قاضی بلوک های ناهار خوری نشسته در مینه سوتا مرکزی نوار زنجیره ای

ST. ابر, Minn. — یک قاضی روز سه شنبه مسدود زنجیره ای از مینه سوتا مرکزی کافه ها و رستوران ها از ارائه ناهار خو

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

ST. ابر, Minn. — یک قاضی روز سه شنبه مسدود زنجیره ای از مینه سوتا مرکزی کافه ها و رستوران ها از ارائه ناهار خوری نشسته در نقض رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را در زمان صلح و اورژانس منظور در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این Stearns County قاضی با صدور دستور موقت به دنبال مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون در برابر صاحب "سایه" در زنجیره. سایه صاحب کریس Schiffler قبل برنامه ریزی شده بود به بازگشایی یک نوار در آلبانی در ماه گذشته اما اعلام شد بازگشایی پس از او مسدود شده بود با حکم دادگاه.

"همه Minnesotans — به خصوص مردمی که در زندگی و در نزدیکی Stearns County — می توان که دادگاه قرار داده و سلامت خود را برای اولین بار با اعطای این دستور موقت," الیسون در بیانیه ای گفت.

Walz است پس اجازه کافه ها و رستوران ها به ارائه فضای باز ناهار خوری.

الیسون گفت: دفتر خود را هشدار داده Schiffler که او می تواند جریمه تا $25,000 در هر محل که افتتاح شد. Schiffler نیز سایه دار میخانه در Burtrum سرد, بهار, جدید, مونیخ, برنج و سنت مارتین. همه آنها و یا در نزدیکی Stearns County, یک COVID-19 نقطه داغ با 2,042 فتح کرد گرفته شد موارد تایید کرد که از سه شنبه.

یک وکیل برای "سایه" به صاحب بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر سه شنبه ،

از روز شنبه بیش از 25,500 مردم تشخیص داده شده اند با کروناویروس در مینه سوتا است. مینه سوتا گزارش 22 جدید و میر شنبه, بالا بردن دولت تلفات به 1,072.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن