روزی DiManno: افرا برگها بازگشت به یخ با یک ورق تمیز پیروزی ... و خیلی از چپ به اثبات

این یک سال خیلی خوبی.این یک maddeningly متوسط سال برای افرا برگها با وجود برخی پر زرق و برق دستاوردهای فردی با

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

این یک سال خیلی خوبی.

این یک maddeningly متوسط سال برای افرا برگها با وجود برخی پر زرق و برق دستاوردهای فردی با مربیگری آشفتگی و کشت از صدمات و تخت از اجرای ضعیف.

پس از پمپاژ.

مهم نیست دیگر. همه که مهم است این است آنچه که به طور مستقیم جلوتر در سمت دیگر این تیم را یکی و تنها نمایشگاه بازی برابر مونترال در پنج شنبه شب — 4-2 کار انجام می شود — در خزنده خالی Scotiabank عرصه است. اولین بار یک جن به ضرب گلوله کشته شد با قصد واقعی توسط برگها پس از لبه خلیج تمپا در مارس 10. آنها بازی های برگزار شده از سال در سرعت ایجاد شده برگها می توانست پایان فصل به طور منظم با 95 امتیاز — یک دومین سال متوالی از کاهش یک تیم تراوش با استعداد و مهارت است.

یک عمر و جهانی همه گیر پیش. چیدن با دقت از طریق خرابه COVID-19, محدود منتشر شده در داخل و خارج از خود را hub حباب acclimating به دنیای جدید عجیب و غریب از پایین-کشش هاکی.

فقط بازی — و یا فقط از تلویزیون حذف است که همه طرفداران مجاز — است مرهم برای محروم روح. اگر هیچ چیز دیگری, چهار-ماه کردند ممکن است سودمند برای برگها و آرامش و شفا را قادر می سازد فیزیکی و روانی تنظیم مجدد بالقوه برای مقابله با آنچه بوستون براد Marchand پیش بینی کرده است خواهد بود "درهم و برهم هاکی" در سراسر هیئت مدیره. همچنین زمان برای از بین بردن angsty با کیفیت است که مشخص می شود بسیاری از برگها' بازی پس از اکتبر گذشته coalescing در اطراف سیستم های که مربی شلدون Keefe است ساختگی.

بیشتر razzle از خیره در شنبه tuneup اگر چه کنسرو جمعیت سر و صدا نبود در نیمه راه آزار دهنده است. اگر عجیب و غریب. نه به عنوان عجیب و غریب به عنوان تماشای حبس تعیین شده تیم در خانه در حال ظهور از تورنتو اتاق پانسمان. پس از آن در lovely همبستگی بازیکنان ایستاده بود و شانه به شانه روی خطوط آبی در طول سرودهای ملی. حتی عجیب و غریبتر که در خلوت پیست بود Jumbotron ادای احترام به ادی کلبه ای که گذشت در آخر هفته. سرگرم کننده سزاوار یک زندگی ایستاده O.

بازیکنان صدای روشن بود به عنوان یک زنگ اگر چه وام خودی صمیمیت به یک امر است که resounded با خالص برای تلفن های موبایل از هاکی.

"در طول سرود احتمالا لحظه ای که در آن برای من (آن) بیشتر قابل توجه" Keefe گفت: پس از بازی گفت: "واقعیت این است که هیچ طرفداران در حضور ... من فکر می کردم هنگامی که جن کاهش یافته و حداقل از دیدگاه من آن را واقعا فقط احساس مانند هاکی و شما واقعا متوجه این زیادی."

از آن شده است از طریق هفته و ماه یک دوره آرام تفکر البته ورزشکاران حرفه ای نیست به خصوص انعکاسی. آنها عمل گرا اندازه گیری خود را واجد fides با اعدام است. و برگها اعدام خوبی در uptempo scrimmages را از طریق فاز 3. اما که بیش از حد باید کنار بگذارند چرا که این به معنای کم است.

از رها کردن از جن, سرعت, شد, شگفت آور, پر جنب و جوش برگها به ویژه در seguing سادگی از عمل داد و بیداد به بازی-چهره هاکی.

هیچ قحط و غلا از شک برای این برگها اگر نه در خلوتگاه درونی خود را در اتاق قفل است. این دسته هنوز به اثبات آنها می توانید برنده بازی حذفی اگر چه ما نمی خواهد فاش حماسه شکست های گذشته است. اما اگر تا کنون یک تیم تا به حال چیزی برای اثبات پر شده با پر تلالو قطعات آن است. همچنین هیچ چیز کوچک unclipped از دسته سه تایی که اغلب خفه بازیکنان تحت مایک Babcock را شلاق است.

"هدف stuff — استعداد سطح گروه — هرگز در سوال" جنرال موتورز Kyle Dubas گفت: روز دیگر. "آن بوده است بلوغ و طرز فکر گروهی که ما می دانیم که ما باید به برخی از گام های در."

بله Dubas توافق gobs به اثبات و گاهی شکننده ذهنیت به حفاری در برابر به خصوص خود پایان فاصله-شتاب کردن دفاع. "ریشه و علت این مسئله این است که ما طرز فکر. تبدیل شدن به یک تیم است که واقعا ارزش ما چگونه در حال انجام دفاعی. هنگامی که ما می گویند که این یک طرز فکر است و نه یک مجموعه مهارت چیز در دفاعی در کنار این که ما نشان داده ایم در بازی های مختلف و متفاوت امتداد است که ما می تواند بسیار خوب دفاعی تیم است.

"من فکر می کنم بازیکنان در حال حاضر آنها زندگی کرده ام در این فصل فراز و نشیب آن است. آنها متوجه آنچه که آنها باید انجام دهید برای دیدن استعداد خود را رسیدن به پتانسیل خود را در شرایط برنده شدن و از دست دادن و ساخت اجرا می شود طولانی در پلی آف. بازیکنان می دانند شک و تردید است که بر روی آنها, آیا آن را از رسانه ها و یا از تیم های دیگر. آنها می دانند که آنچه آنها را به اثبات برسانند." که آنها مورد بحث داخلی interminably. "آنها را تصدیق این نشانه خوبی است. آنها نه منفی در مورد آن. آنها ناراحت نیست که مردم می گویند که در مورد آنها."

بنابراین اعتبار است که ادعا اعتماد به نفس در این لحظه این بازی ها. در بی سابقه محیط زیست از سال 2020 پست-فصل میزبانی Canadiens تهیه وسوسه انگیزی طعم و مزه آن.

  • می توانید فردی اندرسن پرتاب کردن دستکش بلند — نه دستکش — و نشان می دهد او goaltending شن در حذفی بحران? چرا که او قبل از هم پاشیده است و به شدت آهسته استارت — restarter در این مثال. نگاه تیز به اندازه کافی در این شب است. خارج duelled Carey قیمت.
  • می Auston ماتیوز درایو جرم در claustrophobic چهارم حذفی بازی ؟ بررسی بر شواهد از این نمایشگاه شیب حتی اگر نام خود را به نظر نمی رسد در علائم.
  • می میچ Marner ترجمه خود را بی حد و حصر مزه و بازیسازی چشم انداز به حیله گری مرگبار?
  • می تواند آبی-خط کادر غلبه بر آن به خوبی وقایع کمبود و Keefe حل و فصل موثر ترین یین-یانگ در میان کسانی که جفت به خصوص احیای شماره 2 پشت سر هم از مورگان Rielly و کودی Ceci با دومی کارگردانی به عقب نگه دارید طوری Rielly می توانید او حمله برک آوت چیز با یک شبکه ایمنی بالا آوردن عقب ؟ Rielly — که فقط یک بازی در بازگشت از شکسته پا, قبل از بازی به حالت تعلیق در آمد در ماه مارس — قطعا شبیه بی باک Rielly از 2018-19 با دست هدف و یک جفت کمک می کند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم که یک استراحت خواهم که بازیکنان فقط به حال یک شانس داری برای انجام آنچه آنها نیاز به انجام برای بدن خود را" Rielly گفت: بعد از بازی. "من فکر نمی کنم من هر گونه متفاوت است. من آماده بیش از دو ماه گذشته و یا پس ... من فکر می کنم همه ما احساس خوب است. من مطمئن هستم که همه ما احساس وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای رفتن قبل از ما شروع می شود. آن را به خوبی پشت در خارج وجود دارد پس از یک استراحت طولانی برای اطمینان حاصل کنید."

  • قابل ملاحظه ای بوت ایلیا Mikheyev واقعی چیزی به عنوان نشان داد در تابستان اردوگاه ؟ نمایشگاه: نمره 33 ثانیه بعد از باز کردن faceoff, ضرب و شتم Carey قیمت در عبور کامل از جان توارث.
  • را نیک رابرتسون یکی از تنها دو 18 ساله در سراسر لیگ که ترک خورده حباب فهرست نشان می دهد به اندازه کافی بیش از دو هفته گذشته به شایستگی حذفی ورود — با نمایشگاه بازی یک آزمون بزرگ در معرض NHL سرعت سخت مدافعان و سرعت بسته شدن شکاف مانع خود را تحت قدرتمند شات ؟ آه که خواهد بود بله. کمی انقباض اما در حمله-منطقه برگزاری مجازات است.

Marner شده است در کسانی زودرس, نوجوانان, کفش و می تواند به ارائه برخی از بینش. "بدیهی است که او انجام بسیاری از چیزهای زیادی برای نشان دادن مدیریت است که او می تواند بازی در این لیگ و بازی در این نوع از مسابقات است. برای ما به عنوان هم تیمی های ما فقط می خواهید مردم بر روی یخ است که می خواهید به توان رقابتی و می خواهید را به نفع خود بازی. در سراسر اردوگاه آموزشی او نشان داده است که. امیدوارم او به ارمغان می آورد یک ضربه کوچک به تیم ما و با افزایش انرژی خود را."

گفت: Keefe از رابرتسون عملکرد: "من فکر کردم او تا به حال برخی از توالی. خوب بود برای دیدن بازی او را با برخی از اعتماد به نفس — با جن و همچنین فقط در حال حرکت ، او تا به حال برخی از تغییرات که در آن او بود قابل توجه در راه مثبت و واقعی بود که خوب برای دیدن."

او می تواند در ترکیب برای بازی 1 در مقابل کلمب ؟ "ما قصد داریم در ادامه به هضم تمام این بیش از چند روز آینده" گفت: Keefe. "من نمی خواهد هر مفروضات در مورد نیک و یا هر کس دیگری در صف."

  • کسی کاشته Kasperi Kapanen با GPS برای عکس در شبکه? بدون کشیدن در مشخصه سرعت حداقل با استفاده از این صفت به تقسیم دفاع در shortie 2-0 هدف توسط Alex Kerfoot که ظهور یک جفت. که خط سوم — Kapanen Kerfoot, Robertson — تا به حال انبوه پرش.

یک غیر دوستانه با archrival حبس و حتی در مونترال در حال حاضر devitalized تکرار نمی قطعی پاسخ هر یک از این سوالات. اما به عنوان یک تریلر برگشتی وجود دارد قطعا نشانه و نه پیشگویی.

اجازه دهید بچه های خودمان. نمایشگاه چرخش نمی تواند مطابقت با شدت معنی دار بازی. مهمتر هیچ کس می خواهد به خطر آسیب. در عین حال این بازی بود که بعد اضافه شده به دلیل برخاست کوتاه نوار به پست فصل است. برگها یخ برخورد خطی.

Keefe و بازیکنان شده بود عملا frothing در دهان در پیش بینی. "من انتظار آن را به خود معمولی نمایشگاه بازی با توجه به آنچه در خطر است و از آنچه در اطراف گوشه. واقعا این تنها لباس تمرین شما در حال رفتن به آماده شدن برای چیزی که واقعی است."

که چیزی واقعی است تیم تورنتو را در بازی در دور شروع یکشنبه شب: آبی و کت و ساختاری مناسب برای بلانت برگها امضای نقاط قوت. در حالی که کمتر با استعداد از ساز و برگ است که جاروب تمپا در سال گذشته آنها هنوز هم در دام مسدود خنثی منطقه forecheck مانند دیوانه, استفاده موثر از تخته و شیشه ای و ahem, آنها می دانند که چگونه برای برنده شدن در یک سری.

از طریق منظر نظر هاکی biodome, این همه آمدن به تمرکز.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را به دیدن از این برگها در اولین نمایشگاه بازی برگشت پس از همه گیر خاموش کردن?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن