مشکوک ماشین ولگرد گزارش برای هدف تفنگ دستی در آسمان معلوم بود BB gun - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

اسپوکین ولی نمایندگان در پاسخ به یک تماس پنج شنبه صبح که مظنون به ماشین های ولگرد با هدف بود یک تفنگ دستی در م

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

اسپوکین ولی نمایندگان در پاسخ به یک تماس پنج شنبه صبح که مظنون به ماشین های ولگرد با هدف بود یک تفنگ دستی در مردی که از او سوال نمود. نمایندگان در بر داشت handgun شد در واقع یک BB gun با توجه به Spokane county, کلانتر, انتشار اخبار.

نمایندگان پاسخ داد و در حدود 10:50 a. m. به گزارش از شکستن شیشه خودرو در 10800 بلوک شرق نورا خیابان .

تماس گیرنده گفت: او را دیدم یک مرد ایستاده در کنار خواهر خود را ، او گفت: مرد به ترک و سپس متوجه اقلام داخل خودرو شده بود در اطراف نقل مکان کرد.

تماس گیرنده سوار به انسان که تا به حال در سمت چپ تماس گیرنده درخواست و مواجه او. تماس گیرنده گفت: مرد انداخت از یک چراغ قوه در او و سپس در زمان خاموش کوله پشتی خود را بیرون کشیده و یک تپانچه نیمه اتوماتیک و گفت: "من نمی خواهم هر گونه مشکل."

چند معاونان وارد این منطقه به جستجو برای یک اقامت در 1500 بلوک از شمال گلن خیابان گزارش یک مرد که در همسایه خود را حیاط خلوت تلاش برای پنهان کردن توسط برگ ریزان آزادی گفت.

از حیاط خلوت معاون دیدم یک مرد "تعریق فراوان" و تطبیق مظنون را شرح راه رفتن از یک حیاط انتشار گفت. نمایندگان در زمان بوگدان Pustovit 28 ساله را بازداشت و آموخته های او ریخته کوله پشتی خود را زمانی که او فرار کرد. BB gun داخل آن بود "نه به راحتی قابل تشخیص از یک اسلحه واقعی," آزادی گفت.

Pustovitz تا به حال یک بزه حکم برای خودرو تکاپو و در اختیار داشتن اموال به سرقت رفته. . او به رزرو Spokane County زندان برای او حکم و در بزه اتهام وسیله نقلیه خاطی و حمله برای brandishing و ارعاب با سلاح. او منتشر شد در تعهد خود را دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن