هنگامی که معترضان فریاد 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس,' چه معنی است ؟ - Sun, 07 Jun 2020 PST

واشنگتن – معترضان در حال هل دادن به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" بیش از مرگ جورج فلوید و دیگر سیاه و سفید

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

واشنگتن – معترضان در حال هل دادن به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" بیش از مرگ جورج فلوید و دیگر سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط اجرای قانون است. خود را به شعار تبدیل شده است rallying cry – و چوب برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به استفاده از در برابر دموکرات ها به عنوان او به تصویر می کشد آنها را به عنوان نرم افزاری در جرم و جنایت.

اما چه "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" چیست ؟ آن را نه لزوما در مورد برش پلیس بخش بودجه است.

چه پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس' ،

حامیان آن می گویند نیست در مورد از بین بردن ادارات پلیس و یا سلب سازمان از تمام پول خود را. آنها می گویند آن است که زمان برای این کشور برای رسیدگی به مشکلات سیستمیک در پلیس در امریکا و صرف بیشتر در چه جوامع در سراسر ایالات متحده نیاز مانند مسکن و آموزش و پرورش.

دولت های ایالتی و محلی صرف $115 میلیارد پلیس در سال 2017, با توجه به اطلاعات وارد شده توسط موسسه شهری.

"چرا ما نمی توانیم نگاه کنید که چگونه از آن است که ما سازماندهی مجدد اولویت های ما, بنابراین مردم نمی باید در خیابان ها در طول یک ملی همه گیر?" Black Lives Matter بنیانگذاران Alicia Garza خواسته طی یک مصاحبه با ان بی سی "دیدار با مطبوعات است."

فعالان اذعان این یک فرایند تدریجی است.

گروه MPD150 که می گوید این است که "کار به سمت یک پلیس-رایگان مینیاپولیس" استدلال می کند که چنین عملی تر خواهد بود در مورد "استراتژیک جابجایی منابع و مسئولیت به دور از پلیس و نسبت به جامعه مبتنی بر مدل ایمنی و پشتیبانی و پیشگیری است."

"افرادی که در پاسخ به بحران در جامعه ما باید به افرادی که بهترین و مجهز برای مقابله با این بحران" گروه نوشت در وب سایت خود را.

آیا قانونگذاران گفت ؟

سناتور. Cory Booker گفت: او را درک احساسات پشت سر شعار, اما آن را نه یک شعار او استفاده خواهد کرد.

نیوجرسی از حزب دموکرات گفت: ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" که او سهام یک احساس با بسیاری از معترضان که آمریکایی ها "بیش از ای اداره" و این که "ما در حال سرمایه گذاری در پلیس است که حل مشکلات است اما ساخت آنها بدتر زمانی که ما باید در بیشتر دلسوز کشور, در بیشتر دوست کشور است."

تشکر. کارن باس, D-کالیفرنیا رئیس کنگره سیاه حزبی گفت: بخشی از این جنبش است که واقعا در مورد چگونه پول صرف شده است.

"من باور نمی کنم که شما باید منحل ادارات پلیس" او گفت: در مصاحبه با سی ان ان. "اما من فکر می کنم که در شهرها, در کشورهای, ما نیاز به نگاه چگونه ما صرف این منابع و سرمایه گذاری بیشتر در جوامع ما.

"شاید این یک فرصت برای دوباره تصور عمومی ایمنی," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزات انتخاباتی خود مشاهده ظهور "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" شعار به عنوان یک جرقه از فرصت در طی چه شده است یک تلاش سیاسی حاضر است. مغلوب ساختن پیشی جستن در واکنش به تظاهرات گسترده برانگیخته محکومیت. اما در حال حاضر حامیان او می گویند سرود جدید ممکن است رای دهندگان که ممکن است در غیر این صورت دلسوز به معترضان, بحال خود برگشتن از "رادیکال" ایده.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ایران شعار هفته گذشته به عنوان او صحبت کرد در یک رویداد در ایالت مین است.

"آنها می گویند پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس," او گفت:. "پال خواستار قطع بودجه دولت. از آن فکر می کنم. زمانی که من آن را دیدم به من گفت: "چه شما در حال صحبت کردن در مورد?' 'ما نمی خواهیم به هر پلیس,' آنها می گویند. شما نمی خواهید پلیس؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016 ساخته شده بود در یک وعده از حصول اطمینان از نظم و قانون – اغلب در مقایسه با تظاهرات در برابر فصاحت و بلاغت است که او را به دنبال در سراسر کشور است. به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آماده سازی برای اعزام همان استدلال دوباره – و به نظر می رسد به این باور که "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" تماس ساخته شده است به کمپین تشویق خط بیشتر از همه برای هواداران خود.

وجود دارد هر گونه فشار به واقع پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس?

بله یا حداقل به کاهش بودجه خود را در برخی از شهرستانها عمده.

در شهر نیویورک, شهردار, بیل د Blasio روز یکشنبه گفت که این شهر حرکت خواهد بودجه از NYPD به جوانان ابتکارات و خدمات اجتماعی در حالی که شهر امن, اما او نمی دهد جزئیات.

در لس آنجلس شهردار اریک Garcetti قول داد به برش به اندازه 150 میلیون دلار است که بخشی از افزایش برنامه ریزی شده در اداره پلیس به بودجه.

یک شهر مینیاپولیس councilmember گفت: در یک توییت در روز پنج شنبه که شهر را "به طور چشمگیری تجدید نظر در چگونگی رویکرد ما به امنیت عمومی و واکنش های اضطراری."

"ما در حال رفتن به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس" ارمیا الیسون نوشت. "و هنگامی که ما در حال انجام هستیم به سادگی نمی خوای چسب آن را به عقب با هم." او توضیح نمی دهد چه چیزی را جایگزین اداره پلیس.

چگونه باید مقامات پلیس و اتحادیه های کارگری در پاسخ?

به طور کلی پلیس و مقامات اتحادیه به مدت طولانی در برابر کاهش بودجه پلیس با این استدلال که آن را به شهرستانها کمتر امن است.

لس آنجلس پلیس محافظ لیگ اتحادیه شهرستان رتبه-و-فایل ماموران گفت: کاهش بودجه خواهد بود "سریعترین راه برای ایجاد محله های ما خطرناک تر است."

"برش پلیس لس آنجلس بودجه به معنی دیگر پاسخ به 911 اورژانس تماس افسران خواستار بازگشت به بالا نمی خواهد آن را دریافت و تجاوز و قتل و حمله به تحقیقات نمی خواهد رخ می دهد و یا خواهد شد برای همیشه لطفا برای شروع اجازه دهید به تنهایی کامل" اتحادیه مدیره در بیانیه ای گفت: هفته گذشته است. "در این زمان با جرم و جنایت خشونت آمیز افزایش جهانی همه گیر و نزدیک به یک هفته از خشونت و آتش سوزی و غارت 'defunding' به پلیس لس آنجلس است غیر مسئولانه ترین چیزی که هر کسی می تواند پیشنهاد می کنیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن