آن Facebook صفحه است که "شهرستان کارکنان در حال کار بر روی ارزیابی چگونه این ساحل می توانید دوباره باز با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. در این زمان وجود ندارد تاریخ در دسترس برای دوباره باز کردن. ما بخواهید و با تشکر از شما برای ادامه صبر و شکیبایی ما به عنوان حرکت دوباره باز محبوب پارک عمومی امکانات و تسهیلات در طول این زمان."

دره اپل: استخر بسته هستند اما چلپ چلوپ پد در کلی پارک 6855 Fortino سنت است انتظار می رود به زودی باز. بررسی برای به روز رسانی در وب سایت شهر.

Burnsville: Burnsville شیرها زمین بازی و چلپ چلوپ پد در حال حاضر باز در صخره مرداب پارک 40 هکتار پارک با دسترسی به مینه سوتا دره پناهگاه حیات وحش. چلپ چلوپ پد باز است و روزانه از ساعت 9 صبح تا 9 بعد از ظهر از طریق سوم آخر هفته در ماه سپتامبر آب و هوا اجازه.

Rosemount: Rosemount چلپ چلوپ پد در پارک مرکزی 2893 145 سنت W. باز در 10 ژوئن در دسترس است و از 9 صبح تا 9 بعد از ظهر پارک مرکزی حمام و سرویس بهداشتی نیز باز است. شهر می پرسد بازدید به عمل اجتماعی فاصله شستن دست قبل و بعد از بازی و در خانه بمانند وقتی کسی در خانواده خود بیمار است.

St. Paul

پارک آبی: بزرگ آب رودخانه پارک بسته است, همراه با, همراه با دیگر سنت پل پارک ها و تفریح و ساختمان و تاسیسات و مراکز اجتماعی.شهر می گوید که "ما همچنان به نظارت بر وضعیت اما ما انتظار داریم آنها را به باقی می ماند بسته حداقل تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز است."

استخر در فضای باز: شهر آزاد آبزی گزینه — Como پارک منطقه ای و پارک کوهستانی مرکز آبزیان — باز خواهد شد در این تابستان. چرا که نه ؟ شهر توضیح می دهد که در وب سایت آن: "توانایی با خیال راحت کار ما, هوای آزاد, استخر نیاز به دقیق استخدام و نجات غریق آموزش فرایند است که نیاز به شروع به در اوایل ماه مارس موفق باشد. علاوه بر این ما مدل سرویس نمی کند و به راحتی به ما اجازه می دهد برای شروع و توقف خدمات باید 'ایمن ماندن منگنز' صفحة تعیین شده توسط ایالت مینه سوتا در نوسان است در طول تابستان."

چلپ چلوپ پد: "چلپ چلوپ پد باقی خواهد ماند تا زمانی که بیشتر بهداشت عمومی ارشاد موجود است و آن تعیین می شود می توان آنها را با خیال راحت روشن" شهرستان می گوید.

گزینه های دیگر: قبلا در این شهر گفت که "ما در حال بررسی راه های دیگر برای ما ساکنان را با خیال سرد و خاموش است." در 12 ژوئن یک پارک ها و تفریح سخنگوی گفت که "ما در حال بررسی آخرین ارشاد از ایالت مینه سوتا مرتبط با خنک کننده های اضافی گزینه های. تصمیم گیری هنوز در انتظار است." بازدید Stpaul.gov/parks-covid19 برای به روز رسانی.

شهرستان رمزی

پارک آبی: Battle Creek فواره های شهرستان پارک آبی در بتل کریک پارک منطقه ای در مپلوود بسته است برای تابستان.

سواحل: شهرستان سواحل نیز بسته شد — در حال حاضر است. "پارک ها و تفریح کارکنان در حال همکاری نزدیک با سلامت عمومی کارکنان می گوید:" یک county سخنگوی. "ما در حال نظارت بر وضعیت و امید به باز کردن سواحل به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم." این بسته تاثیر می گذارد هر دو به طور معمول محافظت شنا در سواحل و همچنین به عنوان شهرستان unguarded سواحل است. بررسی برای به روز رسانی در شهرستان رمزی ،

مینیاپولیس

سواحل: این شهر 12 سواحل در حال باز کردن در به طور منظم پارک ساعت از 6 صبح تا 10 p. m. روزانه. هیچ نجات دهنده خدمات ارائه شده است. نشانه ها (در چندین زبان) هستند که ارسال شده برای اطلاع رسانی به ساحل بازدید کننده ای که نجات غریق در وظیفه و تشویق اجتماعی فاصله و پس از COVID-19 دستورالعمل از مینه سوتا وزارت بهداشت. شنا شناور در حال نصب ژوئن 13 در تمام سواحل چشمه های آب آشامیدنی بسته باقی می ماند; لطفا آوردن یک بطری آب. توالت های قابل حمل در دسترس هستند در تمام ساحل, مکان, جز سرو دریاچه جنوبی.

آبزی امکانات: ودینگ استخرهای waterparks و وبر استخر طبیعی در حال تمام بسته در این تابستان. در وب سایت خود شهر توضیح می دهد: "سطح عمومی جماعت است که طول می کشد محل در آبزی امکانات و سطح کارکنان مورد نیاز برای کار با این امکانات محدود کردن امکانات برای باز کردن و مدیریت این امکانات با خیال راحت در این تابستان."

Washington County

سواحل: Washington شهرستان شنا سواحل در پارک دریایی رزرو مربع دریاچه پارک و نقطه داگلاس پارک باز هستند از طریق سپتامبر. 7 (روز کارگر) با هیچ غریق در وظیفه برای این فصل است. "هنگامی که با استفاده از ساحل" این شهرستان به تازگی در آن نوشته شده Facebook صفحه "لطفا دنبال تمام ساحل قوانین اجتماعی حفظ فاصله خودداری از گروه تجمعات و توصیه دستشویی/تغییر اتاق باز نیست اما ماهواره توالت در دسترس خواهد بود." اطلاعات بیشتر در بخش وب سایت.

برکه: این برکه شنا در دریاچه پارک علم و رزرو باز خواهد شد در این فصل در بخشی به دلیل آن خواهد بود دشوار است برای کاربران برای حفظ مناسب اجتماعی فاصله در شنا, استخر, Washington County, مقامات می گویند که.

Minnesota State Parks: همانطور که از ژوئن 10, مینه سوتا امور خارجه پارک سواحل و استخر استخر بسته باقی می ماند.

ویسکانسین

سواحل: واقع فقط در طول مرز در ویسکانسین, عمومی شنا, ساحل, باز است لیک فرانت پارک در سنت کریکس رودخانه در مرکز شهر هادسون. بنابراین محلی رستوران ها و مغازه ها. این پارک واقع در 505 1 سنت در هادسون حدود 17 کیلومتر از سنت پل.

شنا, ساحل, در , Willow River State Park, 1034 شرکت. Hwy یک هادسون باز است اما این پارک موضوع به ظرفیت محدود اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. وضعیت خود را بررسی کنید قبل از رانندگی کردن. اطلاعات دیگر در سایت برای ویسکانسین وزارت منابع طبیعی.

سه رودخانه پارک های منطقه

استخر: شنا استخر در پارک علم و نهر, رزرو در افرا گراو و Lake Minnetonka پارک منطقه ای در Minnetrista باز خواهد شد در تاریخ 26 ژوئن (اجتماعی فاصله دستورالعمل) — $18 فصل عبور مچبند می تواند خریداری آنلاین (مورد نیاز برای سنین 1 و بالاتر). این استخر شنا ویژگی های سواحل شنی و فیلتر کلر آب است. نیز وجود دارد بزرگ, ساحل, چتر برای سایه.

بلومینگتون

ساحل: بوش ساحل دریاچه واقع در 9140 E. بوش Lake Rd. باز در ژوئن 12. هیچ غریق امتیاز ایستاده و یا داخل دستشویی. لطفا تمرین های اجتماعی فاصله. اگر شما در آب لطفا با پوشیدن یک ماسک صورت اگر اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست. کاربران تشویق می شوند تا خود را آب برای نوشیدن به عنوان وجود خواهد داشت بدون آب در حال اجرا. توالت های قابل حمل ارائه خواهد شد. بوش در ساحل دریاچه باز خواهد شد از طلوع آفتاب به 10 p. m. در هر روز. پذیرش رایگان است. اطلاعات بیشتر در وب سایت شهر.

چلپ چلوپ پد: چلپ چلوپ پد در Cedarcrest پارک 8700 بلومینگتون Ave. S. باز خواهد شد هنگامی که ملایمت را برنامه ریزی تعمیرات و تکمیل شده است.

بلومینگتون خانواده آبزی سنتر: بسته به فصل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن