بدهی و coronavirus فشار هرتز به ورشکستگی حفاظت

هرتز برای ورشکستگی زمینه حفاظت جمعه قادر به مقاومت در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس که فلج جهانی سفر و

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

هرتز برای ورشکستگی زمینه حفاظت جمعه قادر به مقاومت در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس که فلج جهانی سفر و با آن به شدت مدیون 102 ساله اجاره اتومبیل کسب و کار شرکت.

در استروئ فلوریدا-شرکت بر اساس وام دهندگان بودند تمایلی به اعطای این پسوند دیگری در آن خودرو اجاره پرداخت بدهی های گذشته جمعه مهلت تحریک تشکیل پرونده در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در دلاور.

هرتز و شرکت های تابعه آن ادامه خواهد داد به کار با توجه به انتشار از شرکت. هرتز اصلی بین المللی عامل مناطق و franchised برگزار می گردد مکان های گنجانده شده در این پرونده ،

تا پایان ماه مارس Hertz Global Holdings, Inc. متصلب بود تا بیش از 24 میلیارد دلار در بدهی با توجه به تشکیل پرونده ورشکستگی تنها با 1 میلیارد دلار از پول نقد در دسترس.

شروع در اواسط ماه مارس این شرکت — که اتومبیل-اجاره باند نیز شامل دلار و صرفه جو — از دست همه درآمد در هنگام مسافرت تعطیل با توجه به کوروناویروس. این شرکت ساخته شده "تلاش های قابل توجهی" اما نمی توانستم جمع آوری پول در بازار سرمایه پس از آن آغاز شده و از دست رفته پرداخت وام در ماه آوریل تشکیل پرونده گفت. هرتز نیز گرفتار شده است توسط مدیریت تحول نامگذاری چهارم آن مدیر عامل در شش سال در 18 مه.

"هیچ کسب و کار ساخته شده است برای صفر درآمد" مدیر عامل سابق کاترین Marinello گفت: در این شرکت درآمدی کنفرانس مارس 12. "فقط تا زمانی که شرکت ذخایر را حمل آنها است."

در اواخر ماه مارس هرتز ریختن 12,000 کارگران و قرار دادن یکی دیگر از 4000 در کردند برش خودرو ادغام 90 درصد متوقف و تمام هزینه های غیر ضروری. این شرکت گفت: این حرکت می توانید ذخیره کنید $2.5 میلیارد دلار در سال است.

اما کاهش در آمد خیلی دیر شده برای صرفه جویی هرتز ملت شماره 2 خودرو اجاره شرکت تاسیس در سال 1918 توسط Walter L. Jacobs که آغاز شده و در شیکاگو با یک ناوگان از یک دوجین فورد مدل Ts. Jacobs فروخته شده این شرکت در ابتدا به نام Rent-A-Car, Inc., به John D. هرتز در سال 1923.

در یادداشتی به سرمایه گذاران در اواخر آوریل Jefferies تحلیلگر صادق مزاری پیش بینی کرد که رقیب Avis خواهد زنده ماندن coronavirus بحران اما هرتز تا به حال تنها یک شانس 50-50 "به آن داده شد و آهسته به کاهش هزینه ها."

در 18 مه هرتز به نام عملیات رئیس Paul سنگ به عنوان مدیر عامل و اعلام کرد که Marinello خواهد گام پایین به عنوان مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت. مزاری به نام قدم های غیر معمول تنها چند روز قبل از یک پتانسیل تشکیل پرونده ورشکستگی. او همچنین اشاره کرد که مدیر عامل تغییرات شده اند شایع در هرتز از سرمایه Carl Icahn وارد این شرکت در سال 2014.

Icahn است و برگزاری شرکت هرتز بزرگترین سهامدار با 38.9 درصد از سهام خود در این شرکت با توجه به FactSet.

تحلیلگر دویچه بانک کریس Woronka اعتبار Marinello با reigniting هرتز را رشد درآمد نوشتن در یک توجه داشته باشید به سرمایه گذاران است که این رقم 16 درصد در سال 2018 و 2019 در ترکیب.

هرتز ورشکستگی حفاظت از تشکیل پرونده به سختی تعجب. در سه ماهه اول گزارش ظ پیشتر در ماه مه با اوراق بهادار تنظیم کننده های این شرکت گفت: آن را نمی ممکن است قادر به بازپرداخت و یا تشکیلات جدید بکار تجاری بدهی و ممکن است پول نقد به اندازه کافی برای نگه داشتن عامل.

"مدیریت منعقد کرده است وجود دارد که قابل شک و تردید در مورد توانایی این شرکت همچنان به عنوان یک نگرانی رفتن در عرض یک سال از تاریخ صدور این گزارش سه ماهه" آن گفت:.

تحت فصل 11 بازسازی طلبکاران خواهد شد که به حل و فصل کمتر از بازپرداخت کامل. بزرگترین طلبکاران بانک ها اما پر کردن لیست IBM, Lyft, ایران و خطوط هوایی جنوب غربی به دیگران بدهکار بین $6 میلیون و 23 میلیون دلار در هر.

هرتز نیست اولین تلاش شرکت به تحت فشار قرار دادند به ورشکستگی توسط coronavirus بحران است. این شرکت می پیوندد فروشگاه زنجیره J. C. Penney و همچنین Neiman Marcus, J. Crew و مرحله فروشگاه.

___

Krisher گزارش از دیترویت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب