مغلوب ساختن پیشی جستن به مجموعه رالی هواداران در تولسا به عنوان coronavirus موارد سنبله ادامه دارد - شنبه, 20 Jun 2020 PST

TULSA, Oklahoma - تحت gazebo چادر و تکیه در صندلی چمن صدها جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان پر از خیا

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

TULSA, Oklahoma - تحت gazebo چادر و تکیه در صندلی چمن صدها جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان پر از خیابان های مرکز شهر در اینجا پنج شنبه, پیش بینی یک شب رالی خواهد شد که رئیس جمهور برای اولین بار پس از رمان coronavirus آورده خیلی از زندگی عمومی به وقفه در ماه مارس است.

برخی از دودی لوله ها در حالی که دیگران به رهبری شعارهای "چهار سال دیگر" را به عنوان تهمت گذشته سخنرانی resounded از یک سیستم بلندگوی راه اندازی توسط جیمز Turney, 51, که تا به حال معترضان را یک شبه با همسر و دوستان حتی اگر او زندگی در شهر است.

Margene Dunivant و پسر مسیحی لینچ هر دو Tulsa, نشسته بر روی لبه جمعیت مصرف در صحنه است.

"همه در اینجا این است که فقط کامل در آمریکا و رویای آمریکایی و زحمتکش و فقط معتقد است در همه چیز امریکا گفت:" Dunivant, 52. "امروزه آن را مانند شما را در یک مغلوب ساختن پیشی جستن پیراهن و شما در نظر گرفته نژادپرستانه و این فقط اشتباه است. ما مردم خوب ما به عشق همه است."

سوزان Schoonover و شوهرش برایان گفت: آنها از خواب بیدار در ساعت 3 صبح به درایو 15 مایل از خانه خود را در گلنپول, Okla. ایستاده در خط Schoonover برق زد در یک توتو, لوله جوراب و قرمز و سفید و آبی سر قطعه چادری برای اولین برگ برنده رالی. این جفت ارز خریداری شده یک برش مقوا از مغلوب ساختن پیشی جستن از آمازون به نمایش در خط و گفتند آن شده است به یک ضربه با دیگر شرکت کنندگان.

پدر و مادر از چهار سمت چپ فرزندان خود در خانه "فقط در مورد" آنها گفت: با استناد به ناآرامی های اخیر در شهرستانها در سراسر کشور. همانطور که برای همه گیر آنها نمی تخفیف تهدید coronavirus و برنامه ریزی شده به برخی از اقدامات احتیاطی. اگر آنها به قرارداد این ویروس اما "این یک حکم اعدام" آنها گفت: از آنجا که هر دو در اوایل 30s. افراد با زمینه ای شرایط پزشکی به ویژه آسیب پذیر هستند اما افراد جوان نیز به شدت بیمار از جمله توسط التهابی سندرم مرتبط covid-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

رابین Wilson, 64, گفت که او نگران ابتلا به ویروس داخل ورزشگاه با وجود بیماری قلبی قرار داده است که او را در یک صندلی چرخدار دو سال پیش.

"من اینجا هستم چون من دوست دارم رئیس جمهور" گفت: Wilson استفاده می شود که برای کار در بیمه "و من احساس می کنم که او را تحریف توسط رسانه های جریان اصلی. و من باور دارم که این سابقه در ساخت و امروز من می خواستم به بخشی از آن."

در اوایل روز شنبه, خطوط شکل گرفته بود حدود سه اصلی ورودی به 19,000-صندلی عرصه و سربازان دولت و تاکتیکی تیم ها در سبک نظامی خستگی شد انبوه در کنفرانس مرکز در سراسر خیابان در جنوب غربی طرف مرکز شهر ورزشگاه.

درجه حرارت کنترل و تشخیص فلز بودند شروع به اواسط صبح به گفته یک سخنگوی پلیس جین پیرس. پلیس نیز در حال آماده شدن برای دست ماسک هر چند برخی از افسران در ورودی به عرصه پوشیده نیست چهره پوشانده اند.

در نزدیکی تظاهرات برنامه ریزی شده بود برای بعد از آن در روز به عنوان برنامه ای برای دوباره رئیس جمهور انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی برخورد با اعتراضات مداوم در برابر نژادی و بی عدالتی و بی امان با بیماری همه گیر است که به شدت در روزهای اخیر در تولسا.

این رویداد قادر به ادامه و پس از اوکلاهما دیوان عالی کشور در روز جمعه را رد کرد و پیشنهاد نیاز به محل BOK, مرکز به اجرا اجتماعی فاصله دستورالعمل املای توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و تایید شده توسط اعضای خود رئیس جمهور coronavirus نیروی کار. مبارزات انتخاباتی خود گفت: آن را به درجه حرارت از شرکت کنندگان و دست از ماسک و نه به آنها نیاز دارد.

این تجمع به اشکار شدن به عنوان شهر coronavirus موارد صدر 2000 و به اعتراضات ادامه داد: در اینجا و در سراسر کشور - باعث کشتن جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس. آن را برای برنامه ریزی روز بعد از Juneteenth تعطیلات بزرگداشت دستاورد نهایی از رهایی در تگزاس است.

بزرگداشت برگزار اضافه شده اهمیت در تولسا شهر زخم خورده توسط نژادپرستانه و خشونت که در آن یک سال 1921 سفید اوباش منجر به کشته شدن حدود 300 ساکنان سیاه و ویران یک منطقه از شهر در آن زمان شناخته شده به عنوان "سیاه و سفید وال استریت." تلسا کشتار آشکار در گرینوود محله که در آن کلمات "Black Lives Matter" شد و به رنگ زرد روشن رنگ به عنوان بخشی از این سال Juneteenth شهدای آورده است برگرد. Al Sharpton به شهر.

مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در ابتدا برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 19, به تعویق افتاد یک روز پس از اعتراض. مغلوب ساختن پیشی جستن, پس از اعتراف به شناخته شده اند در مورد روز بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار جشن ادعا کرد در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال را ساخته اند آن را "معروف است."

هنوز هم برخی می ترسید یک روز تاخیر نمی خواهد جلوگیری از جنگ است.

"ترس من این است که ما را ببینید Charlottesville 2.0 در تولسا" گفت: Karlos K. تپه صندلی آفریقایی و آمریکایی آفریقایی تبار گروه مطالعات در دانشگاه اوکلاهما با اشاره به مرگبار "متحد حق" رالی در سال 2017.

هرگز در حافظه زندگی هیل گفت: تا به حال تولسا جذب این مقدار توجه است. رئیس جمهور می توانست به شهر به "تعیین Juneteenth به عنوان یک روز تعطیل ملی و درگیر جامعه یک مکالمه معنادار" او گفت:. "در عوض ما را به تعجب اگر او به بحث در مورد خشونت پلیس در راه او در مورد آن صحبت کردیم در توییتر. دلیل این که این احساسات آنقدر خام است."

در حالی که او را معمولا همین کار را می کردند در Juneteenth جشن در گرین هیل گفت که او احساس نمی امن به دلیل امکان گسترش ویروس از جمله از مردم ریختن در خارج از دولت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تهدید معترضان در حال آماده شدن برای استقبال از او در Tulsa, هشدار در توییتر: "هر معترضان و آنارشیست ها و آشوبگران, غارتگران و یا lowlifes که در حال رفتن به اوکلاهما لطفا درک شما را درمان نمی شود مثل شما شده اند در نیویورک و سیاتل یا مینیاپولیس. از آن خواهد شد بسیار متفاوت است!"

مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی بارها تبلیغ و ارقام نشان می دهد به عنوان بسیاری به عنوان 1 میلیون نفر را امضا کرده اند تا برای این رویداد بسیار outstripping عرصه ظرفیت. تظاهرات نیز برنامه ریزی شده برای روز شنبه هر چند برخی از فعالان گفت: راهنمایی های خود را برای مخالفان رئیس جمهور بود به دور ماندن از راهپیمایی خود را.

"تمرکز بر روی آنچه Juneteenth نشان دهنده" گفت: Mareo جانسون یک کشیش و بنیانگذار Black Lives Matter تولسا. خود را از او گفت: درگیر شد در سازماندهی یک شنبه تظاهرات در جان امیدوارم که فرانکلین آشتی پارک کمتر از یک مایل از این تجمع است.

یک حکومت نظامی بود که در محل پنج شنبه لغو شد برای جمعه شب پس از بحث بین تهمت و تولسا شهردار G. T. به bynum که به نام رئیس جمهور تصمیم به برگزاری این رویداد در شهر خود یک "فوق العاده ای افتخار" در حالی که کاهش به حضور در آن است. دولت جمهوری خواه فرماندار کوین Stitt است در آغوش رئیس جمهور حرکت می کند گفت: از نگرانی در مورد کوروناویروس "ما رو به یاد بگیرند که برای مقابله با این" در حالی که کمیسیون بهداشت و درمان هشدار داد و در بیانیه ای این هفته "افراد به دنبال حضور در چهار شنبه رویداد و یا هر گونه دیگر در مقیاس بزرگ جمع آوری خواهد شد در صورت افزایش خطر آلوده شدن به covid-19 و تبدیل شدن به یک فرستنده از این رمان است. virus."

اگر وجود دارد هیچ منع رفت و آمد در محل جمعه "منطقه امن" تاسیس شد در اطراف محل تجمع به "حفظ منطقه روشن از افراد هستند که فقط در حال حاضر به شکستن قانون و اخلال در حقوق مردم مونتاژ مسالمت آمیز" با توجه به تولسا اداره پلیس. منطقه امن شد توسط سرویس مخفی ایالات متحده در همکاری با پلیس شهرستان. حدود 250 سربازان گارد ملی بودند دست به مکمل مقامات محلی.

آندره اندرسون, یک سخنگوی FBI در شهر اوکلاهما گفت: این اداره به تامین منابع تحقیقی به دولت و شرکای محلی به "اطمینان از امنیت عمومی و امنیت است."

تنش در حال حاضر در حال شعله ور در آستانه رالی.

به عنوان طرفدار تهمت جمعیت معترضان را در نزدیکی عرصه این jeers آمد از عبور اتومبیل است. Deron Slater, 37, گرفتار چشم از یک راننده که متوقف در ترافیک و نورد پایین پنجره به تماس اسلاتر یک نژادی لکه دار کردن. هر دو مرد بودند ،

اسلاتر عینک کلاه با نام رئيس جمهور را در آن. پس از مختصری به عقب و جلو پلیس دستور داد که راننده به حرکت و اسلاتر خطاب به کوچک جمعیت از مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران در اطراف او.

"هنگامی که شما در مورد فکر می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سیاست های او چگونه بهره برده است ما به عنوان میهن پرستان" اسلاتر گفت: "این مسابقه کارت تلخه در حال آمدن است به پایان است. وقتی می بینم که لطمه می زند. نژاد خود را بی ربط است. همین حالا به پایین به یک فرد است که می خواهم."

دیگران رئيس جمهور گفت: تا به حال برداشت اشتباه شهرستان برای بازگشت او به مبارزات انتخاباتی.

"سیاه مردم در تولسا باید آنقدر غرور و افتخار از محل و یک حس عمیق و احترام به تاریخچه" گفت: تپه آفریقایی آمریکایی مطالعات استاد. "چیدن مبارزه با سیاه مردمی در تولسا است که چیزی اشتباه را انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب