دیو Feschuk: هر دو NHL هاب باید در کانادا. به دنبال در جنوب مرزهای جنون این روزها

در اینجا چیزی است که ما تا به حال دیده نشده از جهان تغییر: تورنتو رپتورز در زمان یک سفر جاده ای روز شنبه خود ر

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

در اینجا چیزی است که ما تا به حال دیده نشده از جهان تغییر: تورنتو رپتورز در زمان یک سفر جاده ای روز شنبه خود را برای اولین بار پس از coronavirus تعطیل ورزشی بیش از 100 روز قبل. نه این که وجود یک جاده واقعی بازی در فوری اینده نزدیک. با NBA جولای 30 راه اندازی مجدد هنوز بیش از یک ماه در فاصله, مدافع عنوان قهرمانی با هواپیما به فورت مایرز, Fla. برای شروع مرحله بعدی لیگ بازگشت-به-بازی بازی طرح در سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه.

و به عنوان آنها را به آسمان یک سوال ظهور به ذهن: چرا ؟ یا بیشتر به نقطه, چرا فلوریدا?

چرا پایه این بخش از بسکتبال سطح شیب دار تا در امور خارجه ایالات متحده که به تازگی تبدیل به بدنام بودن در آتش با کروناویروس موارد ؟ چرا ترک تورنتو که در آن ویروس است که بر روی کاهش برای یک محل که در آن نگران کننده در حال افزایش است?

آن را فقط در هفته گذشته که یکی مستقر در ایالات متحده گروهی از متخصصان پزشکی با اشاره به فلوریدا به عنوان COVID-19 بعدی بالقوه epicentre. و در حالی که دولت فرماندار ران DeSantis در ابتدا مقصر افزایش در آزمون تیز steepening از منحنی او پس از کاهش یافته است که استدلال. بیش از این هفته به پایان رسید که شنبه بعد از همه, فلوریدا, تست پایین بود سه درصد در حالی که موارد بودند تا 88 درصد با توجه به COVID پیگیری پروژه. عنوان طرح به, پرواز به دولت آفتاب به عنوان اولین گام برای موفقیت در زنده ماندن این بیماری همه گیر به نظر می رسید کمی مانند گرفتن اقامت در یک نوار مدفوع با حسن نیت و با هدف اجتناب از آینده hangovers. گاهی اوقات آن را آشکار شما آمده ام تا به محل اشتباه است.

نه این که رپتورز نیست دلایل خود را. به عنوان NBA تنها کانادا تیم در لیگ که نیروی کار عمدتا امریکایی آن ساخته شده حس برای دلایل بی حد و حصر به صرف شیب دار-تا 30 ژوئن اردوگاه های آموزشی در ایالات متحده است. و با توجه به NBA است که برنامه ریزی برای رزومه با 22 تیم در دیزنی جهان رفت و آمد مکرر در نزدیکی اورلاندو در فلوریدا باعث می شود حس عملی — حداقل آن را می سازد حس عملی اگر شما بخشی از یک لیگ که همه در گرفتن اقامت در فلوریدا از هم اکنون تا اکتبر. 12 چه آزمایشی و امیدوارم تاریخ بازی 7 از NBA نهایی باید آن را مورد نیاز است.

اگر شما NBA شما گلدان متعهد به بازی در فلوریدا بدون توجه به فلوریدا foibles; مهم نیست که بازیکنان NBA در حال افزایش نگرانی که خدمات کارکنان در دیزنی نمی خواهد ساکن در اصطلاح حباب که باعث می شود حباب به نظر می رسد بدجور چکه کن; مهم نیست که ترسناک تصور که زمان سنبله در موارد نیست اما اوج صعود نسبت به رشد نمایی.

اگر شما NHL اگر شما در یک نقطه بهتر.

هاکی را نظارت کرده و در عین حال متعهد به جفت hub شهرستانها که با توجه به آن طرح خواهد بود که پایه ای برای یک 24 تیم جام استنلی مسابقات لیگ امید آغاز خواهد شد در اواخر ماه آینده. آن را به طور گسترده ای فرض لاس وگاس که از دست رفته را به دیزنی در پیشنهاد خود را برای میزبانی NBA سرگیری باقی می ماند یک جبهه-دونده همراه با یک گروه سه نفره از مناطق کانادا به طور خاص تورنتو ادمونتون و ونکوور.

اما این ممکن است یک لحظه به تجدید نظر گذراندن یک تابستان هاکی روی نوار. در میان 20-plus متحده در حال حاضر دچار یک افزایش در coronavirus موارد نوادا شرایطی نیست که گریم-به دنبال به عنوان فلوریدا. اما این دقیقا یک معیار عمومی سیاست های بهداشتی. کازینو در لاس وگاس که باز در اوایل این ماه شده اند به طور گسترده ای برای انتقاد از اینکه سهل انگاری در استاندارد. ماسک-پوشیدن توسط مشتریان تنها شروع به تشویق شود و ما را ببینید که چگونه به خوبی می رود که در یک شهر مترادف با قانون نقض شورش. و به گفته یکی از خدمات کارگران, اتحادیه اروپا یک لیست طولانی از هتل وگاس — MGM بزرگ و Mandalay Bay در میان آنها — نه الزامی COVID-19 تست برای کارکنان بازگشت به کار. به عبارت دیگر وجود یک ترس واقعی است که عدم توجه به پذیرش پروتکل است که نه تنها با قرار دادن صنعت خدمات به کارگران و خانواده های آنها در معرض خطر اما قرار دادن بازدید کنندگان به شهر گناه در راه آسیب است.

برای NHL, راه حل آسان است: یک-کانادا آف جام استنلی پاسخ خود را است. اگر آمریکا است بی مهارت همه گیر بدتر از هر حوزه قضایی این سمت برزیل, چرا برای جلوگیری از آمریکا به طور کامل و پایه هر دو 12-تیم هاب در کمتر ویروس آلوده کنار جهان طولانی ترین undefended (و هنوز هم به درستی باز نشده) مرز ؟

رفتن همه-کانادا حس می کند در بسیاری از سطوح.

اگر راه اندازی مجدد است که تا حد زیادی در مورد پول و آن را به وضوح است — آن را به یک نظر مالی محتاطانه بازی کند. به عنوان یک آمریکایی نهاد برگزاری دلار آمریکا پول خرج کردن در کانادا که در آن یک دلار کانادا هزینه های شما معادل 74 سنت است مانند خرید منحصرا از ترخیص رک.

اگر راه اندازی مجدد در مورد سلامت و لیگ به اصرار آن است که حتی اگر سالمترین راه حل برای این مشکل این است که برای نشستن در این فصل را — آن را به طور مشابه یک بدون ذهن و بسیار خوشحال. در روز دوشنبه همان روز آلبرتا و بریتیش کلمبیا اعلام کرد ناچیز 32 جدید کروناویروس موارد هر کدام — با B. C. تعداد حسابداری به مدت سه روز از داده ها — انتاریو ثبت پایین ترین تعداد در سه ماه با 161. تعداد کسانی که در حال کوچک در مقایسه با بالونی ارقام در جنوب مرز و شما تعجب که چرا لیگ را حتی در نظر ایالات متحده پایه.

اما همه ما می دانیم که چرا آنها خواهد بود. راه اندازی مجدد نیست به سادگی در مورد پول و ایمنی. آن را نیز در مورد طبیعت انسان است.

یکی از بزرگترین نگرانی های اطراف موفقیت نهایی از حباب مفهوم دستیابی به بازیکن خرید. سازمان می تواند در جای خود قرار داده تمام پادمان که علم می تواند التماس کردن, بعد از همه, اما نیت خوب می توانید یک نرم افزار ورزشکار با رعایت مقررات او طاقت فرسا می یابد. اگر ورزشکاران در حال رفتن به خواسته می شود به زندگی جدا از خانواده خود را برای هفته ها و ماه ها در یک زمان, آنها در حال رفتن به نیاز به حواس او را پرت. لاس وگاس ارائه می دهد گزینه های برای پس از کار سرگرمی است که چند شهرستانها می توانیم به ذکر فراوان کلاس اول, هتل سهام که نیاز خواهید بود برای خانه لیگ را مشروط.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

ادمونتون نمی تواند در رقابت با بسیاری از آن است که کمک می کند تا توضیح دهد که چرا آلبرتا برتر جیسون کنی صرف برخی از دوشنبه تویت کردن یک فیلم تبلیغاتی با هدف wooing NHL که سنگین بود در ادمونتون نزدیکی به کوه های راکی در حالی که حذف حتی گردش یک تصویر از این شهر مرکز شهر — که شما می دانید که در آن بازیکن خواهد از لحاظ تئوری نیاز به زندگی می کنند اگر این شهر کشیده ناراحت و برنده یک پیشنهاد.

تورنتو و ونکوور ذهن شما می تواند به رقابت با وگاس در اسراف سهام هتل و رستوران ها در سطح جهانی و مکان سرگرم کننده برای یک جوان ثروتمند ورزشکار را به امیدوارم ضرر بیت مشکل است. به عبارت دیگر: مزیت کانادا. اگر آن را اجتناب ناپذیر است که بازیکنان در حال رفتن به سرمایه گذاری در خارج معقول محدوده مطلوب بهداشت عمومی پروتکل قطعا در لیگ برتر خواهد بقیه آسان دانستن آنها رومینگ در یک محل که در آن coronavirus در حال عقب نشینی.

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

باید هر دو NHL هاب در کانادا ؟ چرا که نه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن