Gasol پشت OG می درخشد و چه آخرین رپتورز با پیروزی تمام معنی

یکی بیشتر و یکی بیشتر به قبل از این تقریبا به عنوان بی اهمیت بذر بازی شروع در آخر هفته.رپتورز 110-104 پیروزی پ

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

یکی بیشتر و یکی بیشتر به قبل از این تقریبا به عنوان بی اهمیت بذر بازی شروع در آخر هفته.

رپتورز 110-104 پیروزی پورتلند در روز یکشنبه کمی بیشتر چشمگیر از خود باز شب پیروزی هوستون چرا که نگاه آنها بیشتر ترد برای دیگر امتداد و مرد این بچه ها می توانند واقعا دفاع از وقتی که سطح شیب دار تا شدت.

آنها به مردم و ایجاد گردش و عکس های بد و این باعث یک جرم است که sneakily سریع و کشنده در حال گذار.

وجود دارد خیلی افتضاح در مورد این تیم و ما شاهد قطعه آخرین شب از مسابقات قهرمانی-کالیبر تیم ملی.

اما آن را در ب داد و بیداد و هرگز فراموش نکنید که وجود دارد می تواند بدون داغ کردن آن را دارد اما در برخی از طول می کشد.

مانند ...

-

سه اشاره گر

-

خوش آمدید

Marc Gasol بازی نمی کند و که بسیار طراحی شده توسط, اما مطمئن احساس خوب را برای بازگشت وجود دارد.

"واقعا خوب است. واقعا هیجان انگیز است. من می دانم که این ممکن است داد و بیداد, اما من geeked تا کل روز," او گفت:.

و تنها بازی در 10 دقیقه ؟ نیست که یک معامله بزرگ در حال حاضر.

"ما می دانیم که این مهم بار می آیند و زمانی که بازی شما باید آماده به آن را بزرگتر دقیقه," او گفت:. "بنابراین ما باید آن را ساخت تا کمی, و این درست است.
به عنوان مقدار پیش بینی شده Gasoi-Ibaka frontcourt جفت?

Meh.

بسیار به رفتن در شب گذشته به دلیل نبود آنها با هم بازی بیش از حد طولانی و به سختی همه با صف که شامل پاسکال Siakam و OG Anunoby با یک پوینت گارد اما زمانی که آنها در خارج وجود دارد, این نوع اه.

"من فکر نمی کنم آنها نگاه بسیار راحت هر چند صادقانه به شما بگویم" نیک پرستار گفت:. "اما که خوب خوب دوباره آن را امتحان کنید در هر زمان که ما بازی بعدی و سعی کنید به آنها را راحت تر."

من فکر می کنم Gasol-Ibaka کار می کنند اما در شات نانامی به بازی و نه در برابر همه مخالفان. من فکر می کنم داشتن آنها وجود دارد با Siakam به عنوان کوچک به جلو باعث می شود رپتورز مستعد ابتلا به یکی از سه انتخاب و رول عمل است که ممکن است مشکل اما مثل پرستار گفت: آنها رو هم به شکل آن همه است.

"من فقط فکر می کنم آن را کمی از ریتم و شیمی و فقط زمان" او گفت: از معایب. "من نمی دانم که آن را فقط به نظر نمی آید کاملا شما می دانید ... حتی فقط در بازی های تماس و فقط وجود دارد در حال حرکت قطعات و وجود بچه ها در نقاط مختلف و پس از آن شاید آنها 85 درصد از زمان و آن را فقط نگاه کمی ناراحت کننده به من. اما هیچ چیز بیش از حد در مورد آنها خواهید آن را کشف کردن."

-

گرفتن از طریق آن

وجود دارد واقعا نمی زیادی را به دور از این بازی به شما حقیقت را بگویید اگر چه در آن بازی کرده به مراتب سطح بالاتری از شدت که من انتظار می رود.

فرد VanVleet نیاز به ترک خیلی زود پس از کوبیدن یک زانو مایه تاسف بود اما هر نشانه ای از مردمی که من داشتند حرف زدند الکترونیکی که با آن کاملا احتیاطی و هیچ نگرانی واقعی.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ممکن است کل حس به او استراحت در هفته و به او اجازه دهید آماده شود برای شنبه که درست هشت بازی فصل نمایشگاه آغاز می شود.

آن را مانند او را برای رفتن به خارج از شکل و یا فراموش کرده ام چگونه به بازی کردن با این هم تیمی های با نشستن از بعد از ظهر سه شنبه با داد و بیداد ققنوس.

هنوز مطمئن شوید که چه نیک تفکر خواهد بود – او تمایل به mull بیش از همه چیز و تصمیم گیری در آخرین لحظه حتی گاهی اوقات تغییر ذهن خود را بر روی دکمه – اما به نظر می رسد ضد شهودی به فرد بازی سه شنبه.

همه چیز در حال تیز برای پلی آف به مراتب بیشتر از هشت بذر بازی و هیچ کس نباید فراموش نکنید که این بازی طولانی.

-

OG شب

بهترین بخشی از شب می شده اند جامد تفرج از OG Anunoby.

سه ماهه اول به خصوص قابل توجه است.

او کاملا منفجر توسط یک ضعف طرف پورتلند دفاع برای یکی غوطه دادن که مسخره آسان اما صحبت کرد و به رو به رشد خود دادگاه و آگاهی است. اگر وجود دارد یک دست کشیدن بر او و یا اندکی نقص در خود بازی تهاجمی از آن بود که او می تواند یک کمی بیش از حد منفعل و کمی مایل به رفتن گوشه ای بایستید و تماشا کنید

او حمله کردن دریبل مراتب بیشتر و آن را از دست رفته بر روی هم تیمی های خود. مدت کوتاهی پس از آن ضعیف طرف برش برای غوطه OG قرار داده و آن را بر روی زمین و منفجر توسط ژاک کالینز برای غوطه دادن.

"شما می توانید هر روز آن را ببینید آن چیزی است که او با این نسخهها کار بی وقفه," Marc Gasol گفت: از Anunoby. "اگر شما کار بر روی آن شما را مجبور به استفاده از آن در بازی ... ما نیاز به او را به انجام این کار است. او به کسی که تهاجمی است که او را در گرفتن.

"او نمی خواهید برای دریافت نمایشنامه به نام های زیادی برای او اما هر زمان که او آن کسی را برای رفتن به بسته شدن از او را به تصمیم گیری سریع یا ساقه آن را و یا آن درایو و او را به انجام یک کار بزرگ است."

-

ما در حال گرفتن در برخی از انواع ریتم در اینجا بیش از حد و این چیزی است که scrimmages و بذر بازی برای. اگر وجود دارد ترفند شما فکر می کنم ما باید در نظر بگیرید و اجازه دهید ما می دانیم و شما می توانید انجام دهید که همان راه شما باید شروع هفته آینده کیسه مراسلات پستی با کلیک کردن بر روی askdoug@thestar.ca و رها من یک خط.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب