اجتماعی فاصله تغییرات DNR را آتش آزمون - Wed, 13 May 2020 PST

WENATCHEE – آینده نگر آتش نشانان برای وزارت امور خارجه از منابع طبیعی باید کامل 3 مایل البته در 45 دقیقه – در

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

WENATCHEE – آینده نگر آتش نشانان برای وزارت امور خارجه از منابع طبیعی باید کامل 3 مایل البته در 45 دقیقه – در حالی که با پوشیدن 45 پوند بسته است.

اما خبر خوب برای کسانی که سال گذشته به تصویب رسید آزمون: آنها لازم نیست به آن را دوباره.

به دلیل اجتماعی فاصله دستورالعمل با توجه به COVID-19 تنها جدید استخدام باید در آزمون این سال است.

"به طور کلی در یک سال نرمال همه – می شود آن را یک سال اول لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا اگر شما شده است با DNR برای 10 سال هر کس را بسته آزمون گفت:" بابی LaPoint یک Wenatchee-منطقه پیشگیری از آتش سوزی تکنسین. "در یک سال به طور منظم شما هشت تا 10 نفر در خارج وجود دارد در نظر گرفتن بسته آزمون در یک زمان. در این سال با شرایط جدید ما نمی باید به عنوان بسیاری از مردم به طوری که ما می تواند گسترش آنها بیشتر است."

یک بسته تست روز شنبه در Wenatchee دبیرستان آهنگ دیدم فقط دو نفر. چهار نفر در زمان این آزمون در ماه گذشته LaPoint گفت و گروه بعدی در اواخر این ماه و یا بعدی احتمالا در همان محدوده است.

این تنها قبل از آزمون استخدامی DNR نیاز به آتش LaPoint گفت. آنها به طور معمول نیز دریافت آموزش در آکادمی, اما کسانی که در حال لغو این سال به دلیل COVID-19.

LaPoint گفت: دیگر دفاتر با استفاده از زوم اما به صورت محلی آموزش می توانید با خیال راحت انجام می شود در یک محیط کلاس درس. نیز وجود دارد یک میدان در کنار دفتر در صنعت لین گذشته ایالت واشینگتن که در آن مردم می توانند فضای کافی برای تمرین مهارت های مانند نورد firehoses.

اجتماعی فاصله نیز تغییر کرده است راه صبح جلسات انجام شده در آتش LaPoint گفت.

"معمولا شما می توانید جمع آوری در اطراف درب عقب اتومبیل یا یک تخته سفید و حادثه, فرمانده, فرد مسئول می تواند به تکالیف خاص," او گفت:. "که معمولا از نوع نزدیک-جلسه نشسته اند. ما در حال حاضر شاهد این سال که داشتن که فاصله این پیام است که هنوز هم همان است ولی اگر پس از گسترش بیش از یک پارکینگ یا فضای گسترده ای است که آن را فقط احساس کمی بی دست و پا گاهی اوقات."

چالش بزرگ او پیش بینی زمانی است که آتش سوزی های بزرگ می آیند و صدها نفر از آتش نشانان مجبور به اقامت در اردوگاه معمولا در مدارس و یا پارک دولت.

"این محله های نزدیک" او گفت:. "هر کس می خورد در کافه تریا, همه خواب در کنار یکدیگر است. که بدیهی است که نمی تواند بهترین ایده این سال است."



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن