جدیدترین مطلب در همه گیر و سخت به پیدا کردن لیست: تغییر پاکت پی سی - Sat, 04 Jul 2020 PST

اول آن ماسک و دستکش. سپس آن کاغذ توالت و ضد عفونی کننده دست. در حال حاضر از آن سکه ها. این بیماری همه گیر است

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

اول آن ماسک و دستکش. سپس آن کاغذ توالت و ضد عفونی کننده دست. در حال حاضر از آن سکه ها.

این بیماری همه گیر است منجر به تعدادی از سراسر کشور کمبود. به تازگی نشانه هایی ظاهر می شوند تا در مورد کمبود سکه در فروشگاه هایی مانند وندی استارباکس و سفر سریع. انتظار برای دیدن بیشتر در ماه های آینده.

به طور معمول کسب و کار درخواست سکه از بانک ها که به نوبه خود درخواست آنها از بانک فدرال رزرو. اما در ماه ژوئن فدرال رزرو اعلام کرد به طور موقت محدودیت در بانک ها درخواست برای سکه نیکل, dimes و چهارم.

"این COVID-19 همه گیر است به طور قابل توجهی مختل زنجیره تامین و عادی الگوهای گردشی برای ایالات متحده سکه" فدرال رزرو در بیانیه ای گفت.

در سراسر کشور کمبود نتیجه دو گرایش. اول شده است وجود دارد کاهش در معاملات کسب و کار و در استفاده از سکه بازیافت مانند Coinstar معنی وجود دارد کمتر از سکه های در گردش است. دوم ضرابخانه ایالات متحده کاهش تعداد کارکنان در هر شیفت در دنور و شیکاگو امکانات – که تمام سکه ها برای تجارت در ایالات متحده – به منظور ارتقاء اجتماعی فاصله.

از ژانویه تا آوریل تولید کاهش یافت و حدود 35 درصد در ایالات متحده نعناع یک اداره از وزارت خزانه داری. در این اداره مشغول به کار اجباری شنبه اضافه کاری و ارائه داوطلبانه جمعه اضافه کاری به سطح شیب دار بالا تولید یک سخنگوی نعناع گفت.

آن را به تولید 904.1 میلیون سکه در ماه مه حدود 13 درصد افزایش از ژانویه پایین و تولید 1.5 میلیارد سکه در ماه ژوئن. برای بقیه سال 2020 قصد دارد به تولید بیش از 1.35 میلیارد سکه در ماه است.

فدرال رزرو می خواهد نعناع برای به حداکثر رساندن سکه و توليد است درخواست بانک ها برای سفارش تنها سکه های آنها نیاز به ملاقات کوتاه مدت خواسته های مشتری. اما "این اقدامات به تنهایی کافی نخواهد بود برای حل کوتاه مدت مسائل" با توجه به تغذیه.

به همین دلیل آن نیز تخصیص سکه بر اساس بانک های گذشته به ترتیب تاریخ. فدرال رزرو انتظار دارد که این کمبود به درمان خود را به عنوان کسب و کار باز کردن back up و سکه گردش خون به حالت عادی برمی گرداند.

بانک تگزاسبانک ملت بزرگترین recycler از سکه ها و بسیاری از بسته در طول بیماری همه گیر.

Tulsa مبتنی بر BOK مالی Corp. عمل بانک ها در هشت ایالت از جمله بانک مرکزی تگزاس دیده است و 60% به 80% کاهش در عرضه سکه از بانک فدرال پس از 15 ژوئن محدودیت گفت: Tammy Foy, مدیر وزارت خزانه داری خدمات در BOK.

"این کمبود سکه است که یک معامله بزرگ و یک نگرانی بزرگ" او گفت:.

BOK نمی دریافت کلمه در مورد محدود کردن تا بعد از ظهر جمعه قبل از روز شنبه آن را به اثر رفت معنی آن نیست که زمان برای تنظیم سفارشات خود را, او گفت:. روز دوشنبه بانک شروع به فراخوانی مشتریان خود را به کاهش سکه سفارشات با شروع خود را سنگین کاربران – فروشگاه رفاه, فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها پول کسب و کار خدمات و قمار.

فروشگاه نگرانی در اگر آنها سکه مشتریان به جاهای دیگر برود, او گفت:. یکی از آن فروشگاه و مشتریان به طور معمول بستگی به بانک $700,000 در محله های قدیمی به تنهایی و در هر ماه. "تاثیر به مشتریان مهم است," او گفت:.

خرید مستقر در نیویورک پرداخت شرکت مسترکارت گفت: 51 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده می گویند که آنها در حال استفاده از پول نقد کمتر یا اصلا از زمان شروع این بیماری همه گیر با توجه به آنلاین مصاحبه با 1000 بانک کاربران در اواسط ماه آوریل است. اما Foy گفت: اگر چه پرداخت های الکترونیکی در حال افزایش بسیاری از مشتریان هنوز هم تکیه بر پول و سکه به انجام کسب و کار.

سفر سریع می خواهد قللک خود راهنگامی که تولسا مبتنی بر سفر سریع بود و با نوک انگشتانش کردن در مورد امکان کمبود سکه های فروشگاه های زنجیره ای در زمان اقدامات پیشگیرانه مانند درخواست مشتریان به پرداخت در دقیق تغییر دهید و یا با یک بدهی یا کارت اعتباری سخنگوی مایک Thornbrugh گفت.

در حال حاضر زنجیره ای است که به درخواست مشتریان را در تغییر یدکی خود را به محلی سفر سریع که در آن کارکنان به تعداد سکه ها و گرو در اوردن آنها را در پول نقد. Thornbrugh گفت: برخی از مشتریان به ارمغان آورد در بانک piggy یا فنجان قهوه پر از سکه است.

"مردم واقعا, پاسخ,," او گفت:. "همه ما باید سکه, جایی, که آیا آن را در ماشین ما را سکه کنسول یا میز ارایش کشو. ما فقط می خواهیم که شما نمی آیند با یک چرخ دستی چون من مطمئن هستم که ما می تواند رسیدگی کند."

Thornbrugh گفت که او فکر می کند فروشگاه رفاه خواهد بود ضربه سخت با کمبود سکه زیرا مردم تنها تمایل به استفاده از کارت های اعتباری و بدهی بالا-خرید بلیط مانند یک کت کامپیوتر و یا یک بار از مواد غذایی – همه چیز فروخته می شود و نه در QT.

"مردم می آیند و خرید یک آیتم مثل یک چشمه می نوشند و یا فنجان قهوه استفاده می شود و برای خرید آنها را با پول و سکه," او گفت:.

Coinstar افزایش وانتBellevue بشویید.-بر اساس Coinstar بازیافت میلیاردها سکه در سال است. با 95% از جمعیت ایالات متحده زندگی در پنج مایل از یک کیوسک, آن را بزرگترین در نوع خود با بیش از 22,000 کیوسک در سراسر جهان است. آن کیوسک به طور معمول دیده می شود در فروشگاه های مواد غذایی, سکه را در ازای پول نقد, یک eGift card و یا یک موسسه خیریه کمک مالی.

سال گذشته آن کیوسک شمارش 37 میلیارد دلار ارزش سکه معادل 2.7 میلیارد دلار. اگر چه آن دکه ها باز مانده است در طول همه گیر حجم کاهش یافته است که مردم کمتر سفر به فروشگاه های مواد غذایی.

برای کمک به با کمبود سکه و به دلیل حجم در حال تیک تاک کردن دوباره Coinstar ساخت بیشتر وانت در کیوسک برای کمک به دریافت سکه های خود را به گردش خون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن